Is dat zo? Ik ben wel iemand van de snelheidquote:
Iedereen heeft gewoon een omslagpunt, dat de extra krachtinspanning niet opweegt tegen de voordelen van de extra grote wielen. Bij veel vrouwen is ligt dat voor de 110 (ook bij redelijk wat mannen).quote:Op zondag 8 april 2012 14:37 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ben wel iemand van de snelheid
Ik zou wel 100 of 110 mm willen ja!
Heb nu 84 mm.
ik denk omdat de meeste kinderen niet op pootje over oefenen, dat ga je (ik tenminste) pas doen als je rondjes gaat rijden op de ijsbaan en dat is altijd linksom.quote:Op zondag 8 april 2012 16:08 schreef Luco het volgende:
Het verbaast me altijd dat mensen niet pootje over naar rechts kunnen. Ik heb van jongs af aan als ik ging skaten (op straat) dit beide kanten op direct geprobeerd/aangeleerd. Die verbazing kwam eigenlijk deze winter pas voor het eerst, toen ik tijdens een schaatstourtje doodleuk pootje over in een bocht naar rechts deed en mijn schaatsgenoot mij vol verbazing aankeek waarom dat zo soepel ging...
quote:Op zondag 8 april 2012 17:19 schreef n00cL30n het volgende:
@Dale:
Niet anders dan met normale skates. Je moet alleen indenken dat wieltjes iets kleiner zijn.
(Moet je heel eerlijk zeggen dat de laatste keer dat ik op 76mm heb gereden was in 1994, 72mm heb ik denk ik nog rond '98 gedaan.)
Zelfs toen ik met 48mm(98 of 101A) wieltjes reed, deed ik nog afstandjes van Zwanenburg naar Museumplein.
Maar zoals ik al zei, dit is even tijdelijk voor mijn vriendin om even over te stappen van 'quads'(rollerskates) naar inline skates.
Waarschijnlijk gaan er dit jaar nog zogeheten Advance Powerblade frames onder met 80mm wieltjes.
[ afbeelding ]
Meer info over dat Powerblade gedoe is trouwens hier terug te vinden.
haha nice.quote:
Majestic 12s, niiiiice! Je weet dat die tegenwoordig dienen als skelet van het merk Valo? (Gerund door Jon Julio!quote:Op zondag 8 april 2012 18:32 schreef Luco het volgende:
[..]
Daar twijfel ik ook over, om dat soort skates te nemen en zoiets op te pakken. Ben als ik over straat loop al de hele tijd in de verleiding overal op en af te springen, iets wat ik nog meer heb als ik skates aan heb. Ik zie de gaps en mogelijkheden wel in de stad maar doe er dus nooit iets mee. Heb bij mijn ouders nog wel een oud setje Roces Majestic 12's liggen, misschien moet ik die maar eens meenemen.
26km/u is wel hard voor gemiddeld, hoe vind jij de hardheid van de wielen?quote:Op zondag 8 april 2012 20:33 schreef mergbot het volgende:
[..]
haha nice.
vandaag tot mijn verbazing 20km gemaakt. (normaal nooit zoveel)
eerste 8km 22km/u. daarna 16km/u (tegen de wind in), vervolgens stukje 26km/u en toen weer 16. Ging lekker.
Ohh op die manier. Dat weet ik eigenlijk niet want ik heb het nog nooit geprobeerd op die groottequote:Op zondag 8 april 2012 15:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Iedereen heeft gewoon een omslagpunt, dat de extra krachtinspanning niet opweegt tegen de voordelen van de extra grote wielen. Bij veel vrouwen is ligt dat voor de 110 (ook bij redelijk wat mannen).
Maar natuurlijk een kans dat jij die uitzondering bent, maar heb nog zelden een vrouw op 110 zien rijden.
Was ook maar een klein stukje :p 1km ofzo, ging vooral 22km/uquote:Op zondag 8 april 2012 21:02 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
26km/u is wel hard voor gemiddeld, hoe vind jij de hardheid van de wielen?
ik ben wel benieuwd hoeveel verschil het gaat maken, ik rij nu 20km/u gemiddeld op 80mm.
Maar in het begin zal t best even wennen zijn
Goed bezigquote:Op zondag 8 april 2012 21:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ga morgen ff een fatsoenlijke op schrijven denk ik,.. zon hippe met veel informatie! Om beginners ook blij te krijgen. Iemand die een banner gaat fotosoepen?
Geen flauw ideequote:Op zondag 8 april 2012 20:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Majestic 12s, niiiiice! Je weet dat die tegenwoordig dienen als skelet van het merk Valo? (Gerund door Jon Julio!)
Als je hier meer van wilt bekijken, zoek dan ook eens op urban roller of op freeride/freerolling op youtube.
In dit geval zul je veelvoudig Seba skates voorbij zien komen evenals de Rollerblade X5.
quote:Op zondag 8 april 2012 21:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ga morgen ff een fatsoenlijke op schrijven denk ik,.. zon hippe met veel informatie! Om beginners ook blij te krijgen. Iemand die een banner gaat fotosoepen?
Daar zat ik net ook aan te denken, maar zelf ben ik daar niet zo handig mee, dus leef je uit!quote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef hugsy33 het volgende:
Ik vind t wel leuk om te soepen. Wat zijn de beste afmetingen daarvoor
Gewoon ff in andere topics spiekenquote:Op zondag 8 april 2012 22:07 schreef hugsy33 het volgende:
Ik vind t wel leuk om te soepen. Wat zijn de beste afmetingen daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |