Dat ligt dan toch gewoon aan jezelf als je die dingen wel gaat doen?quote:Op maandag 2 april 2012 14:46 schreef PeuRac het volgende:
Dat op de koffie gaan bij andere stelletjes, helemaal als ze kinderen hebben, dan wordt het nog erger. Ik krijg daar nogal jeuk van. Of met een ander stel en hun kinderen naar de speeltuinSamen fietsen, e.d.
Ik doe liever dingen met vrienden e.d. ze mag uiteraard mee, is leuk, maar geen zin in stelletjes bij elkaar.
'In Frankrijk....'quote:Op maandag 2 april 2012 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de Ieren maar aan de persoon. Als jij tegen zulke dingen aanliep in je relaties dan ligt dat aan jou, niet aan je nationaliteit.
Nederlandsquote:
Ik doe die dingen ook nietquote:Op maandag 2 april 2012 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch gewoon aan jezelf als je die dingen wel gaat doen?
Sorry hoor, maar bij veel verplichte zaken ben je er toch echt zelf bij en zeg je zelf 'ja'. Als je van vroegs af aan duidelijk maakt aan vrienden/familie/schoonfamilie hoe je erin staat en wat ze wel/niet van je kunnen verwachten dan krijg je ook geen gezeik
Dat het idee me nog wel de creeps geeft.quote:
Maar hoezo heb je daar dan minder koppeltjesdingen? want zolang je in welk land dan ook er hetzelfde tegenover staat, heb je nergens dat probleemquote:
Jij en je fascinerende associaties ook?quote:Op maandag 2 april 2012 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien is dingen wel een werkwoord
Het ligt dus gewoon aan jou.quote:Op maandag 2 april 2012 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat het idee me nog wel de creeps geeft.
Belgisch is meestal lekkerderquote:
Het valt me op dat het in Nederland heel erg een cultuur is van koppels die alles samen doen. Hier in Ierland hebben mannen en vrouwen veel meer hun eigen leven.quote:Op maandag 2 april 2012 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar hoezo heb je daar dan minder koppeltjesdingen? want zolang je in welk land dan ook er hetzelfde tegenover staat, heb je nergens dat probleem
(je als in algemeen)
ooh het is welquote:Op maandag 2 april 2012 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang het hier te verkrijgen is.. maakt het weinig uit.
Je ziet gewoon wat je wil zien. Wat mij juist opviel in Ierland is dat het een ontzettende familiecultuur heeft. Families en/of vrienden die in grote getale samendrommen in de diverse pubs.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef PeuRac het volgende:
Het valt me op dat het in Nederland heel erg een cultuur is van koppels die alles samen doen. Hier in Ierland hebben mannen en vrouwen veel meer hun eigen leven.
Dat heb je niet eens alleen met koppeltjes. Verplichte zaken vaak genoeg met je familie (schijnt).quote:Op maandag 2 april 2012 14:58 schreef Partingglass het volgende:
Je relatie vul je zelf/samen in als jij geen zin hebt in die koppeltjes zwik doe je dat niet. klaar. Ik zou de rillingen krijgen van een relatie waar je zon koppeltjes gedrag hebt. altijd samen, naast elkaar staan in de kroeg etc. Jak!
Echt blij dat ik dat niet heb.quote:Op maandag 2 april 2012 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb je niet eens alleen met koppeltjes. Verplichte zaken vaak genoeg met je familie (schijnt).
Same here. Kan me wel schuldig gaan voelen als ik m'n ma iets van een jaar niet zou hebben gezien. Maar ach, ze zijn wel wat van me gewend.quote:Op maandag 2 april 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt blij dat ik dat niet heb.
Ouders die verwachten dat je elke zondag komt eten en zo.
Maat van me heeft dat wel met zijn schoonfamilie.
Ik zou er echt helemaal gek van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |