Ja maar dat heeft dus ook geen effectquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Flugel je maakt er wel een sport van de topics dicht te gooien he
Kan ik nog wat zwangerschapsgerelateerds erin gooien..uhm nee, was aant werk...maar geen zin
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft dus ook geen effect
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Van harte Qeza!
Ik ben zo benieuwd of Pieter op z'n broertje lijkt....
[ afbeelding ]
Hij zou er bij het zien van zo'n foto toch bijna spontaan uit moeten rammelen Fluug!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Van harte Qeza!
Ik ben zo benieuwd of Pieter op z'n broertje lijkt....
[ afbeelding ]
een prulleke van 5 kgquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef flugeltje het volgende:
Had afgelopen zondag het dochtertje van m'n broer en schoonzus vast, 5 weken oud is ze en ienieminie![]()
Zo'n bizar idee dat ik over een weekje of wat ook weer zo'n prulleke in m'n armen heb...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef Morretje het volgende:
Welkom Qeza!![]()
Grappig, we schelen tot nu toe 1 dag
Zoiets zal het wel weer worden jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
een prulleke van 5 kg![]()
Alweer dinsdag, nog maar 3 nachtjes slapen...
Bij de laatste metingen leek Pieter weer wat minder hard gegroeid en dus ook minder ver (of niet meer) voor te lopen. Maar ik gok wel op een zelfde soort formaat als z'n broer. Dus een 8-ponder denk ik wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:42 schreef Marrije het volgende:
Mijn jongste 2 waren over de 4 kg, maar dat zal deze niet zijn, rond de 3,5 is de verwachting.
Vroeg, ze schreef om 09:20 dat ze toen wegging! Ja, het is best druk hier op m'n werk maar ik heb even niet zo heel veel zin geloof ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Welkom QezaFijn dat de echo goed was!
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Twinkle! Vandaag moest ze he? Iemand enig idee hoe laat?
Oh, dat heb ik gemist dan. Dan zal ze binnenkort toch wel updaten, hoop ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Vroeg, ze schreef om 09:20 dat ze toen wegging! Ja, het is best druk hier op m'n werk maar ik heb even niet zo heel veel zin geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar toch he. Ik kan gewoon niet vol overtuiging blij en enthousiast zijn![]()
Had ik het nog met Martijn over, gisteren. Dat sommige mensen vanaf dat tweede streepje al helemaal blij en in jubelstemming zijn enzo. Ik kan dat niet. Soms benijd ik zo'n mensen wel.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist dan. Dan zal ze binnenkort toch wel updaten, hoop ik
Ik mag overmorgen weer voor een echo. Ben benieuwdHeb niet het gevoel dat het mis is ofzo, want nog steeds symptomen ('s ochtends gewoonwat weeïg misselijk, reageer wat heftig op geuren, mijn boobies zijn nog altijd iets voller
Dat kan ik me voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar toch he. Ik kan gewoon niet vol overtuiging blij en enthousiast zijn![]()
Had ik het nog met Martijn over, gisteren. Dat sommige mensen vanaf dat tweede streepje al helemaal blij en in jubelstemming zijn enzo. Ik kan dat niet. Soms benijd ik zo'n mensen wel.Maar ik denk dat er maar weinig mensen zijn die echt zo'n roze wolk zwangerschap hebben vanaf moment 1
![]()
Zelf vind ik zwanger zijn helemaal niet leuk (maar dat komt door al het gezeur lichamelijk eromheenen uberhaupt ook met het zwanger worden hier al) máár ik kan wel erg genieten van het feit dat er een baby in mijn buik zit, me verwonderen over hoe het eigenlijk kan.... en daar probeer ik me meestal op te richten..
Maar eerlijk is eerlijk, 'leuk' wordt het vaak pas tegen de 20 wekendan ga je leven voelen, je gaat het goed zien, het ergste 'gevaar' is voorbij.... dan kun je weer wat meer richten op het kindje... (letterlijk en figuurlijk
dat je even port in je buik en gewoon een trap terug krijgt
) daarvoor is het eigenlijk allemaal nog zo sja, onwerkelijk? Onzeker... met alle kwaaltjes en alles!
Ohhhh leeeeuk!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben gisteravond tante geworden van een heel knap jongetje. Die van mij rammelde er nog net niet uit.
Ik ben zelf altijd erg blij geweest met mn doptone, zodra ik even onzeker was kon ik zelf het hartje luisteren. Maar helemaal in het begin heb je daar ook nog niks aan helaas.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef Fieder het volgende:
Twinkle, je maakt het wel spannend hoor! Hoop dat alles in orde is.
Ik denk dat je zodra je je kindje zelf gaat voelen het ook al zekerder is. Zo lees ik hier regelmatig dat iemand het kindje al n paar uur niet voelt en dan opeens wel. Dat dat dan een geruststelling is.
In het begin kan je nergens van op aan, alleen die echo's.
Ik heb nu zelf ervaren hoe je lijf je voor de gek kan houden.
Dat ontdekte ik ook van 't weekend! Wat een raar idee he, je ziet gewoon het 'eind van je navel' ineens (klinkt misschien een beetje raar hahaquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:04 schreef Marjolijntje het volgende:
En mn navel is minder diep aan het wordenOoit krijg ik nog wel een echte buik
Haha, heel herkenbaar. Ik móet er ook steeds even naar kijkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja mn vriend maakte er ook al opmerkingen over. En nu zit ik er de hele tijd naar te kijken![]()
Ik blijf het bizar vinden hoor, al die veranderingen aan je lichaam!
Ach welja, volgende keer doe je het ook gewoon weer... Met steeds meer frisse tegenzinquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Kwisted het volgende:
oh en nog 2 dagen plassen voor Moeders voor Moeders. Het is een heel mooi iets. Maar volgende keer doe ik het niet meer..
Bij die kannetjes moet je gewoon een extra vragen hoor... Ik kreeg er ook altijd eentje voor elke wc...quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:48 schreef Kwisted het volgende:
de geur van die kannen blijft vies. En mijn opvangkannetje is helemaal nasty (ze mogen er wel 2 geven eigenlijk!) Ik wil gewoon weer lekker naar de wc kunnen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach welja, volgende keer doe je het ook gewoon weer... Met steeds meer frisse tegenzin
Ik heb nog nooit iemand gehoord die er niet na die 10 weken helemaal genoeg van had
verdorie, dat had ik dus ook moeten doen!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij die kannetjes moet je gewoon een extra vragen hoor... Ik kreeg er ook altijd eentje voor elke wc...
ik ook.. wel zo handig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij die kannetjes moet je gewoon een extra vragen hoor... Ik kreeg er ook altijd eentje voor elke wc...
Serieus? Darn, ik wilde ze wel uit het raam mikken op het laatst...quote:
Ja maar jij bent sowieso wat negatiever ingesteld....quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:57 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik was het deze keer zelfs na een paar dagen al zat
Ik heb ze na die weken nog gebruikt om te plassenquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Serieus? Darn, ik wilde ze wel uit het raam mikken op het laatst...
Dan moet je wel HEUL VEUL piesen hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef Kwisted het volgende:
ik ben wel altijd trots als ik ze goed vol heb gekregen.Maar het is me nog nooit gelukt ze alle 8 vol te krijgen.
Die snap ik dan wel weer ja... Ze verdienen er zelf ook genoeg mee, dus dat zelf wegbrengen zou ik ook niet doen..quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:02 schreef Morretje het volgende:
Ik pies niet voor MvM. Ze worden hier int durp niet opgehaald, dus dan zou manlief ze in de stad weg moeten brengen, dat vind ik te veel moeite eerlijk gezegd.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar jij bent sowieso wat negatiever ingesteld....
Bij deze alvast bedanktquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:07 schreef Kwisted het volgende:
ik vind dat helemaal geen leuk idee dat er verdiend wordt aan mijn pies![]()
Ik denk liever aan de vrouwen die heel graag een kindje willen en die ik dan heb geholpen![]()
Ondertussen vult mijn huis zich met de geur van de heerlijke lasagna in de oven. HMMMMM!!!
ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:57 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik was het deze keer zelfs na een paar dagen al zat
Oooooooo! Nou wij hadden weinig te vertellen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:12 schreef Kwisted het volgende:
ja maar dat ik zwanger ben weten ze al![]()
Nee ik bedoel tips om te zeggen dat het een jongen of een meisje is.
Zo hoorde ik bijvoorbeeld dat je taart kunt kopen met rose of blauwe vulling. Dan snij je de taart aan, en dan zie je welke kleur t is, dus welk geslacht
Subtiel Mous, subtielquote:
Die had/heb ik. Heb het toen best vaak gebruikt, maar zat niet de hele dag met dat ding op mijn buik hoor!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:14 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wij vanochtend bij de VK geweest, komen in ieder geval in aanmerking voor de extra bloedonderzoekjes ivm negatieve bloedgroep van J
Verder even gechecked, ziet er prima uit en hartje van de kleine nog even gehoord.
Vraagje aan de mama's in spe; je kunt die hart-luister-apparaatjes dus overal en nergens zelf kopen tegenwoordig.. kost je een luttele 30,- en kun je lekker op de bank naar je baby zitten luisteren![]()
Wat vinden we hier van?
Edit; wow Twinkle, wat leuk! Feli! Heb onze echo-plaatjes er nog 's bij gepakt, maar op deze leeftijd lijken ze echt veel op elkaar![]()
En het risico nemen dat ze je nog snel in je proeftijd buiten zetten? Het mag niet maar gebeurt wel, ik zou ook wachten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef Labelloo het volgende:
Enfermera, ik lees dat je nog even wilt wachten met het inlichten van je nieuwe werkgever. Ik snap je reden erachter, maar zou het zelf niet doen! Ik denk dat je dan direct een vreemd gevoel achterlaat. Ik vind eerlijkheid altijd een stuk belangrijker! Nou snap ik dat je rond jouw termijn idd nog even kunt/mag wachten, maar toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
XDquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Muwahah ik moest keihard lachen toen ik je spoiler las Emf maar ik vind wel dat je het heel goed aan pakt! Hele slimme oplossing! Alleen.. kan je dan van die andere zakjes afblijven of moet je man die voor je gaan verstoppen?
Ik pak nog wat drinken en ga mijn mandje opzoeken. Nu is de energie echt helemaal op. Morgen weer lekker werken. Slaap lekker allemaal
Hahaha, zoiets jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:10 schreef Fieder het volgende:
Ahh Coco das hard! Haha en jij op je knieën vallen "NOOOOOOOOOOOO!!!"![]()
![]()
Benzinepomp heeft cola![]()
Je moet toch zeker een verhaal of twee hebben voor de kleine later: 'Toen mama zwanger was van je had ze zo'n trek in cola, terwijl papa net het laatste blikje had opgedronken. Papa is toen he-le-maal voor mama naar de benzinepomp gereden om nieuwe te halen. Want dat doen papa's voor zwangere mama's'quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hahaha, zoiets ja![]()
En ja, ik ben het aan het overwegenMaar ergens vind ik dat een beetje sad ^^
terminaal zwangerquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
want... zwangere vrouwen zijn zielig en gehandicapt(?)
Uhm.. dat weet ik niet.. weet alleen dat zowel mijn moeder en mijn schoonmoeder zulke verhalen hebben. Bij voorkeur met pindakaas en haring ofzo, maar inderdaad, snap het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef RockabeIIa het volgende:
want... zwangere vrouwen zijn zielig en gehandicapt(?)
Ah @#^&(**()*&^%quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef nijnepijn het volgende:
Belt mijn man net zijn broer op om te vertellen over de zwangerschap, roept de vriend van hem vanuit de kamer.. En als het een jongetje is, gaat hij... heten. Laat het nou net onze jongetjes naam zijn....
Ik heb er zelf niet aan meegedaan, ook niet aan die emotionele rollercoaster. Ik snap niet zo goed dat sommige vrouwen zichzelf niet in de hand hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Uhm.. dat weet ik niet.. weet alleen dat zowel mijn moeder en mijn schoonmoeder zulke verhalen hebben. Bij voorkeur met pindakaas en haring ofzo, maar inderdaad, snap het eigenlijk niet
Tis blijkbaar gevoelig punt - het gezin waar we kinderwagen ophaalden van MP daar zei de heer des huizes tegen zwanger J 'gaat het?' terwijl ze iets de trap af hielp tillen - waarna de vrouw des huizes sneerde 'ze is zwanger, niet ziek!'
Nu ben ik geen vrouw, laat staan een zwangere vrouw, maar kan me goed voorstellen dat zwanger zijn ook een beetje een (wellicht prima) excuus kan zijn om jezelf even niet in de hand te hebben. Zo hebben dames in onze omgeving afwisselend na twee weken na de bevalling hun oude spijkerbroeken weer aan en aan de andere kant van het spectrum zie ik niet eens dat het kindje er al uit isquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb er zelf niet aan meegedaan, ook niet aan die emotionele rollercoaster. Ik snap niet zo goed dat sommige vrouwen zichzelf niet in de hand hebben.
Ik denk niet dat ik het kan, maar dat gaan we nog merken. En bovendien, als ik al zulke neigingen ontwikkel laat mijn vent me gewoon in mijn sop gaarkoken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb er zelf niet aan meegedaan, ook niet aan die emotionele rollercoaster. Ik snap niet zo goed dat sommige vrouwen zichzelf niet in de hand hebben.
bij sommige vrouwen heeft het dan ook niks met zwangerschap te makenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat mijn man dat allemaal voor me zou doen (qua naar het tankstation rijden om iets te halen, enzo). Ik hoop alleen dat ik het zelf niet zo ver laat komenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het kan, maar dat gaan we nog merken. En bovendien, als ik al zulke neigingen ontwikkel laat mijn vent me gewoon in mijn sop gaarkoken.
Dat zou ik wel kunnen ben ik bang, normaal niet, nu welquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Maar... toen vond ik achterin een laatje (met verder alleen maar ice tea) nog een verstopt blikje. Heb het verhaal net aan Martijn verteld en toen moest ik serieus huilen![]()
![]()
![]()
Ik kan soms zo'n last van m'n hormonen hebben, sta er zelf versteld van hoe heftig ik er op kan reageren... Zit mezelf op dat soort momenten dan ook echt in de weg... Maar gelukkig is dat niet volcontinuquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik normaal ook écht niet. Nu dus wel, helaaschquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat zou ik wel kunnen ben ik bang, normaal niet, nu wel
Maar dat is niet veel anders dan als je menstrueert, toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kan soms zo'n last van m'n hormonen hebben, sta er zelf versteld van hoe heftig ik er op kan reageren... Zit mezelf op dat soort momenten dan ook echt in de weg... Maar gelukkig is dat niet volcontinu
Nee precies, dan kan ik ook wel eens danig onder de indruk van mezelf zijn... Het is deze zwangerschap gelukkig ook een heel stuk minder dan de vorige keer, toen was ik op sommige momenten echt helemaal de weg kwijt en diep ongelukkig. Ik kan wel merken dat m'n medicijnen me dus ook tijdens zwangerschap stabieler maken... Wat wel heel fijn is...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar dat is niet veel anders dan als je menstrueert, toch?
En dat kun je ook echt niet overal flikken. Ik heb nog nooit gezien dat en zwangere vrouw zomaar midden in de stad stond te huilen, of zo...
Ik heb laatst wel in de bosjes gekotstquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Maar dat is niet veel anders dan als je menstrueert, toch?
En dat kun je ook echt niet overal flikken. Ik heb nog nooit gezien dat en zwangere vrouw zomaar midden in de stad stond te huilen, of zo...
at ie het op en toen moest je nog meer kokken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel in de bosjes gekotstGelukkig 's avonds laat en in het donker met alleen mijn hond erbij (die begreep het wel, die is ook erg goed met kotsen).
Die hebben wij, en ik moet je zeggen, het is voor mij echt de meest ideale wagen! Vouwt inderdaad klein op, ook de Yoga (oftewel kinderwagenbak) kun je tot een pakketje vouwen, zelfs met de dekentjes en alles er nog in. Hou er wel rekening mee dat op deze wagen alleen de MC van Recaro zelf past, en die is ook niet goedkoop. De bekleding is autostoelbekleding, dat ademt beter dan de traditionele MC bekleding (zeggen ze). En je kunt de bak ook in zitstand zetten op de wagen! Enige nadeel wat ik heb ondervonden is dat je het voorwieltje niet vast kunt zetten. Op ruiger terrein is dit nogal vervelend aangezien dan elke keer je wiel scheef klapt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef Enfermera het volgende:
Wij hebben er ook 1 op het oog maar hij is vrij nieuw, dus ik weet niet of het lukt om 'm tweedehands te krijgen. Maar ik wil 'm erg graag, aangezien ie tot een klein propje is op te vouwen en je er zelfs opgevouwen mee kunt rijden (kleine wieltjes eronder), en dat is echt geweldig, ik heb al snel last van mn rug dus dit is een uitkomst!
Hier een plaatje hoe ie ingeklapt is:
[ afbeelding ]
En hier zie je ze rechts met een soort maxi-cosi stoeltje en links een bak (die je ook als wipding en als bedje)
[ afbeelding ]
En hier de site nog: http://www.recaro-cs.com/(...)y-recaro.html#c27445
Ik was echt helemaal flabbergasted hoe klein ie opgevouwen kan wordenEn voorop zit een zonnecelletje en dan kan je een lamp aanzetten
En ik, anti-techneut, kreeg ik het ding van ingeklapt naar uitgeklapt, zonder dat ik wist hoe ie werkte
Pffffff.
Wel natuurlijk een behoorlijke kostenpost, maar het is me wat waard als ik niet hoef te slepen met zo'n zwaar onderstel. We hebben ook nog naar die van Stokke gekeken, maar jezes, dat ding vouwt niet eens op! Het is alleen maar de achterwielen inklappen! No thanks. Niks voor mij
Oke, post is alweer veel te lang geworden zie ikik hou op
Ik vond het meer iets voor een blog of dagboek wat van mn scherm af spatte, of eigenlijk spatte de tranen er van in mn onderbroek.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef bijtje84 het volgende:
Twinkle wat fijn dat de echo goed was! De blijdschap spat van het scherm
Riemen FTWquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
at ie het op en toen moest je nog meer kokken?
teckels
Je doet in ieder geval je ondertitel eer aanquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vond het meer iets voor een blog of dagboek wat van mn scherm af spatte, of eigenlijk spatte de tranen er van in mn onderbroek.
zelfkennisquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval je ondertitel eer aan
Ik begrijp je reactie niet helemaal.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vond het meer iets voor een blog of dagboek wat van mn scherm af spatte, of eigenlijk spatte de tranen er van in mn onderbroek.
Jaaaaa, dat zou interessant leesvoer worden. Potentieel top-blogquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sommige mensen hebben een blog nodig geloof ik
Zou voor dat deel best de snelste oplossing kunnen zijn, en daarna even langs het UWVquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:50 schreef Kersjes het volgende:
Ben nu geneigd om morgen voor het eerst sinds eind november weer eens te gaan werken. Denk dat ik na 2 uur vanzelf word weggestuurd
voor de zekerheid kan je altijd nog even een bedorven garnaaltje etenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:50 schreef Kersjes het volgende:
Kwam er pas achter toen ik zaterdag een brief kreeg. Heb de dag erop werk gemaild en gezegd er maandag achteraan te gaan. Word ik vandaag dus door werk gebeld met boos getier en verwijten en weet ik wat...
Ben nu geneigd om morgen voor het eerst sinds eind november weer eens te gaan werken. Denk dat ik na 2 uur vanzelf word weggestuurd
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sommige mensen hebben een blog nodig geloof ik
Waarom zeggen jullie niet gewoon tegen Twinkle dat jullie haar verhalen af en toe wat extreem lang/overdreven/wat-dan-ook vinden? Of leg haar een keer uit hoe die spoilers werkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef Kersjes het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat zou interessant leesvoer worden. Potentieel top-blog
Ik zie het helemaal voor mequote:Op woensdag 4 april 2012 09:40 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat blijven 'hangen' herken ik nog wel Phaidra, maar dan van de vorige zwangerschap... Toen had ik mijn mans auto half aan gort gereden(goddank voor lease) maar toen ik hem belde dacht hij dat er minstens iets met de baby was, zó overstuur was ik
(terwijl ik met blik en dat soort dingen juist héél nuchter ben altijd...)
quote:Op woensdag 4 april 2012 09:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me![]()
.
Mijn meneer hoopt op nog wat onredelijke buien of nachtelijke verzoekjes om een bigmac (om me later mee te kunnen pesten), maar tot nu toe heb ik daar nog geen behoefte aan gehad
.
Hij vond het trouwens ook hilarisch dat ik van de week de vaatwasser aan zette, terwijl die de avond ervoor al gedraaid had en dus nog vol stond met schone spullen. Was ik even vergeten en nu moet ik dat dus minstens 1x per dag aanhoren.
*lol*quote:Op woensdag 4 april 2012 09:49 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik vond van de week de kaasschaaf in de koelkastmaar dat had híj toch echt gedaan ipv ik
(maar híj heeft ook het meeste last van zwangerschapshormonen lijkt het wel
mooie reclame op tv: zit ie te brullen, iets met (positieve) emotie: hij zit mee te brullen, terwijl ik dan heel schaapachtig zit te kijken van wat heb jij nou weer
)
Wel schattig hoor, zo'n grote vent (letterlijk én figuurlijk)
![]()
Was een heel raar besef/gevoel vannacht. Zo van ik en beeb hebben het geflikt en nou mag ie ' kiezen' wanneer ie wil komen buitenspelen.quote:
Kan me wel voorstellen dat je dat gevoel hebt.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:38 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Was een heel raar besef/gevoel vannacht. Zo van ik en beeb hebben het geflikt en nou mag ie ' kiezen' wanneer ie wil komen buitenspelen.
Slaat eigenlijk nergens op want het grootste gedeelte van de beebs zit minimaal 37 weken in mama's buik maar voelde toch een beetje als een mijlpaal.
Fijn fluugs!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef flugeltje het volgende:
effe snel, lig aan ctg. Ik ben aan 't verwekn!!!! Marrije, we gaan voor de datumtweelingVrijdag vliezen breken....
Yesquote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef flugeltje het volgende:
effe snel, lig aan ctg. Ik ben aan 't verwekn!!!! Marrije, we gaan voor de datumtweelingVrijdag vliezen breken....
Veel plezier Kwistedquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:44 schreef Kwisted het volgende:
Dan nu wat luchtiger nieuws dan de zware kost![]()
MORGEN HEB IK MIJN GESLACHTSBEPALENDE ECHO!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Kersjes het volgende:
En die opmerking over dat blog: ik dacht dat de opmerking op mij sloeg
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:14 schreef bijtje84 het volgende:
Jeej Fluugs er is wat gaande!!![]()
Zoe inderdaad erg leuk zo samen met je zus zulke dingen kunnen doen. De kans bestaat gewoon dat jullie synchroon gaan liggen bevallen!
Flugel, wat goed!!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 11:38 schreef Xanteh het volgende:
Ik mag van mijn zusje niet op Koninginnedag bevallen want dan is zij al jarig
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:49 schreef flugeltje het volgende:
31 April?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:41 schreef Zoë23 het volgende:
[..]noh.
al een andere datum in gedachten?
Oh, hahahaquote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Kersjes het volgende:
En die opmerking over dat blog: ik dacht dat de opmerking op mij sloeg
Ik kook ze wel door, maar een zachtgekookt eitje staat me op één of andere manier nu sowieso een beetje tegen.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:20 schreef Kersjes het volgende:
Mijn buik bewoog net.... uit zichzelf![]()
Ik lag op mijn zij en de bewegingen waren zo heftig![]()
Hmmm, ik heb zo'n zin in zachtgekookte eitjes met toast![]()
Eten jullie dat trouwens, of koken jullie ze door?
en ditquote:Op woensdag 4 april 2012 12:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik lust sowieso geen zachtgekookte eieren, dat helpt.
Ik wilde al inbreken, dat klopt nietquote:Op woensdag 4 april 2012 12:58 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb zelfs gelogenben al 24.4 zelfs
![]()
oehquote:Op woensdag 4 april 2012 13:02 schreef Gerberaatje het volgende:
* Gerberaatje schuift stuk bonbonbloc richting Skoap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
De VK zei vanochtend al dat ze erbij kon en geprobeerd had om de boel wat verder open te wroeten, blijkbaar is dat gelukt...quote:
Je halve binnenvoering.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De VK zei vanochtend al dat ze erbij kon en geprobeerd had om de boel wat verder open te wroeten, blijkbaar is dat gelukt...
Whoot! Je bent dus gestript?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De VK zei vanochtend al dat ze erbij kon en geprobeerd had om de boel wat verder open te wroeten, blijkbaar is dat gelukt...
elk begin moet ergens startenquote:Op woensdag 4 april 2012 15:02 schreef flugeltje het volgende:
Haai, na het ziekenhuis even een rondje stad gedaan. Een kadootje gekocht van Pietertje voor z'n broer voor mezelf nog een leuke pyama en meteen ook maar een nieuw koffie- theeservies, gewoon... omdat het kan
En toen ik terugkwam had ik een halve slijmprop uit m'n doosch hangen. Er is gewoon echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt echt spontaan iets aan het gebeuren
Maak je daar wel een foto van?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:13 schreef flugeltje het volgende:
Hier vanavond frietjes
Aangezien we vrijdag sowieso op het ziekenhuis zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |