ik heb het als kleine doerak van 11 gedaan, niks speciaals aan.quote:Op maandag 2 april 2012 15:58 schreef SiIk het volgende:
Niet klagen tot je het zelf hebt gedaan graag
Nee, ik wil een leuke discussie opvoeren, zodat wij van elkaar kunnen lerenquote:Op maandag 2 april 2012 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Volgensmij is het in het eerste deel wel duidelijk geworden.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:01 schreef sinepedraap het volgende:
Terechte klacht. Jij zit daar alleen maar, je paard doet het werk. Anders kan je rally ook autosport noemen.
Een paard kan helemaal niet rijden er zitten toch geen wielen onder!quote:Op maandag 2 april 2012 16:02 schreef alors het volgende:
Je hebt op een paard zitten en je hebt op een paard rijden. Van dat eerste word je idd niet moe.
Het is natuurlijk wel een van de mooiste sportenquote:Op maandag 2 april 2012 16:08 schreef RichardHammond het volgende:
Even de klacht visualiseren.
[ afbeelding ]
Zitten bij een sport, ga roeienquote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef SiIk het volgende:
Dat het paard alles doet is trouwens ook zo'n onzin argument. Tuurlijk doet het paard meer, maar dat betekent niet dat je zelf niks zit te doen
quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef SiIk het volgende:
Dat het paard alles doet is trouwens ook zo'n onzin argument. Tuurlijk doet het paard meer, maar dat betekent niet dat je zelf niks zit te doen
Ik ga NU beginnen,quote:
Geen idee, ik ga ook maar eens trollen op Bokt denk ik.quote:Op maandag 2 april 2012 16:12 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ga NU beginnen,
eerst even een account aanmaken, iemand ideeën?
Neuh, dat zweepje laat ik thuis, en die teugels heb ik ook niet zoveel werk aan. Heb ik vaker met 1 hand dan met 2 vast.quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je houdt de teugels en je zweepje vast en wrijft met je poes over de rug van het dier.
Dammers en schakers, daar heb ik nog meer respect voor.
Mijn account heet: zemmel079, ff op dat bericht van die 9 doden paarden reagerenquote:Op maandag 2 april 2012 16:14 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga ook maar eens trollen op Bokt denk ik.
Muhahaha, ik heet Keutel540.quote:Op maandag 2 april 2012 16:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn account heet: zemmel079, ff op dat bericht van die 9 doden paarden reageren
Als je met FF werkt installeer dan eerst even de AnonymoX extensie.quote:Op maandag 2 april 2012 16:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn account heet: zemmel079, ff op dat bericht van die 9 doden paarden reageren
Nog nooit een spinningles gedaan zeker? Dit is echt niets.quote:Op maandag 2 april 2012 16:14 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neuh, dat zweepje laat ik thuis, en die teugels heb ik ook niet zoveel werk aan. Heb ik vaker met 1 hand dan met 2 vast.
Maar hierbij een filmpje ter illustratie
Dat opstaan en zitten, probeer dan eens een uur lang te doen. En dan niet halverwege komen zeuren dat je moet wordt of last krijgt van je benen graag.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:18 schreef haan33 het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=11&t=1614754
Is goedquote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maak een topic over paardenbiefstuk aan. Dat je dat enorm lekker vindt en dat je er over nadenkt je eigen verzorgpony te laten slachten.
Nogmaals, eerst doen, dan klagen. Dan zien we daarna wel waar je precies over klaagtquote:Op maandag 2 april 2012 16:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nog nooit een spinningles gedaan zeker? Dit is echt niets.
Sport voor luie wijven.
Wie zegt dat het vergelijkbaar is met spinning dan?quote:Op maandag 2 april 2012 16:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nog nooit een spinningles gedaan zeker? Dit is echt niets.
Sport voor luie wijven.
quote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef haan33 het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=103&t=1614794
Ik ga niet in zo'n vieze zandbak op de rug van een beest zitten die met zijn poten door zijn eigen stront aan het banjeren is. Kijk wel uit.quote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nogmaals, eerst doen, dan klagen. Dan zien we daarna wel waar je precies over klaagt
quote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef haan33 het volgende:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=103&t=1614794
Ze had het over telkens opstaan en weer zitten... dat ik dan pijn in mijn benen zou krijgen. Dus ik haalde spinning even aan als voorbeeld.quote:Op maandag 2 april 2012 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
Wie zegt dat het vergelijkbaar is met spinning dan?
Het is eigenlijk hetzelfde als zeggen dat surfen geen sport is omdat je alleen maar op een plankje staat. Je gebruikt je spieren niet als brute kracht maar om je paard niet te storen in zijn balans, en dat kan heel zwaar zijn. Maarja deze discussies op fok zijn echt zo zinloosJe moet het gewoon zelf eens doen en dan niet een rondje stappen maar echt intensief les krijgen en met een correcte houding rijden.
Maar denk je echt dan dat je je spieren met spinning op dezelfde manier belast?quote:Op maandag 2 april 2012 16:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze had het over telkens opstaan en weer zitten... dat ik dan pijn in mijn benen zou krijgen. Dus ik haalde spinning even aan als voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |