abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109879636
Helaas, bakje ligt al bij het grofvuil! Succes nog!
pi_109885476
Ik heb nog een dell systeem staan waar ik van af wil. Op marktplaats krijg ik toch alleen maar crap en gezeur dus wat mij betreft mag het systeem naar iemand die er wel wat aan heeft. Het is een optiplex 620 tower met een P4 3.8 Ghz, 2 GB geheugen (ik zal kijken of ik er nog 2 bij heb), harde schijfje zit er in.

Doet het helemaal goed! Ik heb hem zelf vervangen vanwege toch iets meer snelheid.

Ik ga hem niet brengen of versturen maar kan gehaald worden in Ede.
To be or not to be.....
pi_109893122
Klinkt helemaal geweldig!
Ede vind ik ook nog wel acceptabel stukje om te rijden, zeker voor een systeem met deze specs.
Ze zal niet weten wat haar overkomt! :)
Nu ff kijken wanneer we allebei kunnen, ik zal je er een pm over sturen zodra ik met m'n vrouw heb overlegd.
Thanks!
pi_109897001
pm verstuurd. :)
pi_109950223
Goeie deal zo'n Optiplex. Fijne, stille PC's..
url
pi_109950614
Nicht zal er heel blij mee zijn, ben ik van overtuigd!
  vrijdag 6 april 2012 @ 00:46:43 #32
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_109967265
Heb je er 1 geregeld? Ik heb er ook nog 1 welke voor basisgebruik nog steeds prima is volgens mij. Browsen en films kijken moet allemaal wel lukken. Is een amd te vergelijken met een pentium 3. Ik moet alleen ff kijken of hij het nog doet :D
Laat het even weten dan kijk ik deze week nog.
pi_109973562
Dat is mooi, hij is inderdaad zeer stil en altijd een fijne machine geweest. Maar na een aantal jaren trouwe dienst mag het beestje een ander blij gaan maken!

Ik heb trouwens geen extra geheugen meer liggen, maar 2gb doet ie het prima op.
To be or not to be.....
pi_109981993
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:24 schreef Michelinmannetje het volgende:
Dat is mooi, hij is inderdaad zeer stil en altijd een fijne machine geweest. Maar na een aantal jaren trouwe dienst mag het beestje een ander blij gaan maken!

Ik heb trouwens geen extra geheugen meer liggen, maar 2gb doet ie het prima op.
2 gig lijkt me ruim voldoende, ze is geen gamer en autocad doet ze ook niet aan. :P
Tot morgen!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 00:46 schreef mrazura het volgende:
Heb je er 1 geregeld? Ik heb er ook nog 1 welke voor basisgebruik nog steeds prima is volgens mij. Browsen en films kijken moet allemaal wel lukken. Is een amd te vergelijken met een pentium 3. Ik moet alleen ff kijken of hij het nog doet :D
Laat het even weten dan kijk ik deze week nog.
Michelinmannetje heeft me er 1 aangeboden en die ga ik morgen halen, bedankt voor je aanbod! ^O^
pi_110028302
Vandaag de pc opgehaald, bij deze mijn onuitsprekelijke dank aan Mm, vrouw en Wolf, hun hond.
Lief dier. O+
Vanavond ga ik de pc naar de volgende eigenaar brengen die al 3 gaten in de lucht heeft gesprongen.
Dan denk je dat je klaar bent maar nee, meneer had nóg een aanbieding om mijn nicht te helpen.
Doet er niet toe wat dat is maar ik weet wel dat ik zelden zo'n genereus iemand als Mm heb leren kennen.
Top kerel! Hartstikke bedankt!!!! ^O^
Ik zal je precieze reactie van m'n nicht nog laten weten, promise.

Topic hoeft van mij niet dicht, er zijn namelijk meerdere pc's aangeboden en ik weet zeker dat er mensen zijn die een pc zoeken.
Mijn nicht is iig geholpen, meer dan verwacht.
pi_110107061
Alles geïnstalleerd en werkt als een tierelier! ^O^
  maandag 9 april 2012 @ 23:54:14 #37
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_110119725
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef vannelle het volgende:
Alles geïnstalleerd en werkt als een tierelier! ^O^
Ook weer mooi dat jij dit voor je nicht doet. Dat mag ook gezegt worden. :)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_110134879
Heel mooi dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken, het is ook een fijne machine! Het andere aanbod komt ook die kant op, ik ga zo shoppen en met een beetje mazzel is het snel bij je nichtje.

En uiteraard ook een pluim voor jou dat je al die moeite doet voor je nichtje, je moest er toch een stukje voor rijden en de moeite doen met installeren etc!
To be or not to be.....
pi_110136062
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 23:54 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ook weer mooi dat jij dit voor je nicht doet. Dat mag ook gezegt worden. :)
Iemand helpen is altijd leuk. Behalve helpen met schilderen, daar he'k een hekel aan. :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:57 schreef Michelinmannetje het volgende:
Heel mooi dat ik er iemand blij mee heb kunnen maken, het is ook een fijne machine! Het andere aanbod komt ook die kant op, ik ga zo shoppen en met een beetje mazzel is het snel bij je nichtje.
Blij is ze zeker!
Het was ook echt nodig ook, dit topic heb ik geopend na een hulpkreet van d'r omdat er gewoon niet meer te werken was op de oude pc.
Alleen soms zijn dingen niet te verhelpen helaas.......op=op.
Ze zit nu met spanning te wachten op de postbode denk ik.
Zal ik haar bellen dat dat pas over een paar dagen komt of zullen we haar bij de deur laten zitten? :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 13:57 schreef Michelinmannetje het volgende:
En uiteraard ook een pluim voor jou dat je al die moeite doet voor je nichtje, je moest er toch een stukje voor rijden en de moeite doen met installeren etc!
Dat rijden vind ik niet zo erg, bovendien hebben we na die tijd nog een onverwacht bezoekje gebracht aan een oom en tante van me die bij jullie in de buurt wonen.
Gelukkig waren ze thuis, was ook erg gezellig!
Installeren is ook niet zo'n straf. Koffie er bij, daarna een biertje, ondertussen gezellig kletsen en voor de gelegenheid mocht er in de kamer gerookt worden.
Wat wil een mens nog meer? :)
pi_110561148
vannelle, zoals beloofd heb ik ook nog een goed aanbod :)

[GRATIS AANGEBODEN] Goede PC voor de FOK!ker in nood
url
pi_110561357
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 16:46 schreef Drommelsch85 het volgende:
vannelle, zoals beloofd heb ik ook nog een goed aanbod :)

[GRATIS AANGEBODEN] Goede PC voor de FOK!ker in nood
I know, thanks!
Maar mijn nicht is reeds voorzien door Michelinmannetje.

Andere Fokker is er misschien blij mee te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')