SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ja dat vond ik dus ook. Daarom melde ik het ook.quote:
Weet je zeker dat het geen 1 april wasquote:Op maandag 2 april 2012 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook. Daarom melde ik het ook.
Maar denk dat GoT zo populair is dat iedereen zijn stinkende best doet om zo snel mogelijk online te gooien
Zou kunnen natuurlijk, maar toen ik om 0:00 keek waren het er al meerdere!quote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen 1 april was
Hmm waar gedownload dan? Want ik benieuwd wie er dan sneller als scene release isquote:Op maandag 2 april 2012 16:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk, maar toen ik om 0:00 keek waren het er al meerdere!
Torrentz.eu stond ie op.quote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm waar gedownload dan? Want ik benieuwd wie er dan sneller als scene release is
Game of Thrones S02E01 HDTV x264 ASAP ✔12 hours374 MB 7,297 1,233quote:
Klopt, ik keek net ook, maar was echt niet aan het slaapwandelenquote:Op maandag 2 april 2012 16:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Game of Thrones S02E01 HDTV x264 ASAP ✔12 hours374 MB 7,297 1,233
dat is de eerste ?
Ik denk dat je met iets anders in de war bent
Ik nietquote:
Nja 23.00 kan gewoon nietquote:Op maandag 2 april 2012 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, ik keek net ook, maar was echt niet aan het slaapwandelen
Daar kun je google ook gewoon voor gebruikenquote:Op maandag 2 april 2012 16:39 schreef Kutstudent het volgende:
Werkt ongeveer hetzelfde. Gewoon google voor torrents in principe.
Ik ga volgende week in de gaten houden (als ik thuis ben)quote:Op maandag 2 april 2012 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja 23.00 kan gewoon niet
[..]
Daar kun je google ook gewoon voor gebruiken
isohunt of kat is ook wel handig
Ja maar dan krijg je er een hoop rommel doorheen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja 23.00 kan gewoon niet
[..]
Daar kun je google ook gewoon voor gebruiken
isohunt of kat is ook wel handig
En daar gaat het vaak mis voor de meeste, ook gewoon logisch nadenkenquote:Op maandag 2 april 2012 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je er een hoop rommel doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |