quote:er woont nog een stil iemand bij mij in de flat die het luisterd. Beetje loser dat wel. dus die kan misshien wel
Op vrijdag 26 juli 2002 01:57 schreef kezmania het volgende:[..]
Dit is duidelijk geen generalisatie, noem jij dan eens een ander soort trancer op??
Ik heb ze nog nooit gezien( zegt ook iets over mij
maar de andere, die iig iets van dance/trance ofzo maakt die is homo. Draait in disco's en past zeker niet in 1 van deze 3 groepjes
quote:o nee zeker nog nooit de patsers gezien bij de HMH en de Melkweg?
Op vrijdag 26 juli 2002 01:53 schreef kezmania het volgende:
Trance roept geweld op, kijk maar naar het politie optreden bij de feesten, dat is heel wat meer dan bij een groot popconcert.
quote:Hmm (bijv.) een Axle Rose die vanaf het podium iemand aanvalt roept zeker geen geweld op?! Deathmetal nee daar krijg je geen duistere gedachten bij? Dronken kapotzuipende headbangers nee dat gaat de hele avond goed tuurlijk.
Trance roept geweld op, kijk maar naar het politie optreden bij de feesten, dat is heel wat meer dan bij een groot popconcert.Want er zijn 3 groepen trancers te onderscheiden:
1. de sociale losers( uitkering, uitzichtloos)
2. de verwende jochies en meisies met hun golfjes en hun D&G kleding
3. de echt domme mensen ( ontoerekeningsvatbaar)Wil je bij een van deze 3 groepen horen??
quote:die bal ging zoiezo uit hoor, en volgens mij staat die use zoiezo offside dus daar hoef je niet eens op te letten
Op vrijdag 26 juli 2002 01:57 schreef NiKos het volgende:[..]
Er zijn drie groepen rockliefhebbers
1. De sociale losers (uitkering, uitzichtloos)
2. De verwende jongens en meisjes, die zich vooral willen manifesteren als "anders" en "apart" en ondertussen niet doorhebben dat ze zelf de grootste meelopers zijn
3. De echt lelijke mensen, die hopen een statement te maken met hun lelijkheid door naar rockmuziek te luisterenSorry, maar wie de bal kaatst..
quote:nou ik ben 20
Op vrijdag 26 juli 2002 01:59 schreef ChRiZz het volgende:[..]
Moet je eerst ouder worden dan 21
quote:Zal ik dat ook maar proberen
Op vrijdag 26 juli 2002 01:59 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
Jou uitlachen om je bekrompenheid.
quote:Het gaat me erom dat je een zin anders formuleert..waardoor het overkomt als een mening van jezelf..en niet als een feit,die volgens jouw gewoon zo is en daarmee punt.
Op vrijdag 26 juli 2002 01:54 schreef sweek het volgende:[..]
ja maar ALLES wordt geinterpreteerd...om het nou nog bij iedere post te zetten dat het alleen maar jouw mening is.....het gaat hier om meningen op een forum, als je feiten wil zoek je dat op in een encyclopedie ofzo.
quote:Aanrader. Er valt hier namelijk niks te winnen.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:00 schreef NiKos het volgende:[..]
Zal ik dat ook maar proberen
quote:ja sommigen ook he?
Op vrijdag 26 juli 2002 02:00 schreef Brennie het volgende:[..]
Het gaat me erom dat je een zin anders formuleert..waardoor het overkomt als een mening van jezelf..en niet als een feit,die volgens jouw gewoon zo is en daarmee punt.
Ik heb de indruk dat sommigen..niet open staan voor andere meningen op een forum,waar t om gaat..ach whatever
quote:I just don't give a ......:P
Op vrijdag 26 juli 2002 02:00 schreef Brennie het volgende:[..]
Het gaat me erom dat je een zin anders formuleert..waardoor het overkomt als een mening van jezelf..en niet als een feit,die volgens jouw gewoon zo is en daarmee punt.
Ik heb de indruk dat sommigen..niet open staan voor andere meningen op een forum,waar t om gaat..ach whatever
quote:ik heb geloof ik al van 1 iemand gewonnen (wederom)
Op vrijdag 26 juli 2002 02:01 schreef Heerlijk_Helder_Freek het volgende:[..]
Aanrader. Er valt hier namelijk niks te winnen.
quote:Hondjes uitlaten.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:01 schreef Betse het volgende:
static, wat ben je stil
quote:Static? Geeft geen genoegdoening hoor...
Op vrijdag 26 juli 2002 02:02 schreef Betse het volgende:[..]
ik heb geloof ik al van 1 iemand gewonnen (wederom)
quote:Wat ijl jij nou ineens?
Op vrijdag 26 juli 2002 01:59 schreef sweek het volgende:[..]
die bal ging zoiezo uit hoor, en volgens mij staat die use zoiezo offside dus daar hoef je niet eens op te letten
quote:Hij zal vast wel slaap hebben en ik ook, dus hou even op met dat geklier op elkaar en reageer op de argumenten die er wél gegeven worden door een aantal mensen.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:01 schreef Betse het volgende:
static, wat ben je stil
quote:Het 3e ??
Op vrijdag 26 juli 2002 01:59 schreef Betse het volgende:[..]
er woont nog een stil iemand bij mij in de flat die het luisterd. Beetje loser dat wel. dus die kan misshien wel
maar de andere, die iig iets van dance/trance ofzo maakt die is homo. Draait in disco's en past zeker niet in 1 van deze 3 groepjes
quote:sorry, maar als het op hem aankomt ben ik moeilijk in te houden
Op vrijdag 26 juli 2002 02:02 schreef Seborik het volgende:[..]
Hij zal vast wel slaap hebben en ik ook, dus hou even op met dat geklier op elkaar en reageer op de argumenten die er wél gegeven worden door een aantal mensen.
[Dit bericht is gewijzigd door Betse op 26-07-2002 02:04]
quote:Waarom word er hier altijd in xtremen gepraat, bij een mainstream concert is er niets aan het handje!!!
Op vrijdag 26 juli 2002 01:59 schreef xstatic1975 het volgende:[..]
Hmm (bijv.) een Axle Rose die vanaf het podium iemand aanvalt roept zeker geen geweld op?! Deathmetal nee daar krijg je geen duistere gedachten bij? Dronken kapotzuipende headbangers nee dat gaat de hele avond goed tuurlijk.
quote:Dan doe je je best maar.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:03 schreef Betse het volgende:[..]
sorry, maar als het op hem aankomt ben ik moeilijk in te houden
quote:ken ik meneer Smiley???
Op vrijdag 26 juli 2002 02:04 schreef Jozzy het volgende:
Nou freekie, je hebt me heel wat geleerd, die lessen discusieren zijn handig hoor! Ik zeg nix en reageer uitsluitend met Smiley.
quote:Waar val ik onder?
Trance roept geweld op, kijk maar naar het politie optreden bij de feesten, dat is heel wat meer dan bij een groot popconcert.Want er zijn 3 groepen trancers te onderscheiden:
1. de sociale losers( uitkering, uitzichtloos)
2. de verwende jochies en meisies met hun golfjes en hun D&G kleding
3. de echt domme mensen ( ontoerekeningsvatbaar)Wil je bij een van deze 3 groepen horen??
Sneu!!
en jij acht jezelf zeker slim???????
Deze kansarme domme jarenlange houseliefhebber,zal desondanks als verpleegkundige zijnde toch nog wel op de juiste plek een prik in je donder geven ( al zou ik overwegen m heel ergens anders te stoppen )
quote:Waarom?
Op vrijdag 26 juli 2002 02:03 schreef Betse het volgende:[..]
sorry, maar als het op hem aankomt ben ik moeilijk in te houden
en ga anders toch lekker slapen...
wordt het hier vast eindelijk eens een keer net zo gezellig als het vroeger op lola was
en dan denk ik dat static een gnarfie wannabee wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |