SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ja dat vond ik dus ook. Daarom melde ik het ook.quote:
Weet je zeker dat het geen 1 april wasquote:Op maandag 2 april 2012 16:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook. Daarom melde ik het ook.
Maar denk dat GoT zo populair is dat iedereen zijn stinkende best doet om zo snel mogelijk online te gooien
Zou kunnen natuurlijk, maar toen ik om 0:00 keek waren het er al meerdere!quote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen 1 april was
Hmm waar gedownload dan? Want ik benieuwd wie er dan sneller als scene release isquote:Op maandag 2 april 2012 16:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zou kunnen natuurlijk, maar toen ik om 0:00 keek waren het er al meerdere!
Torrentz.eu stond ie op.quote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm waar gedownload dan? Want ik benieuwd wie er dan sneller als scene release is
Game of Thrones S02E01 HDTV x264 ASAP ✔12 hours374 MB 7,297 1,233quote:
Klopt, ik keek net ook, maar was echt niet aan het slaapwandelenquote:Op maandag 2 april 2012 16:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Game of Thrones S02E01 HDTV x264 ASAP ✔12 hours374 MB 7,297 1,233
dat is de eerste ?
Ik denk dat je met iets anders in de war bent
Ik nietquote:
Nja 23.00 kan gewoon nietquote:Op maandag 2 april 2012 16:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, ik keek net ook, maar was echt niet aan het slaapwandelen
Daar kun je google ook gewoon voor gebruikenquote:Op maandag 2 april 2012 16:39 schreef Kutstudent het volgende:
Werkt ongeveer hetzelfde. Gewoon google voor torrents in principe.
Ik ga volgende week in de gaten houden (als ik thuis ben)quote:Op maandag 2 april 2012 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja 23.00 kan gewoon niet
[..]
Daar kun je google ook gewoon voor gebruiken
isohunt of kat is ook wel handig
Ja maar dan krijg je er een hoop rommel doorheen.quote:Op maandag 2 april 2012 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja 23.00 kan gewoon niet
[..]
Daar kun je google ook gewoon voor gebruiken
isohunt of kat is ook wel handig
En daar gaat het vaak mis voor de meeste, ook gewoon logisch nadenkenquote:Op maandag 2 april 2012 16:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg je er een hoop rommel doorheen.
Die tekst blijft vetquote:
quote:People are strange when you're a stranger,
Faces look ugly when you're alone.
Toen was je 8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Ik zie dat PierreTT er niet is, dus ik hou de video reacties achterwegequote:
Ik sta er niet vaak bij stil dat sommige van jullie nog zulke broekepoepers zijnquote:
We zitten nog aan de borst.quote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik sta er niet vaak bij stil dat sommige van jullie nog zulke broekepoepers zijn
Alsof je op je 18e al volwassen bent.quote:
Kan jij over meepratenquote:Op maandag 2 april 2012 17:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof je op je 18e al volwassen bent.Ja officieël misschien.
Ja, en jij ook. Het verschil is dat ik nooit gepretendeerd heb volwassen te zijn.quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 2 april 2012 17:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, en jij ook. Het verschil is dat ik nooit gepretendeerd heb volwassen te zijn.
Ik bedoel meer al je politieke gebrabbel en dergelijke. Toen ik 18 was was ik alleen maar bezig met gamen, bier en tieten.quote:
quote:
Fucked uuuupquote:ik neuk met iedereen
ik heb me zelf hier opgezet omdat ik heel veel van neuken hou
en ik doe het gratis
dus wie wilt:$?
Jammerquote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bedoel meer al je politieke gebrabbel en dergelijke. Toen ik 18 was was ik alleen maar bezig met gamen, bier en tieten.
Dat zegt toch niks over volwassen zijn? Zijn wel meer jong die graag over politiek lullenquote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik bedoel meer al je politieke gebrabbel en dergelijke. Toen ik 18 was was ik alleen maar bezig met gamen, bier en tieten.
Ik snapte er al geen kont van wie zij nou isquote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja, en ze gaan er maar wat makkelijk vanuit dat je alles snapt. Die tovenares die niet vergiftigd wordt etc. Veel dingen hadden ze wel iets beter mogen toelichten. Maar kan zijn dat iedereen het boek heeft gelezen natuurlijk.
Gaan we een MW2SC fort bouwen?quote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, Minecraft werkt erg lekker op de xbox!
Hoe is de MP?quote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, Minecraft werkt erg lekker op de xbox!
Ik ga de MP niet testen op jtag hequote:
http://www.gamer.nl/nieuw(...)ion-18-april-op-xblaquote:
Wss iets met die ketting van haar, maar dat hadden ze idd wel kunnen toelichten..en ik irriteerde me er ook een klein beetje aan dat accentquote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef KneusTeun het volgende:
Ohja, en ze gaan er maar wat makkelijk vanuit dat je alles snapt. Die tovenares die niet vergiftigd wordt etc. Veel dingen hadden ze wel iets beter mogen toelichten. Maar kan zijn dat iedereen het boek heeft gelezen natuurlijk.
Ja is ook die ketting. Maar dat wordt in de serie dus niet uitgelegd, daar is het gif gewoon op ofzo?!?!quote:Op maandag 2 april 2012 19:42 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wss iets met die ketting van haar, maar dat hadden ze idd wel kunnen toelichten..en ik irriteerde me er ook een klein beetje aan dat accent
Was 1 April grap las ik op IGN.quote:
Ga jij maar weer balletjes schoppen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Minecraft is toch wel het domste spel ooit op techno kitten na
Zou best kunnenquote:
Deze reactiequote:Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ga jij maar weer balletjes schoppen.
Ik heb hem nog niet eensquote:Op maandag 2 april 2012 19:56 schreef Pixell het volgende:
Teun, hoe lang heb jij over je P gedaan op saxion? 2jr?
Ik moet ook maar eens tempo gaan maken wil ik hem in 2 halenquote:Op maandag 2 april 2012 20:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet eens
Maar als goed is 2 jaar, maar moet ik wel bijzeggen dat het heeeeel makkelijk in 1 had gekund, waren echt 3 lullige dingen. En heb gewoon uitgesteld, heb gister in 1 dag alles gedaan.
Trutlebeach ofzo, is 50 euro ofzo.quote:Op maandag 2 april 2012 20:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik wil gewoon cheap headsetje, nergens te vindenmet een normale levertijd.
Dacht die Sennheiser X320 maar valt ook tegen zo te lezen
Tja tjap ik was de hele tijd tegen je aan het ouwehoeren, maar volgens mij was je er nietquote:
Was even eten en snaakje roken met een maatjequote:Op maandag 2 april 2012 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja tjap ik was de hele tijd tegen je aan het ouwehoeren, maar volgens mij was je er niet
Training? Toch op honkballen gegaan?quote:Op maandag 2 april 2012 20:59 schreef Rossdale het volgende:
Ben net thuis van training. Zo even douchen en dan kom ik er aan
quote:Op maandag 2 april 2012 21:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
Damn sta je 15-0 met chopper..maak je maar 1 kill ermee
Hoi Frankquote:Op maandag 2 april 2012 21:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Training? Toch op honkballen gegaan?
Of was het nou softballen?
Kan ik begrijpen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had vanmiddag 55-15, nog nooit gehad
Nee, wel foto gemaaktquote:Op maandag 2 april 2012 21:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen.Meteen op FB twitter gezet alles.
quote:Op maandag 2 april 2012 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BO is twee vingers in de neus de beste COD na COD4.
Black Opsquote:Op maandag 2 april 2012 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BO is twee vingers in de neus de beste COD na COD4.
Ja dadelijk, maar dan zal er niemand zijnquote:Op maandag 2 april 2012 21:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als iedereen die zegt dat 'ie komt ook daadwerkelijk komt spelen...
quote:
Denk jonko-tjequote:
Zo ongeveer op alle punten was black ops beter dan mw2/mw3.quote:Op maandag 2 april 2012 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd na mw3 koop ik niets meer van IW.
Totdat BO2 je anaal verkracht.quote:Op maandag 2 april 2012 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Idd na mw3 koop ik niets meer van IW.
Ik ben er zoquote:
Allemaal waar.quote:Op maandag 2 april 2012 22:10 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zo ongeveer op alle punten was black ops beter dan mw2/mw3.
Het killstreaks systeems, unlock systeem en de maps![]()
Gewoon wapen unlocken en dan meteen met je cash de dingen kopen hebt die je het liefst hebt. En niet eerst allemaal pauper challenges halen voordat je een red dot krijgt.![]()
Het enige betere van de mw's is het behalen van titles en emblems.
Schiet op danquote:
Ga die van jou ff uit bad halen, en geef de moeder van KK meteen wat liefdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2012 23:45 schreef SoldMayor het volgende:
Nicklas
Boxtel
Boxtel Oost
Moeder van nicklas
NicklasNL
SoldMayorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oss
Oss dorp
De vriend van SoldMayor
SoldMayorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:42 schreef Kutstudent het volgende:
Speciaal voor Stef, omdat hij met zichzelf ging spelen.
Doe je vlug boiquote:
Wat heb je?quote:Op dinsdag 3 april 2012 06:04 schreef Bozz187 het volgende:
Morgen,
Vandaag ook maar ziek thuis blijven
Softbal jaquote:Op maandag 2 april 2012 21:08 schreef Frankii het volgende:
[..]
Training? Toch op honkballen gegaan?
Of was het nou softballen?
Actiefoto van Niels gespot;quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Softbal jaGister trouwens een masterlijke redding gemaakt. Helemaal uitgestrekte snoekduik maken en de bal nog hebben ook. Als ik een sigaar had gehad, had ik zo'n smoel getrokken:
Hi ik wil graag weten hoe ik mn smartfoon kan ontgrendelenquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:11 schreef SoldMayor het volgende:
Een goede middag allemaal,
Waarmee kan ik u van dienst zijn?
gr gr the smartphone crew xoxo.
verschil was toch ook maar 4 mm in lengtequote:Op dinsdag 3 april 2012 10:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de bovenste foto lijkt het of de grootte wel meevalt.
Maar de breedte is wel killing. Ligt toch niet lekker in je hand.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
verschil was toch ook maar 4 mm in lengte
Vind ik ook zo'n nadeel van die grote schermen, je hebt bijna twee handen nodig om wat te kunnen doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar de breedte is wel killing. Ligt toch niet lekker in je hand.
maar dat de nieuwe niet meteen met de eerst volgende update zo traag als stront isquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:01 schreef Kutstudent het volgende:
Het mooiste is dat als je gewoon een vorige generatie smartfone koopt je er zowat net zoveel mee kan en dat het je honderden euro's scheelt.
I don't give a fuck. Een telefoon is om mee te bellen. Dat je er af en toe ook je mail op kan checken en gratis kan smsen is mooi meegenomen maar voor de rest geef ik geen zier om al die extra functies.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar dat de nieuwe niet meteen met de eerst volgende update zo traag als stront is
Ben ik wel gewend.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vind ik ook zo'n nadeel van die grote schermen, je hebt bijna twee handen nodig om wat te kunnen doen.
Juist wel, ik ben die kleine prutstelefoons zo beu. Ik heb daar te grote klauwen voor... Als ik typ druk ik ook altijd drie letters tegelijk inquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar de breedte is wel killing. Ligt toch niet lekker in je hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:30 schreef tliciouz het volgende:
Dit kan toch nooit binnen 1 maand tijd?Als je hardcore traint wel en een strakke voedingschema volgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Dit kan toch nooit binnen 1 maand tijd?Dat kan zeker welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja oke, dat strakke voedingschema schiet er bij mij nog wel eens in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als je hardcore traint wel en een strakke voedingschema volgt.
Dit kan toch nooit binnen 1 maand tijd?Dat is ziek en niet gezondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon normaal eten is veel beter.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, dat strakke voedingschema schiet er bij mij nog wel eens in.Deze week maar eens op zoek naar een goed schema, kan nu toch niet sporten.
Dit kan toch nooit binnen 1 maand tijd?Kijk die tieten verdwijnen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, ze heeft wel een sportbeha aan op die laatste foto's maar het is toch behoorlijk plat geworden.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kijk die tieten verdwijnen dan.Oke, ze heeft wel een sportbeha aan op die laatste foto's maar het is toch behoorlijk plat geworden.
ditquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon normaal eten is veel beter.
Wat versta jij onder normaal eten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon normaal eten is veel beter.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus.
Tetten boven alles, dan maar niet superdun worden.
Opletten op je carbs, groenten,salades, vis en geen vet vlees. Maar als je zin hebt om eens een pizza te eten of gezellig te bbq'en moet je dat ook gewoon doen want het moet wel leuk blijven. Ik weet niet of je zelf vaak laat wakker bent want ik doe dus avond eten om half 8 meestal omdat wanneer ik om 6 uur avond eet ik honger krijg rond 12 uur.quote:
Die tette maken het wel goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net ietsje te dun, maar stiekem toch erg mooi
En hij zag dat het goed was.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net ietsje te dun, maar stiekem toch erg mooi
Dit is dus wat ik ook bedoelde er mee.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Opletten op je carbs, groenten,salades, vis en geen vet vlees. Maar als je zin hebt om eens een pizza te eten of gezellig te bbq'en moet je dat ook gewoon doen want het moet wel leuk blijven. Ik weet niet of je zelf vaak laat wakker bent want ik doe dus avond eten om half 8 meestal omdat wanneer ik om 6 uur avond eet ik honger krijg rond 12 uur.
Zijn je ballen al gekrompen tot formaat uitgedroogde druif?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
ik doe zelf dit om makkelijk kracht te krijgen
Wel straight in je ballen injecteren, anders word je onvruchtbaar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:58 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
ik doe zelf dit om makkelijk kracht te krijgen
Vet zet niet om in vet, suikers(koolhydraten) welquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Opletten op je carbs, groenten,salades, vis en geen vet vlees. Maar als je zin hebt om eens een pizza te eten of gezellig te bbq'en moet je dat ook gewoon doen want het moet wel leuk blijven. Ik weet niet of je zelf vaak laat wakker bent want ik doe dus avond eten om half 8 meestal omdat wanneer ik om 6 uur avond eet ik honger krijg rond 12 uur.
Je lichaam slaat toch alleen van alles op als je juist weinig tot niets binnen krijgt? Niet als je nog genoeg eet maar wel gezond.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vet zet niet om in vet, suikers(koolhydraten) wel
Als je opeens je eetgedrag drastisch gaat veranderen gaat je lichaam alles opslaan en dan val je dus nog niet (goed) af.
Dat is geen voedselschema Wil je die van mij wel eens doorsturen als ik moet cutten maar dan eet ik amper iets behalve gedroogd fruit en tonijn. Daar wordt je stront chagrijnig vanquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik ook bedoelde er mee.Maar dat lukt me nu nog niet echt. Wil er gewoon echt serieus aan beginnen maar 1 keer in de zoveel tijd wat lekkers laat ik ook echt niet schieten hoor. Vooral aankomende zomer inderdaad met bbqen.
Ja dat heb ik dus ook, ben van huis uit gewend om half 5 al te eten, even later weer honger.
Mijn heilige negers, hoe hou je dat vol.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is geen voedselschema Wil je die van mij wel eens doorsturen als ik moet cutten maar dan eet ik amper iets behalve gedroogd fruit en tonijn. Daar wordt je stront chagrijnig van
Nee ik wil zelf gewoon echt een schema, waar precies op staat bij elke dag hoeveel van dit en hoeveel van dat etc. Maar ik heb al het een en ander gevonden dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is geen voedselschema Wil je die van mij wel eens doorsturen als ik moet cutten maar dan eet ik amper iets behalve gedroogd fruit en tonijn. Daar wordt je stront chagrijnig van
vd week viel er al 1 tje af, dus ben goed onderwegquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zijn je ballen al gekrompen tot formaat uitgedroogde druif?
Die kan je lekker meepakken op de bbq.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vd week viel er al 1 tje af, dus ben goed onderweg
Jawel doen! Ik had al een slecht grapje bedacht voor op de meetquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ik wil zelf gewoon echt een schema, waar precies op staat bij elke dag hoeveel van dit en hoeveel van dat etc. Maar ik heb al het een en ander gevonden dus dat komt wel goed.
En nee dank je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
kan niet want die gaatjes op een rooster zijn te grootquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die kan je lekker meepakken op de bbq.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel doen! Ik had al een slecht grapje bedacht voor op de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kwam toch geen eens naar de meet?
All good things are wild and free.
Voor jouw ballen misschien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kan niet want die gaatjes op een rooster zijn te groot
Ik moet van Pieterquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij kwam toch geen eens naar de meet?
Ik kan ook met mijn benen wijd op de barkruk zitten en jullie met zn alle onder de tafel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:13 schreef Kutstudent het volgende:
Ik had trouwens een idee voor de meet.
Ze kennen hier een spel, dat heet who's the man. Zit je met z'n allen aan tafel met je broek op je knieën, een chick onder tafel en dan mag iedereen raden wie er gepijpt wordt.
Wel leuk om met de meet te doen, ik bedoel, tliciouz is er, en voor de rest alleen gasten dusja.
Ik loop 12 kilo te zwaar rond als ik geen wedstrijden doe. In de tweede week voor een jiu jitsu evenement drop ik 8 kilo en 4 kilo op de dag van het in wegen. Ik kan wel standaard op dat gewicht lopen maar ik ben liever wat zwaarder. Zal eens foto posten als ik die 12 kilo kwijt ben dan ben ik precies op streef gewichtquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor Stef, maar jij bent toch niet bepaald mager? Doe jij niet meer aan krachttrainingen ipv afvaltrainingen?
Dat lijken me hele andere dingen namelijk
En de volgende dag een meet in het ziekenhuis bij de soatest.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan ook met mijn benen wijd op de barkruk zitten en jullie met zn alle onder de tafel.
Met als special surprise dat er eigenlijk gewoon een vent onder tafel zit?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:13 schreef Kutstudent het volgende:
Ze kennen hier een spel, dat heet who's the man. Zit je met z'n allen aan tafel met je broek op je knieën, een chick onder tafel en dan mag iedereen raden wie er gepijpt wordt.
Wel leuk om met de meet te doen, ik bedoel, tliciouz is er, en voor de rest alleen gasten dusja.
Shitquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En de volgende dag een meet in het ziekenhuis bij de soatest.
Ik kan je nu al vertellen dat ik the man ben.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:13 schreef Kutstudent het volgende:
Aangezien jij binnen 10 sec klaar komt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit![]()
![]()
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat ik the man ben.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Aangezien jij binnen 10 sec klaar komt?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yeaah, I know you like it.
Ja dat bedoel ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je lichaam slaat toch alleen van alles op als je juist weinig tot niets binnen krijgt? Niet als je nog genoeg eet maar wel gezond.
Dit kan toch nooit binnen 1 maand tijd?Als het al de zelfde meid isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half 8 is nog wel oke, gewoon niet na 9 uur nog avond eten wegwerken, of sowieso eten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Opletten op je carbs, groenten,salades, vis en geen vet vlees. Maar als je zin hebt om eens een pizza te eten of gezellig te bbq'en moet je dat ook gewoon doen want het moet wel leuk blijven. Ik weet niet of je zelf vaak laat wakker bent want ik doe dus avond eten om half 8 meestal omdat wanneer ik om 6 uur avond eet ik honger krijg rond 12 uur.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Die is wel bruutquote:
Van de zomer ga ik vaak rond half 10 nog joggen en dan eet ik ook pas laat. Ligt er gewoon aan wat je doet met die calorieen. Ach iedereen weet zelf wel wat gezond eten is en niet als je daarbij sport val je geleidelijk en gezond af.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als het al de zelfde meid is
[..]
Half 8 is nog wel oke, gewoon niet na 9 uur nog avond eten wegwerken, of sowieso eten.
Ik moet gewoon minder drinken. Frisdrank that is, dan gaan er hier ook wel kilo's vanaf. Alleen na 3 weken water, ben ik er wel klaar meequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef Michhas het volgende:
Het is best makkelijk eigenlijk, afvallen.
Als je geen schema wilt maar er wel op wil letten;
Geen suiker (als in snoep), geen vet voedsel (als in friet, chips), alleen maar water/thee drinken (koffie zonder suiker en melk kan ook nog).
Vooral het niet meer snoepen heeft voor mij al wel erg geholpen.
Ranja met een paar druppels grenadine kan ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik moet gewoon minder drinken. Frisdrank that is, dan gaan er hier ook wel kilo's vanaf. Alleen na 3 weken water, ben ik er wel klaar mee
Was bij mij ook, ik hou gewoon fucking veel van cola, fernandes en dubbelfris, maar daar zit zoveel suiker in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik moet gewoon minder drinken. Frisdrank that is, dan gaan er hier ook wel kilo's vanaf. Alleen na 3 weken water, ben ik er wel klaar mee
In het begin vond ik water ook nooit lekker, deed ik altijd een heel klein beetje siroop er bij. Steeds minder, nu vind ik het niet erg meer om te drinken. Vooral tijdens en na het sporten kun je water zeer waarderenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik wil niet alleen afvallen ook wat gespierder worden. Dan helpt dat niet alleen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:38 schreef Michhas het volgende:
Het is best makkelijk eigenlijk, afvallen.
Als je geen schema wilt maar er wel op wil letten;
Geen suiker (als in snoep), geen vet voedsel (als in friet, chips), alleen maar water/thee drinken (koffie zonder suiker en melk kan ook nog).
Vooral het niet meer snoepen heeft voor mij al wel erg geholpen.
Dan zou ik inderdaad gewoon aanhouden wat je nu doet (sporten). En veel eiwitten eten. Heb zelf een tijdje eiwitshakes genomen, die shit is fucking awesomequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik wil niet alleen afvallen ook wat gespierder worden. Dan helpt dat niet alleen.
Kauwgom? Man als je dat te veel vreet moet je alleen maar meer schijtenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was bij mij ook, ik hou gewoon fucking veel van cola, fernandes en dubbelfris, maar daar zit zoveel suiker in.
Water gaat inderdaad snel vervelen. Wat Stef zegt (aanmaaklimonade, suikervrij) is ook goed te doen.
Daarnaast dronk ik op werk altijd cappucino met suiker. Nu drink ik 's morgens 1 cappucino, en daarna gewoon thee (zonder iets erin).
Kauwgom helpt trouwens ook.
Beter eet je gewoon rauw ei net zo makkelijk en minder smerigquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad gewoon aanhouden wat je nu doet (sporten). En veel eiwitten eten. Heb zelf een tijdje eiwitshakes genomen, die shit is fucking awesome
Minder eiwittenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter eet je gewoon rauw ei net zo makkelijk en minder smerig
Minder smerig? Geef mij die shakes maar hoor, bestel ze nu vanaf een Engelse website en die zijn goed te doen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter eet je gewoon rauw ei net zo makkelijk en minder smerig
Groene theequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kauwgom? Man als je dat te veel vreet moet je alleen maar meer schijten. Cola ben ik al een jaar mee gestopt, ja soms 1 glas. Maar nu vooral 7-up en ice-thea.
Thee is wel oke, maar wel met een zoetje ofzo.
Ach we proberen wel een tijdje water. Wel met bubbelssssssssssssssssss
Ik vind shakes zo smerig gewoon eitje splitsen en naar binnen gooienquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Minder smerig? Geef mij die shakes maar hoor, bestel ze nu vanaf een Engelse website en die zijn goed te doen.
Ik zit hier eens terug te lezen, pagina's vol alleen maar over sporten en afvallen. Dingen waar ik met mijn ultra viriele torso, als door de goden zelf gemodelleerd, hard om lach.quote:
Jij hebt dan ook een prachtige C-cup.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit hier eens terug te lezen, pagina's vol alleen maar over sporten en afvallen. Dingen waar ik met mijn ultra viriele torso, als door de goden zelf gemodelleerd, hard om lach.
Je moet even langs De Tuinen hier in Arnhem gaan, daar hebben ze hele chille.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Minder smerig? Geef mij die shakes maar hoor, bestel ze nu vanaf een Engelse website en die zijn goed te doen.
I knowquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je moet even langs De Tuinen hier in Arnhem gaan, daar hebben ze hele chille.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een prachtige C-cup.
er staat toch goedkoperquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Of je bent gewoon te lui om naar de stad te gaan.
Ik was er dit weekend nog ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Of je bent gewoon te lui om naar de stad te gaan.
Waarvoor zijn die eiwitshakes eigenlijk? Spieren kweken? Hoe vaak per dag eet je dat dan?quote:
Pure voedingsstoffen voor spieropbouw.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarvoor zijn die eiwitshakes eigenlijk? Spieren kweken? Hoe vaak per dag eet je dat dan?
en toch heb ik altijd het idee dat wanneer je stopt. dat dan alles wat je opgebouwt hebt 2 keer zo hard verdwijntquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pure voedingsstoffen voor spieropbouw.
Daarom moet je niet stoppen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en toch heb ik altijd het idee dat wanneer je stopt. dat dan alles wat je opgebouwt hebt 2 keer zo hard verdwijnt
Dat is ook, want je lichaam is dan gewend om die shakes binnen te krijgen, die je makkelijk afbreekt en omzet omdat ze eigenlijk al voorgekauwd zijn. Dingen zoals kip en vlees, met veel eiwitten erin, haalt je lichaam dan dus minder uit omdat je spijsvertering op "halve kracht" draait.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en toch heb ik altijd het idee dat wanneer je stopt. dat dan alles wat je opgebouwt hebt 2 keer zo hard verdwijnt
Nee wel dit liedjequote:Op dinsdag 3 april 2012 13:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Thumbs up als dat liedje nu in je hoofd zit.
Volgens mij kan je lichaam helemaal geen aminozuren maken?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:24 schreef Bozz187 het volgende:
je moet sowieso geen niet-essentiele aminozuren eten, dat moet je lekker door je eigen lichaam laten maken
jawel, alleen de essentiele aminozuren kan je niet maken en die haal je uit je voedingsstoffen daarom zijn die essentieelquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij kan je lichaam helemaal geen aminozuren maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |