Aiquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb al de hele tijd het gevoel alsof het vrijdag isNot good...
maar de combi is wel leuk!quote:
Vlakbij mij! Nu tijdelijk dan ff dan..quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef megamandy het volgende:
Maar ik ga mijn haar fatsoeneren en make-up erop plempen.
En dan ga ik richting Heerlen ()
Vind ik nietquote:
Ja echt zo'n I dun wanna work today feelingquote:
Ja ik heb ook niet echt eenzelfde stijl als iemand anders hierquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vind ik niet
[..]
Ja echt zo'n I dun wanna work today feeling
Ik vind de docs wel leuk, alleen niet voor mezelf ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik heb ook niet echt eenzelfde stijl als iemand anders hier
Ik las het, succes daar. Die mensen versta ik niet eens als Limburgerquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vlakbij mij! Nu tijdelijk dan ff dan..
Hoeveel kosten die ook alweer?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Wilt iemand nog een Nfu Oh lakje? Ik ga toch al bestellen dus dan kan het nog wel in mandje erbij
WAAROM WAS IK TOEN NOG GEEN NAGELLAKHOARDERquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
WAAROM HEB IK OOIT MIJN GOSH HOLOGRAPHIC WEGGEDAAN![]()
EN CHANEL JADEquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
WAAROM WAS IK TOEN NOG GEEN NAGELLAKHOARDER
Omdat ik toen net begon met nagellak en ik dacht 'Chanel'quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoe kan je Jade nou niet kopen.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik toen net begon met nagellak en ik dacht 'Chanel'duur en toen wist ik toch nog niks over nagellak
Ik heb net mijn lak er af gehaald en er gaat geen lak op t/m septemberquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe kan je 5 dagen met dezelfde lak doen. Dat lukt zelfs mij niet. (heb wel een maand met een gloeiende duim rondgelopen)
Reden?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb net mijn lak er af gehaald en er gaat geen lak op t/m september
ZOMG. ga je doen? stage in de zorg?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb net mijn lak er af gehaald en er gaat geen lak op t/m september
quote:
Horecaquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ZOMG. ga je doen? stage in de zorg?
Dit is de 10e dag zelfsquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe kan je 5 dagen met dezelfde lak doen. Dat lukt zelfs mij niet. (heb wel een maand met een gloeiende duim rondgelopen)
Iets van 11 of 12quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die ook alweer?
bediening zeker?quote:
Nja, so be itquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bediening zeker?
wat stom dat je geen lak op mag.
Ohja, bedankt! Nee laat maarquote:
Jup. Ik heb 1 hand kaal - behalve mijn pink.. Want liet stukje lak los.. En dan moet ik het er af trekkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
zelfs al houdt mijn nagellak langer dan twee dagen, dan ga ik toch pulken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |