Euh, ik kende dr al 2 jaar een beetje. Maar toen had ik nog een vriendin. En laatst om 3 uur kwamen we de kroeg uitgerold en heb ik dr meegesleurd naar een of andere club. Daar begon het wat. Dag erna weer. Maar da's al twee weken geleden en gisteren zou de eerste keer zijn dat we wat samen deden. Maar er is ook niet echt iets van een vonk ofzo. Meer leuk als we dronken zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar haal je dat soort dates vandaan?
Nederland staat bekend om de zeik-cultuurquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Geester het volgende:
[..]
Waarom is dat puur iets Nederlands dan?
Hoezo 'wij'quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat wij de besten zijn in zeuren en volblaffen.
Er wordt toch gezegd dat nederland geen cultuur heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nederland staat bekend om de zeik-cultuur
Zeker zo een zeik-topicquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Geester het volgende:
[..]
Er wordt toch gezegd dat nederland geen cultuur heeft( in andere topics )
Jij ook al? Wat een slet die voxjequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef muhahaha het volgende:
Trouwens ik heb een date met ovoxo, ooit
Gaan we samen iets heel lekkers koken en daarna opeten
Eckte bazen only. Sorry.quote:
lekker eten en daarna samen uitbuikenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef muhahaha het volgende:
Trouwens ik heb een date met ovoxo, ooit
Gaan we samen iets heel lekkers koken en daarna opeten
Neequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben jij echt 36? Dacht dat ik de oudste bokkelul was hier haha
Dat criterium voldoe ik aan, maar schijnbaar zeik ik niet zoveel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Eckte bazen only. Sorry.
Je mag er bij als je iets hebt volgeblaft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |