EEN BIERFIETS!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat meiden allemaal gebruiken/hebben gebruiktDan valt een komkommer nog wel mee
#ImSingleBecause I Twitterquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef heloef het volgende:
Trendend op Twotter: ImSingleBecause
Nou zeg het maar.
Nou, wat zijn de raarste dingen waar jij op hebt geoefend?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat meiden allemaal gebruiken/hebben gebruiktDan valt een komkommer nog wel mee
Dat ga ik jou aan je neus hangenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:40 schreef twi het volgende:
Nou, wat zijn de raarste dingen waar jij op hebt geoefend?
Letterlijk?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
Dat ga ik jou aan je neus hangen![]()
Nee, dat nemen we m'n graf mee in
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik een schatje zocht ging ik wel achter ovoxo aan ofzo.
Nu ga ik achter jou aan. Trut.
Ik ben 17, dankjewel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ovoxo is toch 14 ofzo?
[..]
Mensen die hun spytool instellen op woorden als 'neuken'
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat een meidje zo een gehaktstaaf had gebruikt, die brak alleen door midden waardoor de rest binnen bleef zitten
De slet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:46 schreef Geester het volgende:
Op school ging dr een filmpje rond van zo'n chick die ff een borstel naar binnen douwde.. ik haar beetje plagen daarmee.. gekke tijden
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij hoef jij niet eens je best te doen om volkomen verknipt over te komen.
haha nee en neequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:44 schreef twi het volgende:
[..]
Was het zo groot of heb je 't inmiddels al opgegeten?
zit het vast aan een auto:P?quote:
Dat ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij hoef jij niet eens je best te doen om volkomen verknipt over te komen.
Dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:49 schreef WasMachinator het volgende:
zit het vast aan een auto:P?
ookal raden we het goed volgens mij zegt ze toch nee![]()
Nee hoor, je bent een beetje als het vieze mannetje in de kroeg. Niemand tot last, maar wel heel raar.quote:
Naah als ik je postgeschiedenis zo lees ben ik niet de enigste die fucking raar is dus dan zijn we samen raarquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent een beetje als het vieze mannetje in de kroeg. Niemand tot last, maar wel heel raar.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent een beetje als het vieze mannetje in de kroeg. Niemand tot last, maar wel heel raar.
Dat kan heel goed, maar in jouw voorliefde voor half door vagina's verteerde gehaktstaven sta je toch alleen, ben ik bangquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:56 schreef Geester het volgende:
[..]
Naah als ik je postgeschiedenis zo lees ben ik niet de enigste die fucking raar is dus dan zijn we samen raar
Oke maar dat interesseert me vrij weinig verder als ik t zo ff ovuleer evalueerquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat kan heel goed, maar in jouw voorliefde voor half door vagina's verteerde gehaktstaven sta je toch alleen, ben ik bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |