Ja maar dat heeft dus ook geen effectquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:16 schreef Sonnetje85 het volgende:
Flugel je maakt er wel een sport van de topics dicht te gooien he
Kan ik nog wat zwangerschapsgerelateerds erin gooien..uhm nee, was aant werk...maar geen zin
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft dus ook geen effect
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Van harte Qeza!
Ik ben zo benieuwd of Pieter op z'n broertje lijkt....
[ afbeelding ]
Hij zou er bij het zien van zo'n foto toch bijna spontaan uit moeten rammelen Fluug!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Van harte Qeza!
Ik ben zo benieuwd of Pieter op z'n broertje lijkt....
[ afbeelding ]
een prulleke van 5 kgquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef flugeltje het volgende:
Had afgelopen zondag het dochtertje van m'n broer en schoonzus vast, 5 weken oud is ze en ienieminie![]()
Zo'n bizar idee dat ik over een weekje of wat ook weer zo'n prulleke in m'n armen heb...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:25 schreef Morretje het volgende:
Welkom Qeza!![]()
Grappig, we schelen tot nu toe 1 dag
Zoiets zal het wel weer worden jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
een prulleke van 5 kg![]()
Alweer dinsdag, nog maar 3 nachtjes slapen...
Bij de laatste metingen leek Pieter weer wat minder hard gegroeid en dus ook minder ver (of niet meer) voor te lopen. Maar ik gok wel op een zelfde soort formaat als z'n broer. Dus een 8-ponder denk ik wel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:42 schreef Marrije het volgende:
Mijn jongste 2 waren over de 4 kg, maar dat zal deze niet zijn, rond de 3,5 is de verwachting.
Vroeg, ze schreef om 09:20 dat ze toen wegging! Ja, het is best druk hier op m'n werk maar ik heb even niet zo heel veel zin geloof ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Welkom QezaFijn dat de echo goed was!
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Twinkle! Vandaag moest ze he? Iemand enig idee hoe laat?
Oh, dat heb ik gemist dan. Dan zal ze binnenkort toch wel updaten, hoop ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Vroeg, ze schreef om 09:20 dat ze toen wegging! Ja, het is best druk hier op m'n werk maar ik heb even niet zo heel veel zin geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar toch he. Ik kan gewoon niet vol overtuiging blij en enthousiast zijn![]()
Had ik het nog met Martijn over, gisteren. Dat sommige mensen vanaf dat tweede streepje al helemaal blij en in jubelstemming zijn enzo. Ik kan dat niet. Soms benijd ik zo'n mensen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |