Ze konden 'm toch met een vlaggetje in zijn hand in een rolstoel zetten?quote:Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef Pheno het volgende:
Wel handig die gast bij die persconferentie over Koninginnedag: prins Friso is er niet. Oh. Captain Obvious.
Nee dat niet. Ze nemen iemand aan om taken over te nemen die de manager mee moest nemen in zijn takenpakket omdat ik t niet kan. En de manager geen tijd heeft om mij in te werken op die vlakken.quote:Op maandag 2 april 2012 18:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze nemen mensen aan om jou op te leiden?!
Claus werd jaren geleden al volledig op afstand bediend vanuit het bloemstuk van Bea, dus technisch is een hoop mogelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 18:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze konden 'm toch met een vlaggetje in zijn hand in een rolstoel zetten? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 april 2012 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Claus werd jaren geleden al volledig op afstand bediend vanuit het bloemstuk van Bea, dus technisch is een hoop mogelijk.[ afbeelding ]
Gewoon wat touwtjes er aan, kan ie nog zwaaien ook.quote:Op maandag 2 april 2012 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Claus werd jaren geleden al volledig op afstand bediend vanuit het bloemstuk van Bea, dus technisch is een hoop mogelijk.[ afbeelding ]
Wat doe je nu voor werk?quote:Op maandag 2 april 2012 19:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja, ik heb net gesolliciteerd op een frontend-development functie [ afbeelding ] Ben benieuwd
Jij bent zijn woordvoerder?quote:
Jij bent zijn dame van plezier?quote:
Waar je mee omgaat word je mee besmetquote:
Ik werk nu bij een staalconstructiebedrijf, maar "werk" is een groot woord, mijn 0-uren contract doet zijn naam de laatste tijd eer aan.quote:
Is dat een bijbaan dan aangezien je studeert? En die front-endfunctie is voor 't echie?quote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik werk nu bij een staalconstructiebedrijf, maar "werk" is een groot woord, mijn 0-uren contract doet zijn naam de laatste tijd eer aan.
Als dit al het plezier in je leven is....quote:Op maandag 2 april 2012 20:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Wij zijn haar SC van plezier toch? [ afbeelding ]
Tsja, neuken doet ze nietquote:Op maandag 2 april 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dit al het plezier in je leven is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |