Ik zit opgezadeld met een zachte g, voor de rest van mijn leven. Denk je dat ik daar op zit te wachten?quote:Op maandag 2 april 2012 16:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
nouja wrm moet ik kanker krijgen hoezo ben ik gemeen dan
 Als ik in de randstad ga werken zullen er gewoon mensen die mijn minder serieus nemen vanwege mijn accent.
 Als ik in de randstad ga werken zullen er gewoon mensen die mijn minder serieus nemen vanwege mijn accent.  

quote:Op maandag 2 april 2012 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je zo ademt ben je gewoon een kkmongool, punt gewoon gvd gewoon.
quote:

dan hoef ik geen kanker krijgenquote:Op maandag 2 april 2012 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit opgezadeld met een zachte g, voor de rest van mijn leven. Denk je dat ik daar op zit te wachten?Als ik in de randstad ga werken zullen er gewoon mensen die mijn minder serieus nemen vanwege mijn accent.

Ja kloptquote:Op maandag 2 april 2012 16:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij telt niet want dat is tegenwoordig meer haags dan brabants...
 . Bijna niemand zegt nu nog "Jij komt hier niet vandaan he"..
. Bijna niemand zegt nu nog "Jij komt hier niet vandaan he"..

Je kan toch gewoon die harde g uitspreken als je erop let?quote:Op maandag 2 april 2012 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zit opgezadeld met een zachte g, voor de rest van mijn leven. Denk je dat ik daar op zit te wachten?Als ik in de randstad ga werken zullen er gewoon mensen die mijn minder serieus nemen vanwege mijn accent.

Mensen die denken dat ze geen accent hebbenquote:

Het wordt door anderen bevestigd.quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze geen accent hebben

Onmogelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die harde g uitspreken als je erop let?

Ik ben geboren in Maastricht, maar mijn zachte g is er helemaal afgesleten. Als ik terug naar het zuiden ga ga ik steeds meer zo pratenquote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon die harde g uitspreken als je erop let?
 .
.

Dat is wel een beetje waar.quote:Op maandag 2 april 2012 16:39 schreef Mozy het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |