SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door zoem op 04-04-2012 16:13:54 ]![]()
Anne met 2 achte
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Kraan ziet het niet meer zitten
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
ik probeer hem aan te passenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Als hij de komende twee dagen uit z'n neus vreet en dat serveert haalt hij de donderdag nog steeds.quote:![]()
Straks even terugkijken
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Leuk al die zich kok noemende werklozen.
Raar hè, dat ze geen werk vinden als je niet kunt koken.
Alleen die Anne bracht er nog iets van terecht. De rest is om te huilen zo slecht, met als dieptepunt natuurlijk die snorro en die herpesjongen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 22:13 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ha Bobbie, ben je er morgen weer bij?
Wil je nieuwe Jaspers gifjes (met dat lege bordquote:Op maandag 2 april 2012 22:30 schreef zoem het volgende:
Zonder SSB was er niemand om mee te lapo-hunten) nog in de OP zetten?
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 21:32 schreef roos85 het volgende:
Golfer, ga jij nog een keer mee doen met topchef?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 22:30 schreef zoem het volgende:
Zonder SSB was er niemand om mee te lapo-hunten
Morgen weer
Van me lang zal ze leven never nooit niet. Ik hoef ten eerste mijzelf al helemaal niet te bewijzen meer en ten tweede ben ik niet geschikt voor doorgeproduceerde TV-programma's. Ik heb een mooie radiostem.quote:Op maandag 2 april 2012 21:32 schreef roos85 het volgende:
Golfer, ga jij nog een keer mee doen met topchef?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Juul met bord staat erin.quote:Op maandag 2 april 2012 22:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wil je nieuwe Jaspers gifjes (met dat lege bord) nog in de OP zetten?
De OP begint een joekel van een kunstwerk te worden. Wat hebben we toch een boel leuke fragmenten verzameld door de seizoenen heen![]()
![]()
Van mij mag die wel bij de hoogtepuntenquote:Op maandag 2 april 2012 23:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Juul met bord staat erin.
De OP begint een joekel van een kunstwerk te worden. Wat hebben we toch een boel leuke fragmenten verzameld door de seizoenen heen
Ik ben nog steeds voor een extra gifjes header, zonde van die leuke gifjes in de spoilertag..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: