Ik hoef niet zo nodig de nieuwe topics aan te maken, dus als TS dat doet en zich verder nergens mee bemoeit, vind ik het prima.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
TS is een aanwinst voor deze reeks!
Ja dat kan. Maar je kan niet de beide sim-kaarten tegelijk gebruiken, want ze zijn identiek en er kan er maar 1 tegelijk aangemeld zijn op het T-Mobile netwerk. Als je de iPad gebruikt moet je je telefoon dus in flight mode zetten en als je je telefoon gebruikt de mobiele data op je iPad uitschakelen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:36 schreef fetss het volgende:
Heb een vraag voor kenners....
Ik heb een abonnement bij T-Mobile, bij dat abonnement heb ik onbeperkt internet
Nu heb ik 2 simkaarten gekregen tijdens het afsluiten van mijn abonnement.
Kan ik hiervan 1 in een iPad2 met 3g stopen en dan gewoon internetten?
bvd
Check ff op tweakers of marktplaats; apple had zon actie waarbij je een refurbished terugkreeg voor een oude nano.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Hebben mensen hier ervaring met gereviseerde iPods?
Bij een nieuwe Nano 8 GB scheelt dat toch bijna 25%.
Ik zie dat er een nieuwe batterij in wordt gezet (dus je hebt geen 'tweedehands' batterijduur). Wat zou dan, op de verkorte (?) garantietermijn van één jaar na, een reden zijn om niet zo'n gereviseerde te kopen? Zitten er bijvoorbeeld krassen op of zo?
Ergens zal ik de mist in gaan, vermoed ik. Heb nu een CD geimporteerd en gesleept naar de playlist van mijn vriendin. Die playlist staat dus in de linkerbalk. Dan heb je dus eerst Bibliotheek, dan Gedeeld, Genius en vervolgens Afspeellijsten. Nogmaals, ik heb er dus twee staan, die van mij en die van mijn vriendin. Maar hoe sync ik nu alleen de playlist van mijn vriendin? Want als ik op Bestand klik linksboven, dan kies ik voor 'iPod van vriendin Fargo synchroniseren', maar dan synchroniseert 'ie dus de muziek uit de bibliotheek, en daar staan dus ook nummers van mij in, waar zij dus niet zo heel veel mee heeft, om het maar subtiel te brengenquote:Op maandag 2 april 2012 21:42 schreef nelisb het volgende:
Denk het ook.
Ik maak een playlist aan en sleep de nummers/album naar de playlist.
Ik sync dan alleen mijn eigen playlist, verder alles uitvinken.
http://www.macupdate.com/app/mac/23430/x-lossless-decoderquote:Op woensdag 4 april 2012 15:16 schreef -Menn0- het volgende:
Weet iemand nog een programma om een MP3 dmv een cue bestand te splitten?
En nu hoop je dat we gaan vragen hoe je dat voor elkaar krijgt?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:50 schreef Pino112 het volgende:
Binnenkort komt hier een new iPad 32GB voor 225 euro
quote:Op woensdag 4 april 2012 17:53 schreef Wootism het volgende:
[..]
En nu hoop je dat we gaan vragen hoe je dat voor elkaar krijgt?
Nee.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:50 schreef Pino112 het volgende:
Binnenkort komt hier een new iPad 32GB voor 225 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |