Misschien kan Terpstra wel profiteren van de overmacht van zijn Belgische team net als Knaven jaren terug.quote:Op maandag 2 april 2012 18:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie het niet gebeuren dat Pozzato gewoon Boonen los rijdt, dus ik verwacht eerder een groepje met Chavanel en consoorten dat voorop blijft.
Ik denk dan eerder aan een vroege vlucht die door omstandigheden niet meer wordt ingehaald. Een finale met een renner of 7-8 waarvan 3-4 renners van OPQS lijkt me onwaarschijnlijk, ik denk dat Chavanel en Terpstra iets meer gemaakt zijn voor de Ronde van Vlaanderen dan voor Parijs-Roubaix. Bij een harde afvallingskoers denk ik dat Boonen als enige renner van Omega Pharma bij de laatste 7 à 10 renners zit.quote:Op maandag 2 april 2012 18:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Misschien kan Terpstra wel profiteren van de overmacht van zijn Belgische team net als Knaven jaren terug.
Ik denk dat hij wel start, maar dat het eerder een trainingsritje wordt, risico op valpartijen is daar nogal groot. Chicchi rijdt trouwens ook mee, ze zullen daar wel voor gaan.quote:Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef franklop het volgende:
Gaat Boonen nog de Scheldeprijs doen tussendoor?
Toch niet om mee te doen, lijkt me.quote:Op maandag 2 april 2012 18:19 schreef franklop het volgende:
Gaat Boonen nog de Scheldeprijs doen tussendoor?
Staat iig wel op startlijstquote:
Het zou wel heel erg baas zijn als het luktquote:Op maandag 2 april 2012 18:16 schreef du_ke het volgende:
Er is hem ook wel erg veel aan gelegen de dubbel te pakken denk ik
Ook nog tweede in de Omloop.quote:Op maandag 2 april 2012 19:04 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg baas zijn als het lukt
Het kwartet Gent - Wevelgem, E3, Ronde en Parijs - Roubaix in hetzelfde seizoen, in de E3 de meeste zeges allertijden en in Gent - Wevelgem, de Ronde en Parijs - Roubaix zou hij dan gedeeld eerste staan![]()
Sylvain werd in 2009 achtste, dus die kan in de huidige vorm ook goed mee zou je zeggen.
Zou Chavanel niet over zijn beste vorm heen zijn? Kon gisteren mee, maar meer ook niet. Terpstra was beter.quote:Op maandag 2 april 2012 19:04 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Het zou wel heel erg baas zijn als het lukt
Het kwartet Gent - Wevelgem, E3, Ronde en Parijs - Roubaix in hetzelfde seizoen, in de E3 de meeste zeges allertijden en in Gent - Wevelgem, de Ronde en Parijs - Roubaix zou hij dan gedeeld eerste staan![]()
Sylvain werd in 2009 achtste, dus die kan in de huidige vorm ook goed mee zou je zeggen.
En dan te bedenken dat hij in januari nog behoorlijk in de kreukels lag.quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik hoorde gisteren weer de naam Guesdon vallen en ik bedacht me dat het alweer 15 jaar (!) geleden is dat hij won. Volgende week stopt hij ermee op een respectabele leeftijd van 40.
Geusdonquote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef hetsjhokleek het volgende:
Ik hoorde gisteren weer de naam Guesdon vallen en ik bedacht me dat het alweer 15 jaar (!) geleden is dat hij won. Volgende week stopt hij ermee op een respectabele leeftijd van 40.
Gaat deze week regenen in Roubaix in ieder geval, inclusief zaterdag. Zondag grootendeels bewolkt.quote:Op maandag 2 april 2012 20:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hopen dat het eindelijk weer eens slecht weer wordt, dat biedt altijd meer spektakel...
Hmm, dan is de minste interessante optie ook nog een mogelijkheid, geen regen en slijk op zondag en de dagen ervoor net genoeg regen om het stof te blussen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Gaat deze week regenen in Roubaix in ieder geval, inclusief zaterdag. Zondag grootendeels bewolkt.
daar vrees ik ook voor, maar niks is zo veranderlijk als het weerquote:Op maandag 2 april 2012 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hmm, dan is de minste interessante optie ook nog een mogelijkheid, geen regen en slijk op zondag en de dagen ervoor net genoeg regen om het stof te blussen.
die laat de lijntjes niet ongemoeid!quote:Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef Gitank2 het volgende:
Sneeuw javolgens mij zijn er wel eens edities met natte sneeuw geweest.
Met een wit laagje op de kasseien nog niet denk ik (in dat geval zie ik Boonen niet gauw winnen, of juist wel..)
Daaromquote:Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
die laat de lijntjes niet ongemoeid!
Daar heeft hij wel een neusje voor idd.quote:Op maandag 2 april 2012 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
die laat de lijntjes niet ongemoeid!
Moet ie zn stuur maar niet afbreken in een jaar dat ie wel kans hadquote:Op maandag 2 april 2012 21:14 schreef Szura het volgende:
Hincapie is een baas.
Zo zonde dat ie deze nooit gewonnen heeft.
Dat commentaar van Smeets: "Kijk mama, zonder handen".quote:Op maandag 2 april 2012 21:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet ie zn stuur maar niet afbreken in een jaar dat ie wel kans had
Vorig jaar idd, kwam toevallig nog in die prachtige superslomo camera-video van Holland Sportquote:Op maandag 2 april 2012 21:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat commentaar van Smeets: "Kijk mama, zonder handen".
Zonder zadel is dan wat makkelijker verder rijden, dat deed Arvesen vorig jaar of twee jaar geleden.
Servaisquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Je weet dat het lang geleden is dat een Nederlander Parijs-Roubaix won als je Jean Nelissen commentaar hoort geven bij de beelden.
Bovendien had Tom ooit nog eens een Nederlandse vriendin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:32 schreef Leatherface het volgende:
Ik wil Boonen wel als surrogaat-Brabander beschouwen.
Het is een Kempenaar en de Kempen houden niet op bij de landsgrenzen.
Zonder stof kun je in ieder geval de koers zien, ergens toch een voordeel.quote:Op maandag 2 april 2012 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hmm, dan is de minste interessante optie ook nog een mogelijkheid, geen regen en slijk op zondag en de dagen ervoor net genoeg regen om het stof te blussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |