SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Nober op 02-04-2012 23:52:56 ]![]()
Ik doel meer op het gebrekkige Engels.quote:Op maandag 2 april 2012 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Van 3 naar 5 punten...
Dit klopt dan toch wel:
[ afbeelding ]![]()
That is perfect English, anyways, I just got this with my improving Paint-ing skills:quote:Op maandag 2 april 2012 23:17 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik doel meer op het gebrekkige Engels.![]()
![]()
Hopen dat Newcastle wint, gezien de stand maakt het voor Swansea toch niet veel uit die degraderen niet meer.quote:
Overigens tot donderdag veel wedstrijden.![]()
![]()
Vind het wel mooi, zal wel met het drukke programma te maken hebben dat ze vandaag spelen. Ook nog FA Cup halve finales 14 en 15 april met Liverpool-Everton en Tottenham-Chelsea.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:08 schreef YazooW het volgende:
Wat een rare tijd/dag voor een PL matchMaar goed dat ik even in dit topic zat te kijken.
![]()
This is how it feels to be City, this is how it feels to be small, this is how it feels when your team wins nothing at all, nothing at all!AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Voor de mensen die geen sport1 hebben om 18.00 Champions game Barnsley-West Ham op BBC1Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Geen geluid bij sport 1 op mn sopcast, alleen ruisOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Wat zouden de percentages van het balbezit zijn?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Het is hier een officiele vrije dag, in Nederland niet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Vind het wel mooi, zal wel met het drukke programma te maken hebben dat ze vandaag spelen. Ook nog FA Cup halve finales 14 en 15 april met Liverpool-Everton en Tottenham-Chelsea.
Daarom dat ze ook Maandag spelen.![]()
Hier niet nee (Je doelt op Goedevrijdag toch?)quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:44 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Het is hier een officiele vrije dag, in Nederland niet?
Daarom dat ze ook Maandag spelen.![]()
Terecht.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:16 schreef Nober het volgende:
Ik ben toch maar voor Tottenham, ik wil geen Chelsea in de CL en eigenlijk ook geen Arsenal.![]()
Ben voor Sunderland. Maar wat een wedstrijd zeg...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wat speelt Parker matig zeg!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wil straks Liverpool-Aston Villa gaan kijken zendt sport1 die wedstrijd niet uit.
Schandalig!!!!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Haal Sandro er is uit kan Lennon het veld breed gaan houden!!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Goed niveau
Southampton - Portsmouth aan het kijken, 2e helft net, mooie wedstrijd 1-1 ht, lekker derby sfeertje
Edit: Dacht dat dit algemeen Engels voetbal was, maar is dus PL![]()
via een stream?quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:12 schreef Grifte het volgende:
Southampton - Portsmouth aan het kijken, 2e helft net, mooie wedstrijd 1-1 ht, lekker derby sfeertje
Edit: Dacht dat dit algemeen Engels voetbal was, maar is dus PLGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Vind ik ook. Slordig en weinig kansen. 70 procent balbezit, maar dat is voornamelijk achterin rondspelen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:17 schreef Santello het volgende:
Moet dit de nummer 4 van Engeland voorstellen, wat een bagger.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Yup, was er 2 weken geleden vs Doncaster, wou nu even deze derby volgen, die lui keken er toen al vreselijk naar uit om die lui af te maken, nog even wachten op de 2-1 nu dan maarquote:![]()
![]()
Kuyt en Suarez doen mee voor Liverpool jammer dat sport 1 liever herhalingen van golf uitzend.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ja. Snap daar ook niets van.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:49 schreef Wilskracht het volgende:
Kuyt en Suarez doen mee voor Liverpool jammer dat sport 1 liever herhalingen van golf uitzend.
Te belachelijk voor woorden dat op 2 kanalen alleen maar herhalingen worden uitgezonden nu terwijl er live wedstrijden aan de gang zijn.![]()
![]()
Liverpool-Aston Villa dan maar via stream kijken.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Chelsea scoort vanuit buitenspelpositie.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Niet zo'n beetje ook.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Chelsea scoort vanuit buitenspelpositie.sig verwijderd door FA![]()
Scheidsrechter maakt er een potje van...Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Wel heel duidelijk iddquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Chelsea scoort vanuit buitenspelpositie.![]()
Lijkt mij leuk als de trainer op een tablet die buitenspel goal aan de 4e man laten zien.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
grensrechterquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Scheidsrechter maakt er een potje van...Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Bij zulke beslissingen van de grensrechter vind ik van het veld lopen als team de minst slechtste oplossing.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
assistent is lekker bezig, nu chelsea afgefloten terwijl het geen buitenspel is
Niet dat het bij Torres wat boeit![]()
![]()
Suarez 1-1!Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
vreselijke mazzele dat ChelseaGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Denkt Chelsea ook maar enigszins kans te maken tegen Barcelona ?
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
CL is altijd anders ....quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:51 schreef TLC het volgende:
Denkt Chelsea ook maar enigszins kans te maken tegen Barcelona ?![]()
Chelsea vind ik echt een lelijk team , geen enkele leuke speler allemaal oude zakken die niks kunnen.sd![]()
Mata.quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:47 schreef sausagin het volgende:
Chelsea vind ik echt een lelijk team , geen enkele leuke speler allemaal oude zakken die niks kunnen.
Maar voor de rest heb je gelijk wmb.![]()
Stoke staat 2-1 voor en Crouch heeft gescoord.
Maar het hoogtepunt is dat mevrouw Crouch op de tribune zitGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
het hoogtepunt van de wedstrijd. (gekozen voor een andere foto)
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Goede fotoquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:07 schreef Wilskracht het volgende:
het hoogtepunt van de wedstrijd. (gekozen voor een andere foto)
[ afbeelding ]![]()
Het bekerfinaletje kan wel even wachten Wedstrijd van de Dag is vandaag Arsenal - Manchester City .
Ja jongens, zeg het maar .![]()
Als Arsenal maar wint.quote:Op zondag 8 april 2012 13:20 schreef tech4u het volgende:
Hoop dat vP weer eens scoort vandaag. Is alweer wat wedstrijden geleden.![]()
Wedstijd is pas om 5 uur
★★★![]()
Als Mancunian vind ik rood ook onzin moet ik zeggen, totaal geen reden toe.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Adel Taarabt heeft het koud hoor![]()
handschoenen 8 april, een echte Marokkaan!Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Nee zo wordt je geholpen. Overkomt Man Utd gewoon erg vaak.quote:Op zondag 8 april 2012 14:47 schreef TheGeneral het volgende:
Buitenspel, geen pingel en geen rood.
Dan wordt je even genaaid zeg...![]()
Eigenlijk is dat toch juist heel fout voor de scheids om beelden in de rust terug te zien?
Zo kun je nooit meer objectief zijn in de 2de helft lijkt mij..![]()
Line-ups: Arsenal vs Man City
Arsenal: : Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Song, Walcott, Rosicky, Benayoun, Van Persie
Substitutes: Fabianski, Djourou, Santos, Jenkinson, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Chamakh.
Man City: Hart, Zabaleta, Clichy, Kompany, Lescott, Yaya Toure, Barry, Milner, Nasri, Aguero, Balotelli![]()
Balotelli met zijn grote snikkel.quote:Op zondag 8 april 2012 16:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Line-ups: Arsenal vs Man City
Arsenal: : Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Song, Walcott, Rosicky, Benayoun, Van Persie
Substitutes: Fabianski, Djourou, Santos, Jenkinson, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Chamakh.
Man City: Hart, Zabaleta, Clichy, Kompany, Lescott, Yaya Toure, Barry, Milner, Nasri, Aguero, Balotelli"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Om 17.00 Arsenal-Manchester CityGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
This is how it feels to be city
This how it feels to be small
This is how it feels when your team wins nothing at all, nothing at all,AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Benayoun.. jesuz zeg Arsenal met hun "jeugd" opleiding "kuch"
Haal dan Afellay en laat hem lekker spelen met van Persie, die gaan ook nog eens goed samen.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 16:41 schreef epicbeardman het volgende:
Haal dan Afellay en laat hem lekker spelen met van Persie, die gaan ook nog eens goed samen.![]()
![]()
Oxford-Chamberlain zou jij op de bank zetten?quote:Op zondag 8 april 2012 16:41 schreef epicbeardman het volgende:
Benayoun.. jesuz zeg Arsenal met hun "jeugd" opleiding "kuch"
Haal dan Afellay en laat hem lekker spelen met van Persie, die gaan ook nog eens goed samen.![]()
![]()
bloodzeed moet je hebbenquote:Op zondag 8 april 2012 16:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit te kijken op K+1, erg goede kwaliteit maar in een onverstaanbare taal.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik verwacht meer doelpunten.quote:Op zondag 8 april 2012 16:57 schreef sausagin het volgende:
IK voorspel 2-1. Goal VP en Vermaelen. Tegen goal AgueroJa die deed het net niet, hij zendt ook lang niet alles uit, die kut Tottenham supporter!quote:![]()
![]()
YESquote:Klopt,maar die wil hier maar niet laden!quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Haha klopt die twitter van hem wordt hem altijd de huid volgescholden als hij niet uitzendt.quote:Op zondag 8 april 2012 17:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik verwacht meer doelpunten.
[..]
Ja die deed het net niet, hij zendt ook lang niet alles uit, die kut Tottenham supporter!
Doet het hier nu wel overigens!
Arsenal: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Song, Arteta, Rosicky, Benayoun, Walcott, Van Persie.
Substitutes: Fabianski, Djourou, Santos, Jenkinson, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Chamakh.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zelfde toch?quote:Op zondag 8 april 2012 17:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Arsenal: Szczesny, Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs, Song, Arteta, Rosicky, Benayoun, Walcott, Van Persie.
Substitutes: Fabianski, Djourou, Santos, Jenkinson, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Chamakh.![]()
Ik zag em niet, maar het is wel gunstig, een verdediger die nu de rest van de wedstrijd voorzichtig moet zijnquote:
know'm sayin?
word? word.![]()
![]()
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Godverdomme smerige hondOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Die scheidsrechter zijn ook lekker bezig in Engeland.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Geen geel is gunstig kan hij nog voor 12 wedstrijden geschorst worden.quote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Is het daar ook zo dat bij geen kaart ze op basis van beelden nog kunnen worden gepakt? Hopelijk wel, smerige rat
know'm sayin?
word? word.![]()
Heeft Arsenal toch niks aan.quote:Op zondag 8 april 2012 17:23 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Geen geel is gunstig kan hij nog voor 12 wedstrijden geschorst worden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tsja, heeft Arsenal niks aan hčquote:Op zondag 8 april 2012 17:23 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Geen geel is gunstig kan hij nog voor 12 wedstrijden geschorst worden.
Ja, volgens mij wel. Bij geel kunnen ze niets meer doen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:23 schreef alors het volgende:
Is het daar ook zo dat bij geen kaart ze op basis van beelden nog kunnen worden gepakt? Hopelijk wel, smerige rat![]()
Het zicht van de scheidsrechter werd geloof ik geblokkeerd. Er stond net een speler van Arsenal precies in zijn zicht.
Lijkt me ook de enige uitleg want als hij dit ha gezien had hij natuurlijk ook rood gegeven.![]()
Ook weer een goede reden om een aantal keer per wedstrijd met tv beelden te werken.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Idd. Wat een mongool. Die gast moet verdwijnen uit het betaald voetbal.quote:
Hopelijk pakt de FA 'm nog aan voor dat doorgaan op Song.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
Wat blaat je. Die laatste actie was tegen Sagna, niet tegen Song.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ach. Die negerts he.quote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat blaat je. Die laatste actie was tegen Sagna, niet tegen Song.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Whatever, goed verhaal man.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Net was duidelijk te zien dat er geen enkel contact was. Aanstellerij dus.quote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef Freak188 het volgende:
200.000 pond per week betalen aan zulke domme gasten, tsja... die raken het spoor bijster.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Scheids fluit wel een beetje in het voordeel van Arsenal.
Niet dat ik dat erg vind hoor.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
fack manquote:Op zondag 8 april 2012 17:36 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Scheids fluit wel een beetje in het voordeel van Arsenal.
Niet dat ik dat erg vind hoor.![]()
![]()
![]()
![]()
Balotelli trapt Song recht op z'n knie. Wat is er mis met je ogen?quote:Op zondag 8 april 2012 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Net was duidelijk te zien dat er geen enkel contact was. Aanstellerij dus.![]()
Wat loop je te lullen gast.quote:Op zondag 8 april 2012 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Net was duidelijk te zien dat er geen enkel contact was. Aanstellerij dus.
Het ging toch niet over de actie tegen Sagna maar die tegen Song. Niks zeggen als je niet naar de wedstrijd hebt gekeken.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ja?quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nope. Raakt hem in zijn geheel niet. Was net duidelijk te zien vanuit het andere camerastandpunt. Wel gevaarlijk spel dan, maargoed.quote:Op zondag 8 april 2012 17:36 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Balotelli trapt Song recht op z'n knie. Wat is er mis met je ogen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Kap eens met dit loze getrol en ga fietsen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope. Raakt hem in zijn geheel niet. Was net duidelijk te zien vanuit het andere camerastandpunt. Wel gevaarlijk spel dan, maargoed.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Zou die beeldbuis maar eens inruilen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:38 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kap eens met dit loze getrol en ga fietsen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oke jochie.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Zo tackle je dus goed.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Wat een mongool is het ook, ik zeg het neit vaak, maar ik hoop dat die zelf zijn been breekt, idioot![]()
Mooi, geel. Volgende keer gewoon geel geven en dan is hij er voor rust al af.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Mancini idem ditoquote:Op zondag 8 april 2012 17:39 schreef Freak188 het volgende:
Die gast zit op hetzelfde IQ als een oerang oetan en dat bedoel ik niet racistisch.![]()
Mancini is inderdaad ook een treurling.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Voor de rust had er eigenlijk wel even 1 in gemoeten.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ze gaan Rutten halen voor volgend jaarquote:Op zondag 8 april 2012 17:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
zelfs Ruud Gullit kan met dit materiaal meer..![]()
quote:Op zondag 8 april 2012 17:44 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ze gaan Rutten halen voor volgend jaar
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zondag 8 april 2012 17:50 schreef Tarado het volgende:
Niet te geloven dat die Balotelli er nog in staat, fail van zowel scheids als coachknow'm sayin?
word? word.![]()
Ik zou Oxlade-Chamberlain voor Walcott brengen. Theo heeft weer niets bijgedragen aan het spel de eerste helft. Verder speelt Rosicky ontzettend goed vind ik.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Gaat wel gebeuren denk ik jaquote:
Waardeloze competitie die premier league. Arbitrage van het niveau wat in corrupte Oostblok landen nog verdacht gevonden zal worden.![]()
Geef Rosicky nummer 10?quote:Op zondag 8 april 2012 17:56 schreef rioolheffing het volgende:
Ik zou graag een jonge talentvolle nummer 10 willen die rustig de plaats van Rosicky inneemt.![]()
Het voetbal zelf ook is veelal van een bedenkelijk niveau. Zoveel poen, zoveel sterren, zoveel buitenlanders, ach ach.quote:Op zondag 8 april 2012 17:56 schreef franske19 het volgende:
Waardeloze competitie die premier league. Arbitrage van het niveau wat in corrupte Oostblok landen nog verdacht gevonden zal worden.![]()
![]()
Rustig hier ineens.. Iedereen overgestapt naar de bekerfinale?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Bekerfinalequote:Op zondag 8 april 2012 18:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Rustig hier ineens.. Iedereen overgestapt naar de bekerfinale?PSV wint toch wel met 4-0 ofzo. Nee ik blijf lekker hier en pak de tweede helft wel mee als het dan nog spannend is
know'm sayin?
word? word.![]()
Oioioioi RvP!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Jonge jonge wissel die Walcott eens, speelt dramatisch.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nog aan het lopen toch?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
PIttige overtredingOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hij gaat zo vallen!!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
JEZUS CHRISTUSOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Benayoun![]()
![]()
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Ox komt er inOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
JAAAAJAJAJAJAJAAAAAOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nu wordt het spannend!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Fijn.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik zag hem niet lachen hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 18:53 schreef BrokenArrow het volgende:
Jullie lachen om Balotelli en hij lacht om jullie salarisOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Mijn God wat een gayOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
ik kan er nu wel om lachen, maar als het nog 0-0 was had ik em echt vervloektquote:know'm sayin?
word? word.![]()
Heerlijke overwinning! Vanavond lekker MotD kijken!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat sommigen hem een miskoop noemen:
Super Mikel Arteta: 94% pass acc, 99 touches, 5 long balls, 100% acc, 5 interceptions, 2 key passes, 1 shot on target, 1 goal.![]()
Een topper is hij ook nietquote:Op zondag 8 april 2012 19:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Super Mikel Arteta: 94% pass acc, 99 touches, 5 long balls, 100% acc, 5 interceptions, 2 key passes, 1 shot on target, 1 goal.![]()
Mensen verwachten teveel van hem omdat hij zogenaamd de vervolger was van Fabregas.quote:Op zondag 8 april 2012 19:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Inderdaad, vind hem heel het seizoen geweldig spelen.quote:Op zondag 8 april 2012 19:04 schreef Banaanensuiker het volgende:
Super Mikel Arteta: 94% pass acc, 99 touches, 5 long balls, 100% acc, 5 interceptions, 2 key passes, 1 shot on target, 1 goal.
Leuke pot voetbal gezien, heerlijk dat Arsenal in de slotfase nog de 1-0 maakt. En ik hoop dat Balotelli 10 wedstrijden krijgt. Waardeloze gozer, waardeloze club.![]()
Nee, hij is geen miskoop maar ook geen topspelerquote:Op zondag 8 april 2012 19:07 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Jij hebt je ogen dichtgehouden?![]()
Toch wel een van de beste centraal middenvelders van dit seizoen in de PLquote:Op zondag 8 april 2012 19:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, hij is geen miskoop maar ook geen topspeler![]()
Song knapt een hoop vuil werk op, die vond ik heel sterk vandaagquote:Op zondag 8 april 2012 19:13 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Toch wel een van de beste centraal middenvelders van dit seizoen in de PL![]()
Ja die hebben de scheids nooit tegenquote:Op zondag 8 april 2012 19:19 schreef rioolheffing het volgende:
Jezus, United heeft weer mazzel hoor..![]()
Dat is de nagel aan zijn, wat zeg ik dat is zijn doodskist, gewoon eruit met die angsthaas en die randdebielquote:Op zondag 8 april 2012 19:24 schreef Banaanensuiker het volgende:
En emotioneel als het om Balotelli gaat.![]()
Het is juist menselijk van Mancini om Balotelli toch steeds een kans te geven, ook al is het een grove inschattingsfout.quote:Op zondag 8 april 2012 19:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is de nagel aan zijn, wat zeg ik dat is zijn doodskist, gewoon eruit met die angsthaas en die randdebiel
Maar onzin dat Mancini weg moet.![]()
Als je met zo'n budget zulke resultaten haalt dan lijkt het me vrij normaal dat je eruit moet, zeker als je de manier waarop hij z'n ploeg laat spelen zietquote:Op zondag 8 april 2012 19:32 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Het is juist menselijk van Mancini om Balotelli toch steeds een kans te geven, ook al is het een grove inschattingsfout.
Maar onzin dat Mancini weg moet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: