dip/depressie betekent ook niet dat een dip hetzelfde is als een depressie /=of ofquote:Op maandag 2 april 2012 13:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Een dip is heel wat anders dan een depressie.
quote:Op maandag 2 april 2012 13:14 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Een dip is heel wat anders dan een depressie.
Exact.quote:Op maandag 2 april 2012 13:25 schreef cjan het volgende:
[..]
dip/depressie betekent ook niet dat een dip hetzelfde is als een depressie /=of of
Naar je huisarts gaan en kijken wat die van de situatie zegt.quote:
Dat is een manische depressie / bipolaire stoornis en dus wel degelijk een depressie.quote:Op maandag 2 april 2012 15:08 schreef Cue_ het volgende:
Een dip kan ook erg lang duren. Een depressie is een stuk ernstiger.
Ik zit al redelijk lang in een dip (bijna jaar nu) , met zo z'n up en downs. Maar een depressie kan je het (gelukkig) zeker niet noemen
Ik heb dit al sinds mijn puberteit. En ernstiger sinds mijn 18e. Dat is dan al een kleine 10 jaar dus.quote:Op maandag 2 april 2012 15:08 schreef Cue_ het volgende:
Een dip kan ook erg lang duren. Een depressie is een stuk ernstiger.
Ik zit al redelijk lang in een dip (bijna jaar nu) , met zo z'n up en downs. Maar een depressie kan je het (gelukkig) zeker niet noemen
woei een stikkertjequote:Op maandag 2 april 2012 15:17 schreef TimMer1981 het volgende:
Dat is een manische depressie / bipolaire stoornis en dus wel degelijk een depressie.
Maar heb je er zelf problemen mee? Als je je er goed bij voelt is er nix aan de hand toch?quote:Op maandag 2 april 2012 15:27 schreef karma0 het volgende:
[..]
Ik heb dit al sinds mijn puberteit. En ernstiger sinds mijn 18e. Dat is dan al een kleine 10 jaar dus.
Je hebt continu ups and downs maar je bent niet manisch.quote:Op maandag 2 april 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
woei een stikkertje
Nee dat manische geldt niet voor mij
Nee, ik zei dat ik een dip heb met ups en downs. Dus de ene keer ben ik vrolijker en dergelijke dan andere keren. Wat ik snel even heb rondgelezen betekend het hele manische dat je dan ubervrolijk bent, en heel snel boos kan worden en alles.quote:Op maandag 2 april 2012 16:05 schreef TimMer1981 het volgende:
Je hebt continu ups and downs maar je bent niet manisch.
En het gaat mij niet om het stickertje, het gaat mij om het ontkennen van de feiten. Meer dan genoeg meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |