Ah, opmerkelijk foutje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
HBO heeft gezegd dat het niet meer zal gebeuren.
http://winteriscoming.net(...)sode-release-rumors/
HBO NL heeft toch ook hele andere dingen verklaard?quote:
HBO NL zal het wel verkeerd begrepen hebben. Kan me idd niet voorstellen dat ze het eerder uitzenden dan HBO US, die dan ongetwijfeld veel inkomsten misloopt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
HBO NL heeft toch ook hele andere dingen verklaard?
Opmerkelijk indeed.
U is bekend met het fenomeen internet? Maar goed, volgens mij zijn reclameblokken al heel lang van tevoren gekocht en zulksquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:30 schreef Gwywen het volgende:
Waarom zouden ze inkomsten mislopen?
HBO NL is in de USA toch niet te ontvangen?
Hoe zit het eigenlijk met afl. 3 en 4, worden die nu niet volgende week al uitgezonden?
HBO GO kom je alleen op met een wachtwoord en abonnement. Lijkt me niet dat een Amerikaan kan inloggen op HBO NL.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:32 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
U is bekend met het fenomeen internet? Maar goed, volgens mij zijn reclameblokken al heel lang van tevoren gekocht en zulks
Doh, ooit gehoord van opnemen van internet? en dan een torrent/usenet/rapidhare ervan maken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef Gwywen het volgende:
[..]
HBO GO kom je alleen op met een wachtwoord en abonnement. Lijkt me niet dat een Amerikaan kan inloggen op HBO NL.
En HBO en reclameblokken? HBO is juist zo fijn omdat ze geen reclame tussendoor hebben.
Maar als een Nederlander inlogt, de boel opneemt via via (ben er niet bekend mee) en dat weer verspeid gaat het snel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef Gwywen het volgende:
[..]
HBO GO kom je alleen op met een wachtwoord en abonnement. Lijkt me niet dat een Amerikaan kan inloggen op HBO NL.
En HBO en reclameblokken? HBO is juist zo fijn omdat ze geen reclame tussendoor hebben.
Nee, maar het kan wel geripped, worden, vandaar dat wij zonder HBO al kunnen genieten van ep 2quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:35 schreef Gwywen het volgende:
[..]
LOL moet je al die amerikanen daar zien janken om mogelijke spoilers wanneer de V.S. niet het eerste land is waar iets uitgezonden wordt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
HBO heeft gezegd dat het niet meer zal gebeuren.
http://winteriscoming.net(...)sode-release-rumors/
quote:Mimsy
Posted April 3, 2012 at 4:05 pm | Permalink
Thank you HBO USA for pulling rank! I’ve been avoiding spoilers like the plague. I want to absorb the detail of the first episode, before I move onto the next, which has Brienne and is going to be AWESOME!
My DirectTV had The North Remembers premiere air 3x’s in a row and I watched them all.. and it’s also dvr’d.. and I’ll watch it again tonight. I think I need help.
Ik snap überhaupt niet wat het probleem is? So what dat andere mensen hem eerst zien?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
LOL moet je al die amerikanen daar zien janken om mogelijke spoilers wanneer de V.S. niet het eerste land is waar iets uitgezonden wordt.![]()
ik kan dat wel snappen, op Tumblr, Twitter en WinterIsComing zelf werden ontzettend veel spoilers geplaatst over de 2e aflevering. Het leuke van deze serie is juist dat iedereen na zondagavond over de serie kan ouwehoeren op internet. In plaats daarvan krijg je dus dat alle amerikanen die niet downloaden maar wel voor HBO betalen alle online communities moeten ontwijken. Ik geef ze groot gelijk dat ze klagen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet wat het probleem is? So what dat andere mensen hem eerst zien?
Als je geen spoilers wilt lezen dan lees je toch gewoon geen shit op internet over de aflevering? Ik snap de logica niet
liever niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:57 schreef Gwywen het volgende:
Dat "[USA]" moet gewoon weg uit de TT, dan kunnen we hier tenminste straffeloos over ep. 2 praten
Ze keek best wel geil voordat ze Cressen vergiftigdequote:
Episode 2quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ze keek best wel geil voordat ze Cressen vergiftigdeMaar valt me tegen dat we nog geen tiet van haar hebben gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef stijn_ het volgende:
episode 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |