abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109813636
Ik weet niet wat er precies met mij aan de hand is maar ik merk dat er iets niet helemaal goed gaat.
Volgens mij heb ik een heel laag zelfbeeld. Al loop ik bijvoorbeeld door de stad dan word ik heel bewust van me uiterlijk en ga ik me steeds slechter voelen. Ik voel mezelf lelijk en ben mijzelf bewust van al mijn "tekortkomingen". Elke keer als ik dan weer een winkel binnen stap wil ik liever zo snel mogelijk weer weg gaan. Die lastige verkopers die me aankijken, bah. Ik kan er niet tegen. Ik voel me zo slecht over mijzelf dat ik mij ook steeds slechter ga voelen in het bijzijn van andere mensen. Ik kan dit maar niet van mij af schudden.
Eerder dacht ik dat ik last van angst had, maar angst is het ook niet echt. Ik voel mij gewoon slecht en wil liever niet gezien worden.
Is dit een laag zelfbeeld?
pi_109814277
Ja... onzekerheid ook, waarom vind je jezelf lelijk? En ookal heb je het niet getroffen met je uiterlijk je maakt jezelf alleen maar kapot door zo te denken.
pi_109814377
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:45 schreef FreckleSs het volgende:
Ja... onzekerheid ook, waarom vind je jezelf lelijk? En ookal heb je het niet getroffen met je uiterlijk je maakt jezelf alleen maar kapot door zo te denken.
Ik ben niet heel lelijk maar ik ben ontevreden met me lichaam en dat kan ik door middel van sporten wel veranderen gelukkig.

Maar naast mijn uiterlijk heb ik nog meer dingen waarover ik onzeker ben.
pi_109814841
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:48 schreef clearlyme het volgende:

[..]

Ik ben niet heel lelijk maar ik ben ontevreden met me lichaam en dat kan ik door middel van sporten wel veranderen gelukkig.

Maar naast mijn uiterlijk heb ik nog meer dingen waarover ik onzeker ben.
En sport je dan ook? Wat je kunt veranderen of verbeteren aan jezelf moet je doen als je niet tevreden bent, hetgene wat je niet kunt veranderen moet je accepteren. Als je dat zelf niet kan, want dat is ook erg moeilijk, kan je professionele hulp nemen. Klinkt nml best wel ernstig hoe onzeker je bent. Hoe oud ben je?
pi_109814913
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:59 schreef FreckleSs het volgende:

[..]

En sport je dan ook? Wat je kunt veranderen of verbeteren aan jezelf moet je doen als je niet tevreden bent, hetgene wat je niet kunt veranderen moet je accepteren. Als je dat zelf niet kan, want dat is ook erg moeilijk, kan je professionele hulp nemen. Klinkt nml best wel ernstig hoe onzeker je bent. Hoe oud ben je?
25
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:02:30 #6
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110299131
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:01 schreef clearlyme het volgende:

[..]

25
je beantwoord een vraag niet, bewust?

ALs je ontevreden bent over je lichaam, waarom doe je er niet wat aan dan? :) dat soort dingen heb je zelf in de hand!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')