SPW/SPH juist niet, dat zijn van die alto-wijven. En pabo-meisjes zijn wel liefquote:Op maandag 2 april 2012 23:07 schreef female81 het volgende:
Helaas wel.![]()
Vaak zijn het Spw/Sph/Pabo/enzovoort-meisjes.
leisure management....god wat zou ik ze een beurt willen gevenquote:Op maandag 2 april 2012 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
SPW/SPH juist niet, dat zijn van die alto-wijven. En pabo-meisjes zijn wel liefEerder Communicatie, leisure management etc. vind je ze.
quote:Op maandag 2 april 2012 23:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
leisure management....god wat zou ik ze een beurt willen geven
Weet niet of schattig het juiste woord is. Eerder van: "kijk mij m'n goede en perfecte leven(TJEquote:Op maandag 2 april 2012 23:12 schreef Fascination het volgende:
Terechte klacht. Waarschijnlijk willen ze schattig overkomen of zo. Jij schijt ook gewoon, hoor, wijfje.
Des te verser 't gaattjequote:Op maandag 2 april 2012 23:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Weet niet of schattig het juiste woord is. Eerder van: "kijk mij m'n goede en perfecte leven(TJE) leiden'. Valt me ook altijd op dat het de meiden zijn die geen vriend hebben, en alles met 'de vriendinnetjes' doen.
Dat vind ik ook raar, dat je om dat duidelijk te maken achter alles (t)je zet.quote:Op maandag 2 april 2012 23:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Weet niet of schattig het juiste woord is. Eerder van: "kijk mij m'n goede en perfecte leven(TJE) leiden'. Valt me ook altijd op dat het de van die net-niet knappe meiden zijn die geen vriend hebben, en alles met 'de vriendinnetjes' doen.
Ja, ik snap het verband ook niet helemaal.quote:Op maandag 2 april 2012 23:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik ook raar, dat je om dat duidelijk te maken achter alles (t)je zet.
quote:Op maandag 2 april 2012 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
"Zo even lekker deadliftje doen"
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik bedoel , ha loekje !!! Loekje hoe gaat het met je broekje? Leuk topicje loekje
FOK! humor...quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gek dat nou net in dit topic bovengemiddeld vaak -je en -jes en -tjes achter woorden worden geplakt.
quote:Op maandag 2 april 2012 23:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
SPW/SPH juist niet, dat zijn van die alto-wijven. En pabo-meisjes zijn wel liefEerder Communicatie, leisure management, MER etc. vind je ze.
Dit is niet waar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:32 schreef GeenWijn het volgende:
van die mannen (meestal smerige marokkanen) die hun partner vrouwtje noemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |