Ik probeer te minderen?quote:
Maar mijn vriendin vijlt mn nagels ,worden ze mooi wat korter ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hebt wel lange tenen, hoor.
Aan mn teennagels ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik mag met de paasdagen nog ff wat onderhoud doen... Dus ik doe het lekker rustig aan..
Nee? Zo snel groeien ze niet lijkt me?quote:
Geen idee ? vroeger kon ik mn tenen niet zien he ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee? Zo snel groeien ze niet lijkt me?
Je piemel ook niet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee ? vroeger kon ik mn tenen niet zien he ?
Die zie ik nog steeds niet ? dan moet ik wel heel slank worden wil ik die zien ?quote:
Zelfs dan niet...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Die zie ik nog steeds niet ? dan moet ik wel heel slank worden wil ik die zien ?
Wat heeft je voorkeur?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zullen we het anders weer over jesters, kutten en konten gaan hebben?
We gaan wel ff shoppen bij Christine lees ik net ?quote:
Om te zien de jesters, om te aaien de konten en om te batsen de flamouse?quote:
Jij batst dus niet tussen jesters, aait geen flamoes en kijkt ook niet naar konten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Om te zien de jesters, om te aaien de konten en om te batsen de flamouse?
Jawel? Het één sluit het ander niet uit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Jij batst dus niet tussen jesters, aait geen flamoes en kijkt ook niet naar konten?
Nee, dat punt was niet helemaal duidelijk, ik denk ik vraag het even.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel? Het één sluit het ander niet uit?
Akkoord. Wat is jouw voorkeur?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Nee, dat punt was niet helemaal duidelijk, ik denk ik vraag het even.
Ik vind alles best, ik ben niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Akkoord. Wat is jouw voorkeur?
Vul jij ook altijd "geen mening/weet ik niet" in bij enquetes?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind alles best, ik ben niet zo moeilijk.
Die vul ik uberhaupt niet in?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vul jij ook altijd "geen mening/weet ik niet" in bij enquetes?
Neuh... Zo erg is het niet.. Ik fix gewoon alles zelf hoor, ik zal wel moeten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Oh, dat wiknie hoor, da muj maar aan mien man vroagen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |