quote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Jouw vriendin moet gewoon een cursus pijpen&trekke .
Bedankt voor je bijdragequote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Jouw vriendin moet gewoon een cursus pijpen&trekke .
Oké bedankt. Het is wel een antwoord wat ik had verwacht en waar ik bang voor was.quote:Op maandag 2 april 2012 17:43 schreef muhahaha het volgende:
Klinkt als een probleem met het toompje, bezoek de huisarts even voor een meer deskundig oordeel.
Als het probleem is dat je er een hekel aan hebt dat een kerel je piemel aanraakt kun je misschien om een vrouwelijke arts vragenquote:Op maandag 2 april 2012 18:50 schreef Hotfire het volgende:
[..]
Oké bedankt. Het is wel een antwoord wat ik had verwacht en waar ik bang voor was.
Dat is niet het probleem. Ik kan gewoon niet tegen het idee dat er wat wordt gesneden in mijn edele delen.. maar wat moet dat moet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als het probleem is dat je er een hekel aan hebt dat een kerel je piemel aanraakt kun je misschien om een vrouwelijke arts vragen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:50 schreef SpikedPsych het volgende:
Besnijden, alleen gaat je eikel dan sneller pijn doen bij rukken, gebruik durex play en boem, geen brandwondjes ( ja dat zijn ze, komt door het wrijven ) meer.
Je eikel is dan minder beschermt en gaat door de wrijving bij het lopen extra pijn doenquote:
Ik kan je garanderen dat het bij mij niet zo isquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je eikel is dan minder beschermt en gaat door de wrijving bij het lopen extra pijn doen
Ik ben was zelf ook besneden toen ik 5 jaar ofzo was, mijn ouders vonden dat de voorhuid onnodige ontstekingen veroorzaakte. Ik heb er nooit last van gehad na de eerste paar weken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat het bij mij niet zo isHet is onaangenaam de eerste paar dagen maar je raakt er zo aan gewend. Mijn vinger tussen de deur zou bijvoorbeeld meer pijn doen dan mijn eikel tussen de deur (dat is natuurlijk een voorbeeld, niet uitgeprobeerd
)
Edit: minder beschermd is ie natuurlijk wel
Ik was 18 ofzo toen het moest, dus ik kan het me allemaal best goed herinnerenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik ben was zelf ook besneden toen ik 5 jaar ofzo was, mijn ouders vonden dat de voorhuid onnodige ontstekingen veroorzaakte. Ik heb er nooit last van gehad na de eerste paar weken.
Iel gelukkig ben ik besneden.quote:Op maandag 2 april 2012 17:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kan zijn dat er veel wit/gele rommel onder zit maar in principe gaat dat met het pijpen wel weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |