SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ja dat vond ik dus ook. Daarom melde ik het ook.quote:
Weet je zeker dat het geen 1 april wasquote:Op maandag 2 april 2012 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook. Daarom melde ik het ook.
Maar denk dat GoT zo populair is dat iedereen zijn stinkende best doet om zo snel mogelijk online te gooien
Zou kunnen natuurlijk, maar toen ik om 0:00 keek waren het er al meerdere!quote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen 1 april was
Hmm waar gedownload dan? Want ik benieuwd wie er dan sneller als scene release isquote:Op maandag 2 april 2012 16:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk, maar toen ik om 0:00 keek waren het er al meerdere!
Torrentz.eu stond ie op.quote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm waar gedownload dan? Want ik benieuwd wie er dan sneller als scene release is
Game of Thrones S02E01 HDTV x264 ASAP ✔12 hours374 MB 7,297 1,233quote:
Klopt, ik keek net ook, maar was echt niet aan het slaapwandelenquote:Op maandag 2 april 2012 16:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Game of Thrones S02E01 HDTV x264 ASAP ✔12 hours374 MB 7,297 1,233
dat is de eerste ?
Ik denk dat je met iets anders in de war bent
Ik nietquote:
Nja 23.00 kan gewoon nietquote:Op maandag 2 april 2012 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, ik keek net ook, maar was echt niet aan het slaapwandelen
Daar kun je google ook gewoon voor gebruikenquote:Op maandag 2 april 2012 16:39 schreef Kutstudent het volgende:
Werkt ongeveer hetzelfde. Gewoon google voor torrents in principe.
Ik ga volgende week in de gaten houden (als ik thuis ben)quote:Op maandag 2 april 2012 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja 23.00 kan gewoon niet
[..]
Daar kun je google ook gewoon voor gebruiken
isohunt of kat is ook wel handig
Ja maar dan krijg je er een hoop rommel doorheen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja 23.00 kan gewoon niet
[..]
Daar kun je google ook gewoon voor gebruiken
isohunt of kat is ook wel handig
En daar gaat het vaak mis voor de meeste, ook gewoon logisch nadenkenquote:Op maandag 2 april 2012 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je er een hoop rommel doorheen.
Die tekst blijft vetquote:
quote:People are strange when you're a stranger,
Faces look ugly when you're alone.
Toen was je 8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik zie dat PierreTT er niet is, dus ik hou de video reacties achterwegequote:
Ik sta er niet vaak bij stil dat sommige van jullie nog zulke broekepoepers zijnquote:
We zitten nog aan de borst.quote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik sta er niet vaak bij stil dat sommige van jullie nog zulke broekepoepers zijn
Alsof je op je 18e al volwassen bent.quote:
Kan jij over meepratenquote:Op maandag 2 april 2012 17:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof je op je 18e al volwassen bent.Ja officieël misschien.
Ja, en jij ook. Het verschil is dat ik nooit gepretendeerd heb volwassen te zijn.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 2 april 2012 17:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, en jij ook. Het verschil is dat ik nooit gepretendeerd heb volwassen te zijn.
Ik bedoel meer al je politieke gebrabbel en dergelijke. Toen ik 18 was was ik alleen maar bezig met gamen, bier en tieten.quote:
quote:
Fucked uuuupquote:ik neuk met iedereen
ik heb me zelf hier opgezet omdat ik heel veel van neuken hou
en ik doe het gratis
dus wie wilt:$?
Jammerquote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bedoel meer al je politieke gebrabbel en dergelijke. Toen ik 18 was was ik alleen maar bezig met gamen, bier en tieten.
Dat zegt toch niks over volwassen zijn? Zijn wel meer jong die graag over politiek lullenquote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bedoel meer al je politieke gebrabbel en dergelijke. Toen ik 18 was was ik alleen maar bezig met gamen, bier en tieten.
Ik snapte er al geen kont van wie zij nou isquote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja, en ze gaan er maar wat makkelijk vanuit dat je alles snapt. Die tovenares die niet vergiftigd wordt etc. Veel dingen hadden ze wel iets beter mogen toelichten. Maar kan zijn dat iedereen het boek heeft gelezen natuurlijk.
Gaan we een MW2SC fort bouwen?quote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, Minecraft werkt erg lekker op de xbox!
Hoe is de MP?quote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, Minecraft werkt erg lekker op de xbox!
Ik ga de MP niet testen op jtag hequote:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)ion-18-april-op-xblaquote:
Wss iets met die ketting van haar, maar dat hadden ze idd wel kunnen toelichten..en ik irriteerde me er ook een klein beetje aan dat accentquote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja, en ze gaan er maar wat makkelijk vanuit dat je alles snapt. Die tovenares die niet vergiftigd wordt etc. Veel dingen hadden ze wel iets beter mogen toelichten. Maar kan zijn dat iedereen het boek heeft gelezen natuurlijk.
Ja is ook die ketting. Maar dat wordt in de serie dus niet uitgelegd, daar is het gif gewoon op ofzo?!?!quote:Op maandag 2 april 2012 19:42 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wss iets met die ketting van haar, maar dat hadden ze idd wel kunnen toelichten..en ik irriteerde me er ook een klein beetje aan dat accent
Was 1 April grap las ik op IGN.quote:
Ga jij maar weer balletjes schoppen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Minecraft is toch wel het domste spel ooit op techno kitten na
Zou best kunnenquote:
Deze reactiequote:Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ga jij maar weer balletjes schoppen.
Ik heb hem nog niet eensquote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef Pixell het volgende:
Teun, hoe lang heb jij over je P gedaan op saxion? 2jr?
Ik moet ook maar eens tempo gaan maken wil ik hem in 2 halenquote:Op maandag 2 april 2012 20:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eens
Maar als goed is 2 jaar, maar moet ik wel bijzeggen dat het heeeeel makkelijk in 1 had gekund, waren echt 3 lullige dingen. En heb gewoon uitgesteld, heb gister in 1 dag alles gedaan.
Trutlebeach ofzo, is 50 euro ofzo.quote:Op maandag 2 april 2012 20:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik wil gewoon cheap headsetje, nergens te vindenmet een normale levertijd.
Dacht die Sennheiser X320 maar valt ook tegen zo te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |