Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
ja nu aangepast voor GJE.quote:
GJE heeft daar ervaring meequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef Fuszy het volgende:
We kunnen altijd nog van der wiel pricefixen
jepquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:04 schreef Hoogstaande het volgende:
Dus de Taiwo's gewoon met winst verkopen?
Niet meer vaste prijzen?
Jeeeeee 100 winst:)quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Fuszy. Net weer een atr kaartje verkocht voor 150 op de ps3
Held!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
Ja ik heb ze er per ongeluk voor 6 uur opgezet. Dus moet even wachten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef Rijst het volgende:
We zullen het wel horen als zijn ban is afgelopen. Hij telt nu al af wanneer hij weer mag denk ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:08 schreef DutchSL het volgende:
Heeft SB zijn Alexis Sanchezzen al verkocht ?
Als hij terug komt mag hij helpen met Taiwo's opkopenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zullen het wel horen als zijn ban is afgelopen. Hij telt nu al af wanneer hij weer mag denk ik.
Ja, en gaan wij stiekem Sanchez pricefixenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als hij terug komt mag hij helpen met Taiwo's opkopen
Ja, echt stom. Gooi jij ze er voor laag op, doen wij het ook! Onbegrijpelijk!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ga maar haten op mij, jullie zetten ze er zelf ook allemaal op voor weinig. Zwak
Amen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, echt stom. Gooi jij ze er voor laag op, doen wij het ook! Onbegrijpelijk!
Ja, mijn 6 Taiwo's maken echt een verchil op die 5 pagina'squote:Op dinsdag 3 april 2012 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, echt stom. Gooi jij ze er voor laag op, doen wij het ook! Onbegrijpelijk!
Het verschil is dat wij het eerst op het forum hebben afgesproken de prijzen te laten vallen n.a.v. de dissidenten (niet alleen jij), terwijl jullie zonder iets te zeggen de prijzen gingen verlagen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ga maar haten op mij, jullie zetten ze er zelf ook allemaal op voor weinig. Zwak
Aub niet weer. Al 100 keer over gehad.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het verschil is dat wij het eerst op het forum hebben afgesproken de prijzen te laten vallen n.a.v. de dissidenten (niet alleen jij), terwijl jullie zonder iets te zeggen de prijzen gingen verlagen.
Eerlijk zijn of achter de rug om werken.
Zuchtquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, mijn 6 Taiwo's maken echt een verchil op die 5 pagina's
ssst dit is leuk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Aub niet weer. Al 100 keer over gehad.
Al die dramaqueens zouden wel geschikt zijn voor zo'n reality-seriequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Aub niet weer. Al 100 keer over gehad.
Oh Oh Taiwoquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Al die dramaqueens zouden wel geschikt zijn voor zo'n reality-serie
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef poker4lifee het volgende:
zo fut verslaafd dat ik m'n ea account wachtwoord intyp als ik op hotmail wil inloggen
dan maak ik nog meer verliesquote:
Ik heb het gewoon gezegd hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het verschil is dat wij het eerst op het forum hebben afgesproken de prijzen te laten vallen n.a.v. de dissidenten (niet alleen jij), terwijl jullie zonder iets te zeggen de prijzen gingen verlagen.
Eerlijk zijn of achter de rug om werken.
Op ps3?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dan maak ik nog meer verlies
Ik bood 30k, terwijl de IF voor 20k max gaat.
Je bent gewoon slecht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
harharharhar
How I met your Taiwo
Goede Taiwo, Slechte Taiwo
Onderweg naar Taiwo
The Walking Taiwo
Taiwo Shore
My sweet Taiwo
Taiwo Squarpants
Taiwo Montana
dr. Taiwo
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
harharharhar
How I met your Taiwo
Onderweg naar Taiwo
The Walking Taiwo
Taiwo Shore
My sweet Taiwo
Taiwo Squarpants
Taiwo Montana
dr. Taiwo
Je vergeet The Big Taiwo Theoryquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
harharharhar
How I met your Taiwo
Onderweg naar Taiwo
The Walking Taiwo
Taiwo Shore
My sweet Taiwo
Taiwo Squarpants
Taiwo Montana
dr. Taiwo
Denken dat ik naar jóu zal luisterenquote:
Haha, ik weet wel wie dat is. Maar is geen account van mij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Zag er eentje staan van 'heerenveen' dus ik moest aan jou denken
Brutaal doen als je goed advies krijgtquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denken dat ik naar jóu zal luisteren
Ik wilde er niks meer over gaan posten hoor, maar hij moet niet denken dat ik doe wat hij zegtquote:
DM.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wilde er niks meer over gaan posten hoor, maar hij moet niet denken dat ik doe wat hij zegt
Deze post heeft een slap gelul waarde van 100%quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
dus als iemand tegen je zegt spring niet van een brug, dan spring jij van een brug?
duidelijk.
Miss bij de Mac een McSate halen met uitjes, en dan weer praten wanneer er weer zinnige dingen uit komen;)quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Rijst het volgende:
harharharhar
How I met your Taiwo
Onderweg naar Taiwo
The Walking Taiwo
Taiwo Shore
My sweet Taiwo
Taiwo Squarpants
Taiwo Montana
dr. Taiwo
I see what you did therequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:24 schreef poker4lifee het volgende:
dus als iemand tegen je zegt spring niet van een brug, dan spring jij van een brug?
duidelijk.
hjb kakkerlakquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:26 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Miss bij de Mac een McSate halen met uitjes, en dan weer praten wanneer er weer zinnige dingen uit komen;)
Marcelo, duh.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
Wie LB?
http://www.futhead.com/12/squad/351636
Taiwo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:28 schreef vandermar het volgende:
Wie LB?
http://www.futhead.com/12/squad/351636
Ik mag maar 3 uit BBVAquote:
Azevedoquote:
O sorry.quote:
Maicon is een RB. Of kan je die met een kaart LB maken?quote:
Dude..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maicon is een RB. Of kan je die met een kaart LB maken?
Maicon heeft genoeg klasse om dat chemistry verschil te compenserenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
nee johquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
XDDDDDDDDDDDDD maar een paar weken geleden dacht je ook al dat je een vleugelspeler spits kon maken, heeft nou echt niemand het je even uitgelegd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe lang speel jij al FUT?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Want? het ziet er anders lelijk uit?quote:
Je moet toch alleen goud voor dat toernooi?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Want? het ziet er anders lelijk uit?
Alleen bij die 4 clubs volgens mij, niet bij die two league cup?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet toch alleen goud voor dat toernooi?
Nee, mag ook een silver. Ik heb ook een silver in mijn team voor die cupquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet toch alleen goud voor dat toernooi?
Mensen die haten op 5k packsquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:34 schreef vandermar het volgende:
O, fuck maar dat toernooi heeft maar zo'n fuck pakketIk maak wel ander met 4 clubs.
Ik ga voor die andere cup, Danilo en Lescott halen dan kan ik het spelen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, mag ook een silver. Ik heb ook een silver in mijn team voor die cup
kijk gewoon op de marktquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef zerokil het volgende:
Hoeveel is IF Altidore nu waard, had hem paar maanden geleden paar ingekocht (ps3)
www.ultimatedb.nlquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef zerokil het volgende:
Hoeveel is IF Altidore nu waard, had hem paar maanden geleden paar ingekocht (ps3)
Een paar maanden geleden, hij is 1 maand geleden uit gekomen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef zerokil het volgende:
Je doet het er om...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
dan wel alles goud ook he.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga voor die andere cup, Danilo en Lescott halen dan kan ik het spelen.
Gaat er prima mee doorquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef Dudeweiser het volgende:
mijn team om koning Suarez heen
http://gyazo.com/cc1cae6d25f508176c9edb74e65742ea
van 2k naar 4k?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:38 schreef Rijst het volgende:
Ehh jullie kunnen wel lachen dat ik die attr kaartjes voor 150c verkoop. Maar ik heb mijn vermogen wel verdubbeld in 4 dagen.
Nee echt niet, ik weet écht niet wat mogelijk is met die kaartenquote:
speelde gister tegen een vriend die UP Suarez heeft, werd helemaal zoekgespeeld door hemquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaat er prima mee door![]()
Hij is dan ook erg goed.
generatiekloofquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
GJEGodverdomme wat laat jij je kennen zeg.
Ik doe toch niets goed hier, dus het maakt niet uitquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
GJEGodverdomme wat laat jij je kennen zeg.
Eindelijk een medestanderquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
speelde gister tegen een vriend die UP Suarez heeft, werd helemaal zoekgespeeld door hem
300kquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eindelijk een medestanderHij was de 300k ook gewoon waard een paar maanden terug
Jammer dat ik hem nog niet verkocht had voor de UP uit kwam alleen.
Zijn strength slaat nergens op tbh, niet van de bal af te krijgen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eindelijk een medestanderHij was de 300k ook gewoon waard een paar maanden terug
Jammer dat ik hem nog niet verkocht had voor de UP uit kwam alleen.
dat merkte ik ook ja, vanuit alle hoeken en standen schoot en kopte ie ze erinquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:45 schreef laucas het volgende:
[..]
Zijn strength slaat nergens op tbh, niet van de bal af te krijgen.
Ja toen was het nog IF Suarezquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
300kik had hem voor 32
zal wel nog verder dalen maar who cares
o zoquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja toen was het nog IF SuarezDaarna heeft de UP de stats van de IF gekregen.
Ging hem zelfs verkopen voor 400k, maar hij stond er een dag op en toen werd bekend dat er een UP zou komen met dezelfde stats..quote:
Doe eens gek, 0-1quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef de voorspellingen maar! Ik zeg 3-1.
1-2 2x Ibra 1x Messiquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef de voorspellingen maar! Ik zeg 3-1.
Ehh nee niet echtquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ook nog een tijdje gezocht naar een hybrid met mijn favoriete spelers. Suarez en Klaas, maar is erg lastig. Misschien in een 4222 wel mogelijk.
henderson suarez rechts en klaas if raul links?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ook nog een tijdje gezocht naar een hybrid met mijn favoriete spelers. Suarez en Klaas, maar is erg lastig. Misschien in een 4222 wel mogelijk.
hij heeft niet eens een ps3quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ja omdat je non-stop zit te spelen..
Ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:59 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Dan kan je niet non-stop zit te spelen wil je zeggen?
Heb ik je iets aangedaan ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Ja omdat je non-stop zit te spelen..
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:03 schreef el-blanchito het volgende:
Overtoom gekocht voor 350c en doorverkocht voor 3500c
Ik mag niet blij zijn met mijn verdiende coins?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:07 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Nee maar je geilt wel behoorlijk op jezelf
Hij vind je methode maar lame. Alleen maar haten op 100c winst.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik mag niet blij zijn met mijn verdiende coins?
Laat 't gaan. Be happyquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik mag niet blij zijn met mijn verdiende coins?
Suarez - Klaas = makkiequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ja echt hequote:Op dinsdag 3 april 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je werd gewoon uit het niets geowned
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |