Hoe lang denk je nodig te hebben? Anders als ik om 13u bij jou afspreek; kan dat? Heb je dan nog genoeg tijd om je klaar te maken in je frietqueenoutfit ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:05 schreef Lindytje het volgende:
Priemke, ik heb tot een uur of half 5 de tijd dan die dag, dus je zegt het maar
Ja, dat is primaquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe lang denk je nodig te hebben? Anders als ik om 13u bij jou afspreek; kan dat? Heb je dan nog genoeg tijd om je klaar te maken in je frietqueenoutfit ?
Goeden ideequote:Op dinsdag 3 april 2012 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom is het niet Titanic in 4D, dat dan de Titanic zinkt en dat dan heul de bioscoopzaal vol met water loopt
DAt kunnen ze beteer bij een justin bieber concert doen, zijn we daar ook vanafquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom is het niet Titanic in 4D, dat dan de Titanic zinkt en dat dan heul de bioscoopzaal vol met water loopt
Jongeuh.. Dat doen wij (lees: ik) tijdens het make-upperenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is primaDan heb ik tijd zát als het goed is
Dan heb ik zelfs misschien wel tijd voor een boobiesqueeze![]()
Ohja, dat is waarquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh.. Dat doen wij (lees: ik) tijdens het make-upperenSuper ! Mag je mij rond 13u verwachten
Podium is hoger dan de zaal, dus dan is iedereen dood behalve Justin Bieberquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAt kunnen ze beteer bij een justin bieber concert doen, zijn we daar ook vanaf
Speciale constructie dat hij een koker om zich krijgt en dat daare dan ook water in komtquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Podium is hoger dan de zaal, dus dan is iedereen dood behalve Justin Bieber
Doe ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn opa en ooma zeggen ook altijd we komen 'voor de middag' of 'na de middag'
Weet je nog niks
Of dat het podium steeds verder omhoog gaat, net als de Titanic en dat hij er zo vanaf valt en dan zo op de scheepsschroef valtquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Speciale constructie dat hij een koker om zich krijgt en dat daare dan ook water in komt
I like the way u thinkquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of dat het podium steeds verder omhoog gaat, net als de Titanic en dat hij er zo vanaf valt en dan zo op de scheepsschroef valt
Ja, daar hebben mijn ouders ook een handje van!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn opa en ooma zeggen ook altijd we komen 'voor de middag' of 'na de middag'
Weet je nog niks
Visualsquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of dat het podium steeds verder omhoog gaat, net als de Titanic en dat hij er zo vanaf valt en dan zo op de scheepsschroef valt
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb vandaag mn dr. Martens aan (voor het eerst) en iedereen roept: 'Wauw wat zijn ze hoog!' en 'Kon het niet hoger??'
Deze zijn even hoog als mijn wedges jaen die heb ik heul vaak aan.
Succes wijffie! Je kunt hetquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:26 schreef megamandy het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor vanmiddaggister om een paar minuten over twaalf was ik klaar met leren. En ik ga echt huilen als ik weer faal
Keigoed van jou!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word zowaar blij van mijn bankrekening![]()
No-buy FTW![]()
Het plan is om het iig tot 1 mei vol te houden![]()
Al is het maar om te bewijzen dat het kan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik word zowaar blij van mijn bankrekening![]()
No-buy FTW![]()
Het plan is om het iig tot 1 mei vol te houden![]()
Al is het maar om te bewijzen dat het kan![]()
![]()
Thanks.quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en donderdag bios meet voor euh.. IT 3D ! Komen jongeuh !!!!Titanic. Ik ben de enige levende mensch die die film nog nooit gezien heeft en dat hou ik gaarne zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe laat gaan jullie en bij welke bios? Misschien kan ik nog zwaaien
disclaimer
Zo ben ik ook begonnenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik hou het nu 2 weken vol. Maar ik noem het geen nobuy dus eigelijk heb ik gewoon 2 weken niks gekocht
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Titanic. Ik ben de enige levende mensch die die film nog nooit gezien heeft en dat hou ik gaarne zo.
Hoe laat gaan jullie en bij welke bios? Misschien kan ik nog zwaaien
Ik heb donderdag een afscheidsetentje in Eindhoven, dus had soberso niet gekundquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Is in den bosch dus doe geen moeite
Jij wilde niet mee naar de Hungry Gamesquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb donderdag een afscheidsetentje in Eindhoven, dus had soberso niet gekund
En jullie houden ineens elke week een meet zonder mij
quote:
Ik ben trots op jequote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohai nekkidquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Priem zit altijd te haten op circusactiviteiten
ik wil geen films zien waarvan ik het boek nog niet ken, want dan verpest ik alles voor mezelf.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij wilde niet mee naar de Hungry Games
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Zonder riem kun je helemaal naar mijn ondergoed kijken!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Lin en ik zitten sobersa dan in den bosch... En puckzzz lijkt het ook tof en en en. Ok het is mijn schuld met mijn trouwperikelen undso
[..]
Ohai nekkid
Ik had een gele broek gekocht zondag maar ik heb alleen zwarte onderbroeken of dingen met blommekes en die schijnen er doorheen dus toen moest ik wel nudekleurige strings gaan halen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben trots op je![]()
Ik toch al gauw 4 dagen! Gisteren een poging gedaan tot een broek kopen, maar die poging faalde en ik ging chagrijnig naar huis
Ik heb deel drie bijna uitquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Deel 2 en 3 van Hungry games ook geleend van collega YEAH
Maar nu wil ik ze liever in e-bookvorm want Ipad enzulks![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
OMDAT HET KAN!!!! Muhahahahaha!!!![]()
ik voel me buitengeslotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Nudekleurige stringsquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had een gele broek gekocht zondag maar ik heb alleen zwarte onderbroeken of dingen met blommekes en die schijnen er doorheen dus toen moest ik wel nudekleurige strings gaan halen.
Dat is heul niet kopen. Dat is 'nuttig'. Die tel ik uberhaupt niet meequote:Op dinsdag 3 april 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had een gele broek gekocht zondag maar ik heb alleen zwarte onderbroeken of dingen met blommekes en die schijnen er doorheen dus toen moest ik wel nudekleurige strings gaan halen.
Essentieel in den wardrobequote:
Dat is juist heel sexy ende geylquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, een blommenpatroon dat je recht door je broek heen op je reedt ziet zitten
hmpf. Tsss.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij haat op onze films, nou, dan blijf je maar thuis
Een gele broek nuttig?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat is heul niet kopen. Dat is 'nuttig'. Die tel ik uberhaupt niet mee![]()
quote:
Tuuk nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmpf. Tsss.
Gaat nou iedereen afzeggen voor 30 juni zeker?
nude string schaarquote:
Zit jij daar in je eentje met je bbq en je mega-tuin terwijl iedereen slekten films aan het kijken isquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmpf. Tsss.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit jij daar in je eentje met je bbq en je mega-tuin terwijl iedereen slekten films aan het kijken is
Die nudestring (1 woord ja) was heul niet nodig als die gele broek er niet was jongequote:Op dinsdag 3 april 2012 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]tssss
![]()
[..]
Tuuk niet
[..]
nude string schaarLezeeennnnnnn tssss
Ik ga ook niet naar slekten films heur.quote:
Ja, dan gaan we bij mij in de tuin bbq'enquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hmpf. Tsss.
1 woord? Is toch ook niet zwartstringquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die nudestring (1 woord ja) was heul niet nodig als die gele broek er niet was jonge
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga ook niet naar slekten films heur.
Kom ik je gezelschap houden.
Is nog erger... Is er 1 gast op je BBQ-feestmeetingEINZ, is het een vegetariër
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we bij mij in de tuin bbq'en![]()
Je kan heel veel zeggen van een gele broek, maar niet dat het een nuttigen noodzakelijke aankoop isquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
beetje haten op mijn gele broek ook nog.
Wat een kuttopic is dit geworden in de vier dagen dat ik niet heb gepost
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1 woord? Is toch ook niet zwartstring![]()
Met lies als kokquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we bij mij in de tuin bbq'en![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:44 schreef Stormqueen het volgende:
beetje haten op mijn gele broek ook nog.
Wat een kuttopic is dit geworden in de vier dagen dat ik niet heb gepost
Ik kom wel vreten als ik vrij hebquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Niet, jullie kommen naar mij. Anders ga ik jullie uitschelden.
Oke, oke... ik kom al......quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan misschien niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Noes!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ja dat ik soberso komt; dat boeit je dan weer niet hequote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mireille uit Maassluis zit in de nagellak-FB!
Oh en goedemorgen, ik ga zo maar eens klagen over mijn broek die veelste snel kapot is.
Ja ik ken dat, dat was bij miss moana ook ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat ik soberso komt; dat boeit je dan weer niet he![]()
Met je gele broek....
![]()
Jaja, ik zal wel weer laat zijn met die ontdekking enzo. Maar het verbaasde mij. En ik kan nou eenmaal niet alles teruglezen hier, daarvoor gaat het te hard.quote:
kun je mijn lakjes voor me terugvragen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaja, ik zal wel weer laat zijn met die ontdekking enzo. Maar het verbaasde mij. En ik kan nou eenmaal niet alles teruglezen hier, daarvoor gaat het te hard.
Ja. En ga anders eens op een goedkopere dag trouwen ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wist ik alHoezo trouwende klasgenoot. Word eerst eens droog achter je oren
Ik zou er ook echt niet aan willen denkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wist ik alHoezo trouwende klasgenoot. Word eerst eens droog achter je oren
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je mijn lakjes voor me terugvragen?
ben je nou nog meer afgevallen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:46 schreef Dwyn het volgende:
Hmm misschien kom ik toch nog bij mijn afvaldoel in de buurt voor mijn verjaardag.
Vanochtend 66,5.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je nou nog meer afgevallen?
Wat is de stand?
Bij miss moana stond ik uberhaupt op miskien !quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik ken dat, dat was bij miss moana ook ja.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vanochtend 66,5.Ik geloof niet dat ik dat geloof dus morgen nog maar eens wegen.
Ik wil graag naar de 65 kilo.
Maar wel met een dansende poudle en nakend scharen in een kringquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij miss moana stond ik uberhaupt op miskien !
Ik heb zelfs familie eten laten verplaatsen voor jouEn wat heb jij voor mij over.. Nen circusactiviteit...
Circusactiviteiten!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij miss moana stond ik uberhaupt op miskien !
Ik heb zelfs familie eten laten verplaatsen voor jouEn wat heb jij voor mij over.. Nen circusactiviteit...
NEENquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wel met een dansende poudle en nakend scharen in een kring
Het gaat niet om jou, maar om mireille en de lakjesquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaja, ik zal wel weer laat zijn met die ontdekking enzo. Maar het verbaasde mij. En ik kan nou eenmaal niet alles teruglezen hier, daarvoor gaat het te hard.
Wow, good busy!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Vanochtend 66,5.Ik geloof niet dat ik dat geloof dus morgen nog maar eens wegen.
Je krijgt lakjes van haar?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je mijn lakjes voor me terugvragen?
Hoeveel is totaal nu?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wat zei ie?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wow, good busy!
Ik geloofde mijn weegschaal vanmorgen ook niet, maar ik omarm het resultaat maar
Het is te snel gegaan de afgelopen paar dagen dus het zal wel te weinig/te veel vocht zijn ofzo. Maar het zag er idd wel leuk uit op de weegschaal!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wow, good busy!
Ik geloofde mijn weegschaal vanmorgen ook niet, maar ik omarm het resultaat maar
Oh, ok.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het gaat niet om jou, maar om mireille en de lakjes
ik denk dat het een troll is. Ik verdenk bbq-kip.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je krijgt lakjes van haar?
Volgens mij heb ik dit verhaal gemist, maar als jij nog wat van haar krijgt wil ik haar best bericht sturen hoor ... sowieso als ze een troll is hoort ze niet op die pagina thuis
HOEVEELquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wow, good busy!
Ik kom van de 81 kilo dus 14,5 kilo vanaf september vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoeveel is totaal nu?![]()
Echte errrrrrg goei busy man
![]()
Hihi nee, die kontlakjes waren toen door het bedrijf verkeerd verzonden. Naar Mireille uit Maassluis dus, ipv naar SQ.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je krijgt lakjes van haar?
Volgens mij heb ik dit verhaal gemist, maar als jij nog wat van haar krijgt wil ik haar best bericht sturen hoor ... sowieso als ze een troll is hoort ze niet op die pagina thuis
Die kip is natuurlijk sowieso niet te vertrouewn!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het een troll is. Ik verdenk bbq-kip.
JEETJE GEK !!!quote:
Nog zo nen gek man !!! Haha wat super super goed restecpquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kom van de 81 kilo dus 14,5 kilo vanaf september vorig jaar.
Kiek die bmi van 22.5quote:
Damn girl.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kom van de 81 kilo dus 14,5 kilo vanaf september vorig jaar.
Thanksquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JEETJE GEK !!!![]()
![]()
[..]
Nog zo nen gek man !!! Haha wat super super goed restecp
Vijf kilo in zeven weken is ècht niet slecht hoor! Sterker nog, het is haske goed!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:05 schreef Lindytje het volgende:
Dudes, jullie zijn zo goed bezig!!!!!
Lindy sinds een week of 7, -5![]()
Insert emoslinger please
Maar ik doe dan ook geen moeite
je krijgt geen emoslinger, 5 kilo eraf is al top!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:05 schreef Lindytje het volgende:
Insert emoslinger please
Jongeuh ! Afvallen is afvallen manquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:05 schreef Lindytje het volgende:
Insert emoslinger please
Ja before and after to see tze skinny ladyquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:07 schreef Dwyn het volgende:
Ik probeer een goede 'before' foto te vinden.
Ja, dat welquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh ! Afvallen is afvallen manNog steeds goei busy
En je bent wel bewuster van je levensstijl soberso
+1quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja before and after to see tze skinny lady![]()
Dabedoellekquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat welIk drink genen alcohol meer door de week ook
JAAAAAAquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:07 schreef Dwyn het volgende:
Ik probeer een goede 'before' foto te vinden.
Da's al super!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat welIk drink genen alcohol meer door de week ook
KUTJECOLA ZEGquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JAAAAAA
Before:
[ afbeelding ]
Now:
[ afbeelding ]
Holyquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JAAAAAA
Before:
[ afbeelding ]
Now:
[ afbeelding ]
Welk0n maat broek heb je nu?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JAAAAAA
Before:
[ afbeelding ]
Now:
[ afbeelding ]
Wauw Skjoequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JAAAAAA
Before:
[ afbeelding ]
Now:
[ afbeelding ]
Was je daar op je zwaarst ja?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil jullie natuurlijk ook mijn absoluutste dieptepunt niet onthouden
[ afbeelding ]
Wauw!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:22 schreef Dwyn het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
Mei 2011
After:
[ afbeelding ]
5 minuten geleden
Wauwquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:22 schreef Dwyn het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
Mei 2011
After:
[ afbeelding ]
5 minuten geleden
Wajoo, hotty in dat pakquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het kan altijd erger
[ afbeelding ]
geen argument dus
*fap*quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:22 schreef Dwyn het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
Mei 2011
After:
[ afbeelding ]
5 minuten geleden
Ik denk iets, maar probeer het niet te zeggen...quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JAAAAAA
Before:
[ afbeelding ]
Now:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, toch gezegd
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk iets, maar probeer het niet te zeggen...
Zolang het alleen de broek is ben ik contentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, toch gezegd
disclaimer
Jeeeeeeeeeeetje !!! Gij ongelooflijk slank ding gijquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:22 schreef Dwyn het volgende:
Before:
[ afbeelding ]
Mei 2011
After:
[ afbeelding ]
5 minuten geleden
It's in tze pastquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil jullie natuurlijk ook mijn absoluutste dieptepunt niet onthouden
[ afbeelding ]
quote:
Mja, dat doe ik idd ook niet meer. Ik heb ooit gedacht dat gitzwart wel bij me paste...quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:28 schreef Dwyn het volgende:
Ik kan oude foto's niet terug zien. Ik heb ook zoveel verschillende haarkleuren gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, dat doe ik idd ook niet meer. Ik heb ooit gedacht dat gitzwart wel bij me paste...
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Mja, dat doe ik idd ook niet meer. Ik heb ooit gedacht dat gitzwart wel bij me paste...
[ afbeelding ]Goeden tweede fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Tell usquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMFG ik heb weer zo'n erge blunder begaan netVolgens mij ben ik nog niet helemaal wakker.
[..]
[ afbeelding ]Goeden tetten op tweede fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het witblond en gitzwart gehad en alles ertussenin. Alleen geen roze of blauw ofzo.
Gitzwart bij heul witte huid = geen goed idee trouwens
Ik vind het wel mooi bij mezelf eigenlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden tetten op tweede foto
Ik heb het witblond en gitzwart gehad en alles ertussenin. Alleen geen roze of blauw ofzo.
Gitzwart bij heul witte huid = geen goed idee trouwens
quote:
Misschien ben je minder wit dan ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi bij mezelf eigenlijk
Dan gaan jullie me weer uitlachenquote:
Mehehehequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan gaan jullie me weer uitlachen
Mijn nietjes waren op. Dus ik klapt het nietmachientje open om bij te vullen, maar deze heeft platte nietjes nodig, hoge passen er niet in. Dus ik probeer die platte erin te frotten maar lukt nietDus ik alweer alles bij elkaar gescholden dat het een kutding is en past weer niet.
Kijk ik eens goed, zit ik die nietjes in de bovenkant van het nietmachien erin te frotten ipv de onderkant waar ze horen![]()
Dus een collegaatje ziet me net weer nieten: 'Hee! Je kan weer nieten! Wat was er nou?'
En toen zei ik alleen maar: 'Het is opgelost.'
Phehehehehquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn nietjes waren op. Dus ik klapt het nietmachientje open om bij te vullen, maar deze heeft platte nietjes nodig, hoge passen er niet in. Dus ik probeer die platte erin te frotten maar lukt nietDus ik alweer alles bij elkaar gescholden dat het een kutding is en past weer niet.
Kijk ik eens goed, zit ik die nietjes in de bovenkant van het nietmachien erin te frotten ipv de onderkant waar ze horen![]()
Dus een collegaatje ziet me net weer nieten: 'Hee! Je kan weer nieten! Wat was er nou?'
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
zwart staat mooi bij jouquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi bij mezelf eigenlijk
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mag geen rood meercif vindt het mij niet staan
But i like reeeheeed
niet iedereen komt weg met rood haar natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
But i like reeeheeed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet iedereen komt weg met rood haar natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe bruiloft afzeggen en haar rood vervenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
But i like reeeheeed
J jij bent blond van jezelf, dat is al andersquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind zwart ook mooi bij Spees hoor
Ik ben er zelf gewoon te bleek voor.![]()
En wenkbrauwen te licht, het is hem gewoon niet
+1quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zwart staat mooi bij Spees vind ik
Ja datquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
J jij bent blond van jezelf, dat is al anders
en meteen pittig kapselquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe bruiloft afzeggen en haar rood verven![]()
Slotje opgelost
Ik doe euh.. niksquote:
over een maand kan het er af, dan mag je ook je crocs weer aanquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
enkel groen en roze heb ik niet gehad. Verder volgens mij wel alle kleurenIncl. blauw
Ben mijn haarlengte nu wel behoorlijk beu trouwensZit echt al maanden te verlangen dat het weer kort kan
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over een maand kan het er af, dan mag je ook je crocs weer aan
En een groten sekslozen bril!!11!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]en joggingsbroek en kan ik mijn make-up buitengooien en en en.
Dat mag. Maar dat wil ik nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op je bruiloft mag je toch best kort haar? Jij trouwtlol
Bril? Pahahah ik lollerde luidop.. brilquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En een groten sekslozen bril!!11!!
Jonge da's heul de garp nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Op je bruiloft mag je toch best kort haar? Jij trouwtlol
Ja ik weet dat je al een bril hebt. Maar dan moet je zoeen huisvrouwenmontuur!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bril? Pahahah ik lollerde luidop.. bril
Fout, je ergert je er aan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat mag. Maar dat wil ik niet
Maar ik irriteer me er wel aan
Ik snapte de grap wel maar ik snap niet dat mensen dan als ze gaan trouwen opeens hun haar gaan laten groeien terwijl ze dat niet fijn vinden. Niemand die er iets om geeft als het kort is lijkt mequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge da's heul de garp niet
Zwart haar staan jou idd erg mooi!
En Uft
Zo'n grote gouden?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je al een bril hebt. Maar dan moet je zoeen huisvrouwenmontuur!
Wat is er liefje?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge da's heul de garp niet
Zwart haar staan jou idd erg mooi!
En Uft
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn oog is ontstoken, nu heb ik het net opengepeurd dus nu heb ik een pusoog
Bwhehe nee ik bedoelde, dan doe je toch een spoeling? Als je het echt wilquote:
Oh de 'hippe' huisvrouwquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee man! Zo lekker hip paarsch ofzo!
Het was al lang. En ja voor het kapsel heb ik mijn lang haar wel nodig; dus nee ik knip het niet kortquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snapte de grap wel maar ik snap niet dat mensen dan als ze gaan trouwen opeens hun haar gaan laten groeien terwijl ze dat niet fijn vinden. Niemand die er iets om geeft als het kort is lijkt me
Ow lol ja kan welquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe nee ik bedoelde, dan doe je toch een spoeling? Als je het echt wil
Dan moet je niet zeuren slotje opgelost.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het was al lang. En ja voor het kapsel heb ik mijn lang haar wel nodig; dus nee ik knip het niet kort
Als jij stopt met zeuren over je pakjes bij de douanequote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren slotje opgelost.
Een bril met paarse rozen aan de zijkant?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb wel roos-paarse bril gehad vreuuuuger
Wait I will searchquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een bril met paarse rozen aan de zijkant?![]()
Douane is kut, kapper nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als jij stopt met zeuren over je pakjes bij de douane
Ik ben kippig, dan mag dat.quote:
Mijn collega ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn oog is ontstoken, nu heb ik het net opengepeurd dus nu heb ik een pusoog
Da's geen two-tone, da's een half montuur.quote:
yesquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja met meerdere tintenzo gemeleerd of hoe heet dat
Zoals van mijquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
Maar als ik een bril zou hebben, werd het een two tone bril met zwart en wit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou nog steeds van mijn brilfrontjes wisselen
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Whutquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:03 schreef Dwyn het volgende:
Uuuh. Is dit nieuwe TNT policy?
Aanbellen, pakketje neerleggen, snel wegrennen en hopen dat mensen thuis zijn?
Goeien smaak you hazquote:
koetjiekoetjiequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik hem net had
[ afbeelding ]
Ik woon ook nog in een flat dus dat ie is al naar binnen gesneaked. Wel impressive hoe snel hij weer bij de auto was trouwens.quote:
Komt door mijnen R&R vrienden!quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik woon ook nog in een flat dus dat ie is al naar binnen gesneaked. Wel impressive hoe snel hij weer bij de auto was trouwens.
De waarde van dit pakketje is 129 euro.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]wat een kerel zeg. Straks heb je een pakketje met weetikveel voor hoeveel geld lakjes erin. Lynn's ofzo. En dan wordt het weggehaald
![]()
Applausje voor jezelfquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik ben zo goed. Ik kon gewoon langs de kruidvat lopen zonder lakkers te kopuh.
Wooott, ik zou een klacht indienenquote:
Ik weet niet of het zo handig is om de pakketbezorger tegen je te krijgen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wooott, ik zou een klacht indienenserieus? Ze weten wie op welke route rijdt dus dan krijgt hij op zn flikker
GOED HEquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:03 schreef Dwyn het volgende:
Uuuh. Is dit nieuwe TNT policy?
Aanbellen, pakketje neerleggen, snel wegrennen en hopen dat mensen thuis zijn?
Oeh oeh is dat voor die hillibillyboblieboobly festival dingesen??quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komt door mijnen R&R vrienden!
Trouwens:
zaterdag 21 juli 14:00
[Toegang: gratis] Rock n Roll meeting 2012
programmagegevens volgen binnenkort
Een datum! Einz!
ja, maar dit is ook geen porumquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo handig is om de pakketbezorger tegen je te krijgen.
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
TNT bezorgt pakketje in mijn vuilnisbak....
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee rock en roll meeting jonge! Dat staat er toch!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Klacht indienen.. Das toch niet normaal
[..]
Oeh oeh is dat voor die hillibillyboblieboobly festival dingesen??
Nee idd! Hebben ze bij ons ook wel eens gedaan, met iets dat aangetekend verzonden was ook nogquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zou wel een klacht indienen hoor .. niet normaal dat ze het gewoon neerzetten!
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit ik faal
吴 曼 迪
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef megamandy het volgende:
Om SQ bij te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit ik faal
disclaimer
Om SQ bij te staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit ik faal![]()
Om SQ bij te staanDie kleur vind ik (op de foto iig) niet zo mooi eerlijk gezegd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit ik faal![]()
Dat kanquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die kleur vind ik (op de foto iig) niet zo mooi eerlijk gezegd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |