quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:07 schreef Moofasah het volgende:
Ik wil graag een poging doen tot modellenwerk, maar voordat dat überhaupt kan krijg ik nog een plastische ingreep. Daarna moet ik nog een halfjaar herstellen dus ik zou pas halverwege 20 kunnen onderzoeken of een bureau iets in me zou zien.
Is 20-21 een geschikte leeftijd om nog te beginnen aan modellenwerk als man?
Mijn stats zijn nu:
Lengte: 188-190 cm (6'2-6'3 inches)
Borst: 108 cm (42.5 inches)
Taille: 80 cm (32 inches)
Heup: 96 cm (38 inches)
Binnenbeenlengte: 86-88 cm (34-35 inches)
Schoenmaat: 45-46.
Ik sport veel dus en zit verder wel strak in het vel, dus er zit niet veel vet op mijn lijf.
Dus voor de mannen die ervaring hebben hiermee? Zou ik aan het beeld kunnen voldoen dat ze zoeken, of niet?
En in hoeverre kan ik toenemen in spiermassa als ik dit zou willen. De meeste mannelijke modellen zien er namelijk niet erg gespierd uit.
Mijn biceps zijn nu 42 cm (16.5 inches), maar ben er eigenlijk nog maar net mee begonnen. Dus in hoeverre wordt spiermassa geaccepteerd in die modewereld?
Serieuze reacties graag.
Ik doelde op zijn gymstats, niet zijn maten.quote:
Hetzelfde. Zoals ik verteld heb moet ik eerst nog door een lange procedure van operatie en herstel. Daarna pas komt dat modellenbaantje pas aan de orde.quote:
Wat voor operatie onderga je precies? Misschien is het al langs gekomen hoor, maar even gemist...quote:Op maandag 9 april 2012 15:06 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Hetzelfde. Zoals ik verteld heb moet ik eerst nog door een lange procedure van operatie en herstel. Daarna pas komt dat modellenbaantje pas aan de orde.
Onderbeet correctie.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:11 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Wat voor operatie onderga je precies? Misschien is het al langs gekomen hoor, maar even gemist...
vrij intensieve operatie neem ik aan.. Verandert dit niet veel in je gezicht?quote:
Gedeeltelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:53 schreef draadstalig het volgende:
[..]
vrij intensieve operatie neem ik aan.. Verandert dit niet veel in je gezicht?
Als iemand geopereerd word aan zijn kaak veranderd dat niets aan zijn ogen of zijn neus of zijn jukbeenderen... Het is moeilijke materie maar kun je het toch enigzins volgen Zosk..?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als iemand geopereerd word aan zijn kaak veranderd dat niets aan zijn ogen of zijn neus of zijn jukbeenderen... Het is moeilijke materie maar kun je het toch enigzins volgen Zosk..?De materie valt wel mee:) het is maar hoe je hem insteekt. Gedeelte is dus ook een beetje vaag..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De ingreep is heftig alleen de gevolgen zijn dat niet ofzo>?????Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
Ik weet niet hoe heftig het zal zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef draadstalig het volgende:
[..]
De materie valt wel mee:) het is maar hoe je hem insteekt. Gedeelte is dus ook een beetje vaag..
De ingreep is heftig alleen de gevolgen zijn dat niet ofzo>?????
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als iemand geopereerd word aan zijn kaak veranderd dat niets aan zijn ogen of zijn neus of zijn jukbeenderen... Het is moeilijke materie maar kun je het toch enigzins volgen Zosk..?Nu weer wel, bedankt voor de ophelderingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Daar is wel het één en ander over bekend neem ik aan of niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:15 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe heftig het zal zijn.
Het gaat puur om het uiterlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:08 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Daar is wel het één en ander over bekend neem ik aan of niet?
Hoelang zal de operatie duren? En wat is de reden van de operatie? Heb je ergens last van ofzo?
Moet ik dit dan zien als een operatie waarbij je bredere kaken krijgt?quote:
Morera postte in een ander topic dit plaatje:quote:Op maandag 16 april 2012 09:47 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Moet ik dit dan zien als een operatie waarbij je bredere kaken krijgt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |