quote:Is gelukkig nog niet voorgekomen.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:27 schreef Seborik het volgende:[..]
Offtopic.
quote:Conclusies zij gebaseerd op feiten niet een paar meningen van kennisen! Noem mij een trancefeest waar veel misdaad en buitensporig gedrag plaatsvond dat andere niet trancefeesten overtrof. En feiten graag, niet je kortzichtige mening.
Op vrijdag 26 juli 2002 02:23 schreef kezmania het volgende:[..]
Doe ik hier nou echt al het denkwerk?
Damm, de conclusie is trancefeesten trekken veel misdaad aan/ buitensporig gedrag
quote:en 2 seconden geleden?
Op vrijdag 26 juli 2002 02:26 schreef kezmania het volgende:[..]
Alle lof en hulde
quote:achja dat zegt nix, universitaire mensen zijn soms ook enorm dom/kortzichtig
Op vrijdag 26 juli 2002 02:30 schreef xstatic1975 het volgende:
Ik vind dit echt behoorlijk laag/zwak voor iemand die HBO in zn profiel durft neer te zetten.
quote:wat is dan je grote boodschap aan die mensen...?
Op vrijdag 26 juli 2002 02:28 schreef kezmania het volgende:[..]
Mensen proberen de ogen te openen
Ps het is wel een conclusie
by the way > woordenboek
1 gevolgtrekking
> wat zijn nou de gevolgen van dat quasi-feit van je?
quote:Sorry hoor, maar waar baseer jij je op als het over onderwerpen gaat waar je niet in thuis bent, dan leg ik mijn oor te luister bij mensen die er helemaal in de materie zitten, mag ik er vanuit gaan dat iemand die al 25 jaar bij de politie werkt verstand van zaken heeft, en ook de gevangenisbewaker die er al 7 jaar werkt zal weten waar hij over praat, denk je niet?
Op vrijdag 26 juli 2002 02:27 schreef Betse het volgende:[..]
in het zomaar klakkeloos aanemen van dingen die je gehoord hebt, niet alles wat iedereen vertelt is waar hoor. Zelf politici doen dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |