Wat is de basic van muziek? het moet uit een instrument komen, komt trance uit een instrument, nee het komt uit een pc. Iedere loser kan een trancenummer in elkaar flansen!!!
Dus mensen flikker die trance mp3z en cd's weg en koop echte muziek!!!!
Triesterd.. . muziek is muziek of je het nu beatboxed of acapella doet.. of met een pc.
Natuurlijk heb je bagger maar ja daar heb je weer smaak voor nodig om het kaf van het koren te scheiden.
verder
quote:ik luister niet specifiek trance maar muziek moet met instrumenten gemaakt worden raar idee. En nee geloof me niet iederen flanst ff een trancenummer in elkaar
Op vrijdag 26 juli 2002 00:57 schreef kezmania het volgende:
houd niet van muziek, dat is de stelling die ik nu een kwijt moet.Wat is de basic van muziek? het moet uit een instrument komen, komt trance uit een instrument, nee het komt uit een pc. Iedere loser kan een trancenummer in elkaar flansen!!!
Dus mensen flikker die trance mp3z en cd's weg en koop echte muziek!!!!
Dus eigenlijk zeg je dat jouw heritage shitmuziek is?
(dat ik hier uberhaupt op reageer zeg)
Iedereen moet het zelf weten wat ie ervan vindt, maar het is muziek, hoe dan ook. Je kunt het niet leuk vinden, dat kan ik me best voorstellen hoor. Zo vind ik veel R&B niet leuk, en die muziek komt veelal ook uit een computer, maarja, dat blijft een kwestie van smaak.
Lekker nutteloos topic dus.
Jaap
quote:Wat is dat nu weer voor zelfbedachte voorwaarde? Muziek moet geluid zijn. Waar het vandaan komt, maakt niet uit. Je verkoopt dus onzin.
Op vrijdag 26 juli 2002 00:57 schreef kezmania het volgende:
Wat is de basic van muziek? het moet uit een instrument komen
Overigens, geef mij een 4-sporenrecorder en wat instrumenten en ik geef je binnen 10 minuten een met instrumenten in elkaar geflanst nummer terug. Flansen is echt niet alleen aan computers voorbehouden. Een goed nummer is een kwestie van talent, niet van gebruikte materialen...
quote:Ik ben het eens met [betreffende user]
Op vrijdag 26 juli 2002 01:05 schreef Jozzy het volgende:
Trance is trieste muziek voor zielige mensen.
quote:Hulde, eindelijk eens iemand die normaal reageert
Trance is trieste muziek voor zielige mensen. Op mijn 12e draaide ik met dance machine 'betere' nummer is elkaar dan Dj Jean (En die andere mongolen). Je houding is ten opzichte van Trance prima hoor.
quote:Duuuh... ik daag je uit. zet de mp3 maar online of mail em.
Trance is trieste muziek voor zielige mensen. Op mijn 12e draaide ik met dance machine 'betere' nummer is elkaar dan Dj Jean (En die andere mongolen). Je houding is ten opzichte van Trance prima hoor.
Als je denkt dat Dj Ozzy woozie trance is bijv.. dan kan ik het nog begrijpen maar neem een Olivier Lieb of Speedy-J en je krijgt toch echt wel kippenvel!!
Ow ja nutteloos topic eigenlijk denk dat ik ook maar ga
(btw: http://81.18.161.75:8000 klinkt ook wel lekker op dit moment)
quote:Goede muziek kan gewoon niet uit een computer komen, geef mij eens een goed nummer dan
Op vrijdag 26 juli 2002 01:06 schreef broer het volgende:[..]
Wat is dat nu weer voor zelfbedachte voorwaarde? Muziek moet geluid zijn. Waar het vandaan komt, maakt niet uit. Je verkoopt dus onzin.
Overigens, geef mij een 4-sporenrecorder en wat instrumenten en ik geef je binnen 10 minuten een met instrumenten in elkaar geflanst nummer terug. Flansen is echt niet alleen aan computers voorbehouden. Een goed nummer is een kwestie van talent, niet van gebruikte materialen...
quote:Waar haal jij de ongelovelijke pretentie vandaan om mij triest te noemen?
Jij hebt een teveel aan subjectiviteit.
Leer eens wat dat inhoudt en kom over een jaartje of 10 terug, kortzichtige kleuter.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 26-07-2002 01:36]
Alle mensen die mensen veroordelen vanwege hun muzieksmaak, zijn bekrompen, hokjesdenkend, en dom.
Nu jij weer.
ID&T haha das lachen, al die trancesukkels hebben niet door dat ze een man stinkend rijk maken, zeker ook allemaal naar de ID&T beachclub in Bloemendaal he??
Lekker Breezertje drinken, voor de grote jongens en meiden
Mensen grow up!! alsjeblieft!
Jullie laten je vooral met ID&T helemaal meeslepen in een marketing concept, triest hoor
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 26-07-2002 01:36]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 26-07-2002 01:32]
quote:Dank u dat wilde ik dus ook gaan zeggen
Op vrijdag 26 juli 2002 01:10 schreef NiKos het volgende:
Dan wil ik graag deze stelling hier neerzetten:Alle mensen die mensen veroordelen vanwege hun muzieksmaak, zijn bekrompen, hokjesdenkend, en dom.
Nu jij weer.
zo...
owhja mensen die naar trance luisteren vinnik trancemietjes
Wat ik erger vind is dat trance DJ's als goden vereert worden...
quote:Gaap ik luister er toch echt wel "gratis" naar en na 00:00 hoor je dus wel de betere house .. . dus geen jean .
Op vrijdag 26 juli 2002 01:11 schreef kezmania het volgende:
http://81.18.161.75:8000ID&T haha das lachen, al die trancesukkels hebben niet door dat ze een man stinkend rijk maken, zeker ook allemaal naar de ID&T beachclub in Bloemendaal he??
Lekker Breezertje drinken, voor de grote jongens en meiden![]()
Mensen grow up!! alsjeblieft!
Jullie laten je vooral met ID&T helemaal meeslepen in een marketing concept, triest hoor
Maarre waar luistert de topic-starter naar dan??
Ik kan wel heel veel muziek waarderen en zelfs begrijpen waarom mensen het tof vinden.. behalve dan
bij jantje smit en frans bauer maar ja ik laat ze in hun waarde.
En alice cooper ZUIGT btw KISS-Faker!
[Dit bericht is gewijzigd door ChRiZz op 26-07-2002 01:17]
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 26-07-2002 01:35]
quote:Neem hier maar eens een kijkje. Neem gerust de tijd. Er is van allerlei leuks te vinden. En bijna zonder uitzondering erg goed.
Op vrijdag 26 juli 2002 01:08 schreef kezmania het volgende:
Goede muziek kan gewoon niet uit een computer komen, geef mij eens een goed nummer dan
O ja, en bijna zonder uitzondering met de pc gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |