Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Nee, fantastische oplossing. Daardoor is nagenoeg het hele hack-probleem opgelost.quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:58 schreef Alovenac het volgende:
Al gefixed, wel een zaad oplossing van EA hoor.
Enfin, en je krijgt niet meer van die onzin trade offers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, fantastische oplossing. Daardoor is nagenoeg het hele hack-probleem opgelost.
Prima. 12k bin incoming!!! Grapjen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:24 schreef Toefjes het volgende:
Okee, zie nu de snakes en , heerenfean FC (Ofzo), kaleleider de Taiwo's goedkoper op de markt gezet hebben, over een paar uur lopen die van mij af, laten we allemaal maar gewoon onze eigen prijs bepalen vanaf nu.
Ik vroeg op omdat de auto APK gekeurd moet gaan worden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima. 12k bin incoming!!! Grapjen.Ik hou ze nog wel even rond de 18, 19. Zoveel zijn het er niet.
Ik heb trouwens vrij vandaag en ben om 7:15 wakker. Ik sliep om half 3.Nu al hard aan de studie.
Zulke jongens moet je met rente op de bank zetten. Letterlijk. Met een +10 kaartje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vroeg op omdat de auto APK gekeurd moet gaan worden.De prijzen van alle spelers dalen wel gigantisch trouwens, zie dat mijn silva met geluk nog 450K op zal leveren, en SIF Chiellini schommelt al rond de 300K. Is weer een aardige afschrijving
Haha, heb ik een tijdje gedaan, je elftal wordt -10 door de extra handicapquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zulke jongens moet je met rente op de bank zetten. Letterlijk. Met een +10 kaartje.
Ja, nou helemaal toppie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb m'n Taiwo's varierend tussen 13.5k en 16.5k erop staan, redelijk toch?
Zo triest dat we nog moeten bevestigen of je het goed doet ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb m'n Taiwo's varierend tussen 13.5k en 16.5k erop staan, redelijk toch?
Kudos als jij kan bepalen door welke broekspijp je het laat lopenquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:44 schreef Lindgren. het volgende:
"Mam! Ik poep in mijn broek. Nee, dat is niet goed hè? Zal ik het langs de linker- of rechterbroekspijp laten lopen? En moet ik kracht zetten? Is deze broek eigenlijk nieuw?" Hoeveel kostte 'die?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kudos als jij kan bepalen door welke broekspijp je het laat lopen
Jullie bepalen ook zelf jullie prijzen, dus ik snap dat gehaat niet zoquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:24 schreef Toefjes het volgende:
Okee, zie nu de snakes en , heerenfean FC (Ofzo), kaleleider de Taiwo's goedkoper op de markt gezet hebben, over een paar uur lopen die van mij af, laten we allemaal maar gewoon onze eigen prijs bepalen vanaf nu.
Weet ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:12 schreef Joodnl het volgende:
[..]![]()
Jammer, maar goed geprobeerd......
Wat gaan we nu pricefixen![]()
Ben al bezig geweest met Mertens en Altidore HEHEHE
Ik heb Mertens en Altidore "heel"even stijgende gekregen...quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ikMaar aangezien er van elke speler een gigantische hoeveelheid kaarten op de markt gegooid wordt de afgelopen dagen (kijk de grafieken in UDB Maar na), heeft het denk ik geen zin om te pricefixen, alle markten zijn dalende op dit moment
De IF Huntelaar was vorig jaar ongeveer 15K. Het is een goede kandidaat voor het TOTY, dus zou best kunnen dat ook deze gaat dalen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:23 schreef DutchSL het volgende:
Als jullie nog iets willen pricefixen, doe het met Huntelaar die is goedkoop nu en wordt duurder als die uit de pakjes gaat.
Ik ben er wel klaar mee, 1e en laatste keer dat ik aan zoiets mee doe.
Je moet het gewoon met goedkopere spelers doen, het risico is dan uiteindelijk veel kleiner. De winst natuurlijk ook, maar dat is even bijzaak.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:23 schreef DutchSL het volgende:
Als jullie nog iets willen pricefixen, doe het met IF Huntelaar die is goedkoop nu en wordt duurder als die uit de pakjes gaat.
Ik ben er wel klaar mee, 1e en laatste keer dat ik aan zoiets mee doe.
MOAR TIME TO FUTquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:27 schreef Toefjes het volgende:
Lol, kom ik bij de APK keuring. Blijkt dat de afspraak gisteren was. Morgenochtend herkansing!
Rond een uurtje of 2 lopen mn Taiwo's af. Even een paar K bij elkaar spelen en dan kijken of ik TIF Kagawa kan kopen als er een paar Taiwo's verkocht zijnquote:
We hebben pech gehad door die explosie van het aantal kaarten op de markt. Verkeerde actie op het verkeerde moment. Sorry voor iedereen die hierdoor geld verloren heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:27 schreef DutchSL het volgende:
Goedkope spelers zijn niet zeldzaam genoeg. Ja, misschien dat het nog met silvers kan.
Ik ga gewoon door met normaal handelen, daar pak ik zat winst mee en het is niet zo frustrerend.
Als we afgelopen vrijdag de huidige prijzen hadden gehad, hadden we er toen zeker een heel aantal verkocht want de gemiddelde prijs steeg toen in de middag naar 19k. Maar sindsdien zijn er gewoon structureel 8x zoveel Taiwo's op de markt gekomen, bizar. Komt ook niet door ons, ook andere spelers die niet in packs zitten zoals een Vicente Sanchez zijn plots veel meer op de markt gekomen. Als er niet plots zoveel meer kaarten op de markt waren was het denk ik wel gelukt (of iig niet in deze mate mislukt).
Ter compensatie zou ik wel een C Ronaldo willen van jequote:Op dinsdag 3 april 2012 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben pech gehad door die explosie van het aantal kaarten op de markt. Verkeerde actie op het verkeerde moment. Sorry voor iedereen die hierdoor geld verloren heeft.
Kon jij ook niet weten. Er zijn gewoon ineens inderdaad veel meer kaarten op de markt. Ik neem niemand iets kwalijk, heb zelf ervoor gekozen om mee te doen. Met een beperkt aantal kaarten, dat dan weer wel. Maar als ik meer coins had, had ik ze er waarschijnlijk ook ingestoken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We hebben pech gehad door die explosie van het aantal kaarten op de markt. Verkeerde actie op het verkeerde moment. Sorry voor iedereen die hierdoor geld verloren heeft.
Top. Heb je ook met Alves' NIF gespeeld? Hij is echt een held naast Luiz.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:36 schreef DutchSL het volgende:
IF Bruno Alves was ok-ish voor mij, maar ook niet echt geweldig. IF Bocchetti die er naast stond was echter een ramp.. na SIF Naldo de slechtst presterende CB die ik heb gehad (in verhouding tot prijs).
Mja, ik heb ernaast dus Luiz staan met z'n 80 pace. Dat compenseert wel. Als je gewoon redelijk verdedigend staat is er bijna niet langs te komen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:43 schreef DutchSL het volgende:
Hij is wel ok, maar ik ben echt pace verslaafd als het op CB's aan komt.
Let vooral niet op zijn stats wat betreft zijn koppen, aan die vent heb je bij corners aanvallend helemaal niks, verdedigend daarintegen is hij geweldig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mja, ik heb ernaast dus Luiz staan met z'n 80 pace. Dat compenseert wel. Als je gewoon redelijk verdedigend staat is er bijna niet langs te komen.
Ik ga 'm toch eens proberen binnenkort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |