quote:
Zo een kasthomoquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]!
Echt... Je bent gewoon een watje J.
Ja nogmaals, als je homo zou zijn, was je het vrouwtje... For sure.quote:
Ik heb nu ook gewoon mn vrouwelijke kantquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja nogmaals, als je homo zou zijn, was je het vrouwtje... For sure.
Je laat je teennagels vijlen... Hoe vrouwelijk wil je het?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb nu ook gewoon mn vrouwelijke kant![]()
Het mooie is , ik heb een vriendin die het vanzelfsprekend voor me doetquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je laat je teennagels vijlen... Hoe vrouwelijk wil je het?
Als je dat al tmi vindt..quote:
Die houd ik zelf bij JK. En niet met de vijl.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe gaat het met jouw teennagels, Talie?
Eerst knippen en dan vijlen? Geen scherpe randjes, die dan aan je sokken blijven haken..quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Die houd ik zelf bij JK. En niet met de vijl.
Nou laten we de rest dan maar niet delen he ?quote:
Tof ! echt lang niet meer gezien op fok! enzoquote:
quote:
Maar waar is IMIquote:
Tof.quote:
Dat zeg ik.quote:
Ik heb dat eet topic maar uit mn actives gehaald J, ik trok het niet meer.quote:
Hejquote:
Je hebt wel lange tenen, hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:55 schreef Joene het volgende:
Ik heb dat eet topic maar uit mn actives gehaald J, ik trok het niet meer.
Ik probeer te minderen?quote:
Maar mijn vriendin vijlt mn nagels ,worden ze mooi wat korter ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hebt wel lange tenen, hoor.
Aan mn teennagels ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik mag met de paasdagen nog ff wat onderhoud doen... Dus ik doe het lekker rustig aan..
Nee? Zo snel groeien ze niet lijkt me?quote:
Geen idee ? vroeger kon ik mn tenen niet zien he ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee? Zo snel groeien ze niet lijkt me?
Je piemel ook niet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Geen idee ? vroeger kon ik mn tenen niet zien he ?
Die zie ik nog steeds niet ? dan moet ik wel heel slank worden wil ik die zien ?quote:
Zelfs dan niet...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Die zie ik nog steeds niet ? dan moet ik wel heel slank worden wil ik die zien ?
Wat heeft je voorkeur?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zullen we het anders weer over jesters, kutten en konten gaan hebben?
We gaan wel ff shoppen bij Christine lees ik net ?quote:
Om te zien de jesters, om te aaien de konten en om te batsen de flamouse?quote:
Jij batst dus niet tussen jesters, aait geen flamoes en kijkt ook niet naar konten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Om te zien de jesters, om te aaien de konten en om te batsen de flamouse?
Jawel? Het één sluit het ander niet uit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:04 schreef Ticootje het volgende:
Jij batst dus niet tussen jesters, aait geen flamoes en kijkt ook niet naar konten?
Nee, dat punt was niet helemaal duidelijk, ik denk ik vraag het even.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel? Het één sluit het ander niet uit?
Akkoord. Wat is jouw voorkeur?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef Ticootje het volgende:
Nee, dat punt was niet helemaal duidelijk, ik denk ik vraag het even.
Ik vind alles best, ik ben niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Akkoord. Wat is jouw voorkeur?
Vul jij ook altijd "geen mening/weet ik niet" in bij enquetes?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:12 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind alles best, ik ben niet zo moeilijk.
Die vul ik uberhaupt niet in?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vul jij ook altijd "geen mening/weet ik niet" in bij enquetes?
Neuh... Zo erg is het niet.. Ik fix gewoon alles zelf hoor, ik zal wel moeten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Oh, dat wiknie hoor, da muj maar aan mien man vroagen."
J. woont niet bij mij? En dat blijft ook zo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
J is liever lui dan moe met zijn bankgehang?
En omdat J daar nog 1200 per maand voor zn huis betaald.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaja, voor de huurtoeslag enzo "woont" J in NH/
Nou, het is sowieso niet te doen omdat J. daar ook werkt. Sweetlake - Zwaagdijk is niet erg lekker aanrijden in de spits..quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaja, voor de huurtoeslag enzo "woont" J in NH/
Jep, zo een.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo een moderne patchwork-LAT-relatie.
Dat werk probeer ik juist te vermijden?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zulks een goede mop ook, omdat jullie natuurlijk ook vaak in patchkasten te vinden zijn, hahahahahaha.
Eh.. ik ben een newbee...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij doet je miss_bleutjes liever op het toilet?
Zo ben ik.quote:
Dat is echt slecht voor je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik neem dit (whehehe) met een mud zout.
Het is wat je er zelf van maakt. Ik vind mijn leven best goed te doen hoor. Best naar mn zin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het leven is slecht voor je, tc-tje.
Jammer wel, ik zou best voor altijd willen leven.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet aan jouw leven uiteraad, maar aan het leven zelf.
Ach, volgens Stephan en Damon is het een prima leventje?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens Brad Pitt en Kirsten Dunst is dat niet zo leuk als het lijkt.
Wel toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat klopt niet geheel hoor, tc-tje.
Hij sprak de taal van de liefde?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, me dunkt sprak Jezus geen Engels?
Die spreken we allemaalquote:
Ja. Je vrouw is er ook zo 1.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat scheidt er allemaal maar op los. Losbandige typen.
ook zo een lichtekooi!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja. Je vrouw is er ook zo 1.
Gelukkig maar.
and Iyou love itquote:
Jezus Vixen !quote:
quote:
Was het maar neuken ?quote:
Time out?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |