SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
kindaquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
Sport, voeding en welzijn: Bier drinken, frituren en roken.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:29 schreef Kutstudent het volgende:
Sport, voeding en welzijn: Bier drinken, frituren en roken.
Niet helemaal waar, maargoedquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is ook, want je lichaam is dan gewend om die shakes binnen te krijgen, die je makkelijk afbreekt en omzet omdat ze eigenlijk al voorgekauwd zijn. Dingen zoals kip en vlees, met veel eiwitten erin, haalt je lichaam dan dus minder uit omdat je spijsvertering op "halve kracht" draait.
In principe gebeurt dit met zo'n beetje alles wat je lange tijd niet eet.quote:
Dat is waar, maar;quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In principe gebeurt dit met zo'n beetje alles wat je lange tijd niet eet.
Als je 4/5 jaar geen melk drinkt, kan je het niet meer verteren en gaan sommige mensen kotsen als ze het drinken omdat het lichaam denkt dat het vergif is.
Eiwitten zijn voor je lichaam supermoeilijk af te breken, een van de moeilijkste 'natuurlijke' voedingsstoffen voor je spijsvertering.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is ook, want je lichaam is dan gewend om die shakes binnen te krijgen, die je makkelijk afbreekt en omzet omdat ze eigenlijk al voorgekauwd zijn. Dingen zoals kip en vlees, met veel eiwitten erin, haalt je lichaam dan dus minder uit omdat je spijsvertering op "halve kracht" draait.
Klopt, maar dat is het punt juist, dat is voor een deel al gedaan in die shakes. Je hebt normaal enzymen die een eiwit in kleinere stukjes knippen en dan heb je andere enzymen die die stukjes in losse aminozuren knippen. Die enzymen die hele eiwitten in kleinere stukjes knippen die heb je praktisch niet nodig bij die shakes omdat dat al gedaan is en je lichaam "verleerd" dus om die te gebruiken. Als je vervolgens normaal vlees eet, dan moet je lichaam eerst weer op gang komen voordat het weer net zo efficiënt werkt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is waar, maar;
[..]
Eiwitten zijn voor je lichaam supermoeilijk af te breken, een van de moeilijkste 'natuurlijke' voedingsstoffen voor je spijsvertering.
Beste Piet,quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:47 schreef SoldMayor het volgende:
Hier volgt nog een update:
Het tuinier weer krijgt vandaag een 7.
En het fiets weer een 8.
Lokaal valt er lichte regen bij een zwakke tot matige zuid oosten windje.
Gr gr Piet P.
Hoi Aartje,quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beste Piet,
Graag wil ik ook even weten of het goed weer is om mezelf te schminken en geoden grappen en grollen uit te halen.
Gr gr Aartje T.
Beste Aartje,quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Beste Piet,
Graag wil ik ook even weten of het goed weer is om mezelf te schminken en geoden grappen en grollen uit te halen.
Gr gr Aartje T.
Er zijn inderdaad shakes die geen 'volwaardige' eiwitten bevatten, dan krijg je inderdaad bovenstaand verhaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is het punt juist, dat is voor een deel al gedaan in die shakes. Je hebt normaal enzymen die een eiwit in kleinere stukjes knippen en dan heb je andere enzymen die die stukjes in losse aminozuren knippen. Die enzymen die hele eiwitten in kleinere stukjes knippen die heb je praktisch niet nodig bij die shakes omdat dat al gedaan is en je lichaam "verleerd" dus om die te gebruiken. Als je vervolgens normaal vlees eet, dan moet je lichaam eerst weer op gang komen voordat het weer net zo efficiënt werkt.
He, hoi, hallo Piet,quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beste Aartje,
Aangezien de zon vandaag schijnt geef ik een waarschuwing uit voor alle geschminkte menschen. De kans op veelvoudig verlies van lichaamsvocht is zodanig aanwezig dat ik maar wel een GRIP 4 durf uit te roepen.
Voor actuele informatie kun je ook altijd naar de smart phone crew twitteren.
Gr gr Piet P.
Door jezelf?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:54 schreef Michhas het volgende:
OMG ik ben net ondergepist door iemand die zichzelf helemaal ondergeschminkt had
He, hoi, hallo Bassie,quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoi Aartje,
jij lijkt me wel een leuke vent om een dag lol mee te hebben. Ik hou er ook van om mezelf te schminken, en daarnaast mezelf onder te plassen en kleine kinderen onder te plassen. Heb je zin om een keer mee te doen?
Gr gr Bassie C.
Op vrijdag 3 februari 2012 schreef Bozz187 het volgende:quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Kutstudent het volgende:
Wat een natte bruine van een topic met al die gr gr posts.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
He, hoi, hallo Piet,
Bedankt voor die goeden advies. Ik zal vandaag mijzelf alleen in de buurt van de airco omgeven. GRIP 4 is mij iets te veel van het goede, dan kom ik die camping niet meer af. Heb jij ook ineens zo'n zin in hopjesvla? Ik wel namelijk.
Gr gr Aartje T.
quote:He, hoi, hallo Piet,
He, hoi, hallo Ali,quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:58 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Beste Aartje,
Graag gedaan. Helaas heb ik vandaag een lange reis te gaan naar Klazienaveen. Ik zal daar het bbq weer voor morgen gaan voorspelen. Andere keer dan maar?
Gr gr. Ali B.
for realquote:
Dat zou zomaar kunnen.quote:
Het is ook best te doen, ik heb nog steeds nergens problemen mee eigenlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Maar ik merk gewoon als ik als een dolle ga rushen ala black ops dan is snel afgelopen.
Maar als je beetje rustig speelt dan is nog wel te doen opzich.
Duurt nog wel even brosefinequote:
Ziedaar de grootste reden van overgewicht bij studentenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:26 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom zitten er in een biertje 130 kcal
En Michiel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ziedaar de grootste reden van overgewicht bij studenten
Que pasa?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Duurt nog wel even brosefine
Sowieso wordt hij eerst SSY, daarna nog 3/4 aflevering met de spirit bomb.
Si mevrouw van de hotelos, wat denkt U nou, open ik de gordijnos, zie ik alleen maar muros, comprende?quote:
Cojones del toro.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Si mevrouw van de hotelos, wat denkt U nou, open ik de gordijnos, zie ik alleen maar muros, comprende?
Baby it's alright, baby it's aaaaaaaaaaaaalrightquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef PierreTT het volgende:
![]()
Godverdomme, Fifa 2000, wie herinnert het zich nog?
Die loco goochelos deed un dos très en toen was allos hasta la pasta verdwenos!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Si mevrouw van de hotelos, wat denkt U nou, open ik de gordijnos, zie ik alleen maar muros, comprende?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Baby it's alright, baby it's aaaaaaaaaaaaalright
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die loco goochelos deed un dos très en toen was allos hasta la pasta verdwenos!
Je weet dat je dan zonder One S naar huis gaat he (als je 'm al hebt dan).quote:
want Marseille scoort niet denk jequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor wie makkelijk geld wil verdienen:
20:45 Bayern München - Marseille
Winst zonder tegendoelpunt @2.05 3/10 op Unibet
Nee, één punt uit de laatste zes wedstrijden en daarin slechts twee keer gescoord en Bayern is in bloedvorm.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
want Marseille scoort niet denk je?
Als de dag van gisteren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef PierreTT het volgende:
![]()
Godverdomme, Fifa 2000, wie herinnert het zich nog?
ha ha ik wil wel een euro hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor wie makkelijk geld wil verdienen:
20:45 Bayern München - Marseille
Winst zonder tegendoelpunt @2.05 3/10 op Unibet
Fuck die gare breezah bb.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef Bozz187 het volgende:
aaah GODDAMMIT!!!
juist wanneer ik een nieuwe telefoon krijg is de ultieme pervert app gratis op de blackberry
foto's nemen zonder geluid!
FUCK!
ja ja, daar ben ik nu ook wel achter, zaterdag heb ik one x, net sms gehad dat me nummer behoudt goed gekeurd is, no worries swaquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Fuck die gare breezah bb.
[ afbeelding ]
ik dacht maandagquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja ja, daar ben ik nu ook wel achter, zaterdag heb ik one x, net sms gehad dat me nummer behoudt goed gekeurd is, no worries swa
quote:
Hoe heet die ap?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:09 schreef Bozz187 het volgende:
aaah GODDAMMIT!!!
juist wanneer ik een nieuwe telefoon krijg is de ultieme pervert app gratis op de blackberry
foto's nemen zonder geluid!
FUCK!
dat gaat dus nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik dacht maandag, en kom op dude, fotos maken zonder geluid? gewoon muten dat ding
Het ergste daarvan is nog wel dat hij elke bitch kan krijgen die die wil.quote:
Welke BB heb je dan? Want volgens mij moet dat toch gewoon kunnen?quote:
Vrouwen willen alleen maar geldquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het ergste daarvan is nog wel dat hij elke bitch kan krijgen die die wil.
Totdat ze merken dat ie een kleine pipi heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het ergste daarvan is nog wel dat hij elke bitch kan krijgen die die wil.
Dit, en als ie een kleine pipi heeft, dan halen ze het wel ergens andersquote:
Wat? grote pipi?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bij jou kunnen ze het iig niet halen toch?
Muntgeld heeft KK altijd op zak, zelfs als hij geen zakken heeft, if u catch my drift.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Muntgeld heeft KK altijd op zak, zelfs als hij geen zakken heeft, if u catch my drift.
Volgens mij zijn ze al terug gevonden :quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Muntgeld heeft KK altijd op zak, zelfs als hij geen zakken heeft, if u catch my drift.
Tegenwoordig ook voor mobiele telefoons.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:36 schreef Kutstudent het volgende:
Moet ik wel zeggen dat ik dat geintje van vrouwen heb geleerd. In de middeleeuwen gebruikten die hun kut als portemonnee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |