Dat ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij hoef jij niet eens je best te doen om volkomen verknipt over te komen.
Dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:49 schreef WasMachinator het volgende:
zit het vast aan een auto:P?
ookal raden we het goed volgens mij zegt ze toch nee![]()
Nee hoor, je bent een beetje als het vieze mannetje in de kroeg. Niemand tot last, maar wel heel raar.quote:
Naah als ik je postgeschiedenis zo lees ben ik niet de enigste die fucking raar is dus dan zijn we samen raarquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent een beetje als het vieze mannetje in de kroeg. Niemand tot last, maar wel heel raar.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent een beetje als het vieze mannetje in de kroeg. Niemand tot last, maar wel heel raar.
Dat kan heel goed, maar in jouw voorliefde voor half door vagina's verteerde gehaktstaven sta je toch alleen, ben ik bangquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:56 schreef Geester het volgende:
[..]
Naah als ik je postgeschiedenis zo lees ben ik niet de enigste die fucking raar is dus dan zijn we samen raar
Oke maar dat interesseert me vrij weinig verder als ik t zo ff ovuleer evalueerquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, maar in jouw voorliefde voor half door vagina's verteerde gehaktstaven sta je toch alleen, ben ik bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:59 schreef Geester het volgende:
[..]
Oke maar dat interesseert me vrij weinig verder als ik t zo ff ovuleer evalueer
Naah ik ben wel een tikkeltje ..ja.. andersJa, dat was al wel duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XO till we overdose
Nee, dat zeg ik ook niet. No hard feelingsquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:03 schreef Geester het volgende:
[..]
Fuck dat, anders hoeft niet verkeerd te zijn mijn beste
k zal wel nooit een relatie krijgen maargoed.. what gives, who caresquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:04 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. No hard feelings
Genoeg dames die een tikkeltje anders wel lekker vinden. Zolang je hun kut maar niet als automatiek blijft gebruikenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:04 schreef Geester het volgende:
[..]
k zal wel nooit een relatie krijgen maargoed.. what gives, who cares
preciezzzzquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Genoeg dames die een tikkeltje anders wel lekker vinden. Zolang je hun kut maar niet als automatiek blijft gebruiken
Ik ga morgen ovoxo meeten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:10 schreef Tjik het volgende:
Hebben er nu mensen gemeet van hier of niet?
Nee, stel wat voor zou ik zeggen mijn beste.. Een heerlijke versnapering in het centrum des lands?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:10 schreef Tjik het volgende:
Hebben er nu mensen gemeet van hier of niet?
dafuqquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Genoeg dames die een tikkeltje anders wel lekker vinden. Zolang je hun kut maar niet als automatiek blijft gebruiken
Daar zijn er vrij weinigvanquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdommequote:Op dinsdag 3 april 2012 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |