Hoe lang denk je nodig te hebben? Anders als ik om 13u bij jou afspreek; kan dat? Heb je dan nog genoeg tijd om je klaar te maken in je frietqueenoutfit ?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:05 schreef Lindytje het volgende:
Priemke, ik heb tot een uur of half 5 de tijd dan die dag, dus je zegt het maar
Ja, dat is primaquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe lang denk je nodig te hebben? Anders als ik om 13u bij jou afspreek; kan dat? Heb je dan nog genoeg tijd om je klaar te maken in je frietqueenoutfit ?
Goeden ideequote:Op dinsdag 3 april 2012 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom is het niet Titanic in 4D, dat dan de Titanic zinkt en dat dan heul de bioscoopzaal vol met water loopt
DAt kunnen ze beteer bij een justin bieber concert doen, zijn we daar ook vanafquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom is het niet Titanic in 4D, dat dan de Titanic zinkt en dat dan heul de bioscoopzaal vol met water loopt
Jongeuh.. Dat doen wij (lees: ik) tijdens het make-upperenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is primaDan heb ik tijd zát als het goed is
Dan heb ik zelfs misschien wel tijd voor een boobiesqueeze![]()
Ohja, dat is waarquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh.. Dat doen wij (lees: ik) tijdens het make-upperenSuper ! Mag je mij rond 13u verwachten
Podium is hoger dan de zaal, dus dan is iedereen dood behalve Justin Bieberquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DAt kunnen ze beteer bij een justin bieber concert doen, zijn we daar ook vanaf
Speciale constructie dat hij een koker om zich krijgt en dat daare dan ook water in komtquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Podium is hoger dan de zaal, dus dan is iedereen dood behalve Justin Bieber
Doe ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn opa en ooma zeggen ook altijd we komen 'voor de middag' of 'na de middag'
Weet je nog niks
Of dat het podium steeds verder omhoog gaat, net als de Titanic en dat hij er zo vanaf valt en dan zo op de scheepsschroef valtquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Speciale constructie dat hij een koker om zich krijgt en dat daare dan ook water in komt
I like the way u thinkquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of dat het podium steeds verder omhoog gaat, net als de Titanic en dat hij er zo vanaf valt en dan zo op de scheepsschroef valt
Ja, daar hebben mijn ouders ook een handje van!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn opa en ooma zeggen ook altijd we komen 'voor de middag' of 'na de middag'
Weet je nog niks
Visualsquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of dat het podium steeds verder omhoog gaat, net als de Titanic en dat hij er zo vanaf valt en dan zo op de scheepsschroef valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |