FILMPJE: http://www.telegraaf.nl/s/11839366quote:PvdA-kamerlid valt hard door de mand
DEN HAAG - PvdA-kamerlid John Leerdam heeft een zeer genante uitglijder gemaakt. Voor de ochtendshow van radio-dj Giel Beelen vraagt een verslaggever Leerdam wat hij vindt van de vervroegde vrijlating van terreurverdachte Joel Jablabla. Wie? Precies, een ter plekke verzonnen naam. Maar Leerdam doet net alsof hij zich uitgebreid in de zaak heeft verdiept.
Deze niet-bestaande Jablabla zou door een vormfout van het Openbaar Ministerie vervroegd vrijkomen, zo zuigt de verslaggever uit zijn dikke duim. Wat Leerdam daarvan vindt? De PvdA’er antwoordt vervolgens met droge ogen dat fractievoorzitter Jeroen Dijsselbloem daar al over heeft gesproken, maar dat hij de inhoud van die gesprekken niet openbaar mag maken. Ook liegt Leerdam “meer” te weten over de zogenaamde perikelen rond de niet-bestaande Jablabla.
John Leerdam vervangt momenteel kamerlid Sharon Dijksma, die met zwangerschapsverlof is. Van 2003 tot 2010 zat hij ook al voor de sociaaldemocraten in de Tweede Kamer.
Nee Giel .... en natuurlijk een leugenachtige hufter van de PVDAquote:
Mwah, Wilders blaast wel vaker van de hoge toren voor die weet wat er aan de hand is, dus die zou er denk ik ook voor gevallen zijn.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:47 schreef desiredbard het volgende:
Gierl is reuze irritant ja ...
Zal best dat een andere politicus er ook voo had kunnen vallen ....maar het is weer een PVDA-er
Vraag me af waarom het Wilders of Brinkman niet was of vielen die er niet voor ?
De BS over zgn meer kennis....
Wat een eikel
Ik vroeg me al af ... Vielen de rechtse rakkers er niet voor en heeft journalist in kwestie in een vlaag van wanhoop maar een PvdAer aangeklampt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:50 schreef Ferdo het volgende:
Een PvdA'er die te kakken wordt gezet door een VARA-DJ? Is dat niet een beetje eigen nest bevuilen?
Dijksma gaat toch weg? Haar poging om burgemeester van Nijmegen te worden is toch faliekant mislukt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, dat Leerdam een mongool is, is al langer bekend natuurlijk.
De perfecte vervangen voor mongool Dijksma natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |