Hatert.quote:
Komt er aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een foto die ik nam vandaag.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:19 schreef heloef het volgende:
ik zie dat ns ook faalde bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een foto die ik nam vandaag.. net ook weer 15 min vertraging te pakken richting maastricht
Let me occupy your mind
As you do mine
Er is iemand onder het spoor gekomen volgens mij, naar Schiphol ligt het nu plat.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:21 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik zie dat ns ook faalde bij jou. net ook weer 15 min vertraging te pakken richting maastricht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede post voor een topic met single mensen.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Groupon actie:
Super de luxe Evolved vibrator met apart te gebruiken bullet sleeve en eventueel lubricant en/of cleaner (vanaf ¤ 42)
en de tekst erbij:
Een vibrator is net als een fiets: hij brengt je nog eens ergens. Hoge hoogten bereik je met de Evolved vibrator in roze of paars met grappige bullet sleeve en eventueel lubricant en cleaner naar keuze (vanaf ¤ 42).
Kies uit:
¤ 42 voor een roze óf paarse Evolved Vibrator + bullet sleeve (waarde ¤ 84,90)
¤ 48 voor een roze óf paarse Evolved Vibrator + bullet sleeve + lubricant (waarde ¤ 96,60)
¤ 50 voor een roze óf paarse Evolved Vibrator + bullet sleeve + cleaner (waarde ¤ 100,60)
¤ 58 voor een roze óf paarse Evolved Vibrator + bullet sleeve + lubricant + cleaner (waarde ¤ 114,90)
Lolje zult maar de persoon zijn die deze tekst heeft moeten schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me occupy your mind
As you do mine
Op een oude moet je het leren.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Groupon actie:
en de tekst erbij:
Een vibrator is net als een fiets: hij brengt je nog eens ergens. Hoge hoogten bereik je met de Evolved vibrator in roze of paars met grappige bullet sleeve en eventueel lubricant en cleaner naar keuze (vanaf ¤ 42).
Ik mag hopen dat ze hem dan uit mocht proberenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
je zult maar de persoon zijn die deze tekst heeft geschreven![]()
dadelijk is het een hijquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze hem dan uit mocht proberen
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag hopen dat hij hem dan uit mocht proberen
Die zullen we heel snel fietsen nu.quote:
een komkommerquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij ziet er op zich wel interessant uit, maar heb al een goede
Sommige mensen leren er mee pijpen, true story.quote:
Je zou eens moeten weten wat meiden allemaal gebruiken/hebben gebruiktquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:35 schreef heloef het volgende:
Sommige mensen leren er mee pijpen, true story.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |