Je mist haar?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:29 schreef Skv het volgende:
Ik heb deze week al vier keer de neiging gehad om contact met 'r op te nemen overigens.De afgelopen weken juist helemaal niet. Vaag. Hou op, gevoel.
Zo, nog één bakje koffie en dan wat doen.
Tsja. Koop je ook niks voor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:43 schreef Murdera het volgende:
IK krijg overal aandacht.
Schone jonkvrouwen die bewonderend kijken enzo.
Waarom zo negatief?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:49 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Tsja. Koop je ook niks voor.
Maar het is beter dan niks.
Mjah, mijn probleem is weer net effe anders van aard. Heeft ook vooral met mezelf te maken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nou gewoon, weten wanneer je wel of niet op z'n Facebook moet kijken of wanneer je contact op moet nemen en de gevolgen enzo
Ja ik denk het wel een beetje. Hoewel ik rationeel geen zin in dr heb eigenlijk. Ik mis meer lichamelijk en emotioneel contact met een vrouw denk ik, dan dat ik echt haar als persoon mis.quote:
Jawel, beter dan als er geen aandacht was. Dan was het helemaal dramaquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Waarom zo negatief?
Het is toch fijn dat mensen je er leuk uit vinden zien?
Bekend gevoel ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:55 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Jawel, beter dan als er geen aandacht was. Dan was het helemaal drama
Neemt niet weg dat ik er niks voor koop en het niets aan mn situatie verandert
Waarom dat laatste dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:58 schreef Geester het volgende:
Vrijdag een date ..fucking dubbel gevoel&
![]()
tegelijk, uitgedrukt in emoticons
Blijf chicks maar vergelijken met mijn ex en in mn stomme kop kunnen ze voor mijn gevoel niet snel in haar buurt komen maarja in die tijd dat het uit is ..heb ik die tijd met mijn ex beter gemaakt dan dat het is ..in mijn kopquote:
Om er even een cliché tegenaan te smijten, dat verdwijnt wel op het moment dat je iemand tegenkomt die je oprecht leuk vindt. Dan is die ex van je ineens een stuk minder interessant.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:59 schreef Geester het volgende:
[..]
Blijf chicks maar vergelijken met mijn ex en in mn stomme kop kunnen ze voor mijn gevoel niet snel in haar buurt komen maarja in die tijd dat het uit is ..heb ik die tijd met mijn ex beter gemaakt dan dat het is ..in mijn kop
en dat is heel storend
Maar vergelijk je hen ook met de eerste date die je met haar had (of de 2e, 3e) of met de gehele relatie? Want dat laatste is natuurlijk niet eerlijk. Vaak moet je iemand toch beter leren kennen voordat je eventueel mogelijk uberhaupt zou kunnen gaan vergelijken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:59 schreef Geester het volgende:
Blijf chicks maar vergelijken met mijn ex en in mn stomme kop kunnen ze voor mijn gevoel niet snel in haar buurt komen maarja in die tijd dat het uit is ..heb ik die tijd met mijn ex beter gemaakt dan dat het is ..in mijn kop
en dat is heel storend
Nee ik vergelijk het met de 1e indruk gewoon de manier waarom die date verliep en alles..quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vergelijk je hen ook met de eerste date die je met haar had (of de 2e, 3e) of met de gehele relatie? Want dat laatste is natuurlijk niet eerlijk. Vaak moet je iemand toch beter leren kennen voordat je eventueel mogelijk uberhaupt zou kunnen gaan vergelijken.
Whut?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:49 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Tsja. Koop je ook niks voor.
Maar het is beter dan niks.
En wat als het met zn ex vanaf date 1 vuurwerk was?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar vergelijk je hen ook met de eerste date die je met haar had (of de 2e, 3e) of met de gehele relatie? Want dat laatste is natuurlijk niet eerlijk. Vaak moet je iemand toch beter leren kennen voordat je eventueel mogelijk uberhaupt zou kunnen gaan vergelijken.
Ik snap je nog steeds nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:55 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Jawel, beter dan als er geen aandacht was. Dan was het helemaal drama
Neemt niet weg dat ik er niks voor koop en het niets aan mn situatie verandert
Wat valt er niet aan te snappen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut?
Beter dan niks? Ik geniet er van hoor. Maar ik hoef er ook niets voor te kopen.
Dan heb je maar een kleine kans dat je dat overtreftquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:09 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
En wat als het met zn ex vanaf date 1 vuurwerk was?
Wat de fuck loop jij negatief te doen over dat ik bewonderend aangekeken word?quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
blijkbaar moet ik er vrolijk om zijn, geef alleen aan dat dat tegenvalt
Wat ie bedoelt is dat het opzich wel leuk is dat je aangestaard wordt om positieve redenen. Maar uiteindelijk wanneer het alleen bij beetje kijken blijft heb je er weinig aan. Als in, er komt verder niets uit blabla.quote:
Gast..quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:10 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Wat valt er niet aan te snappen?
blijkbaar moet ik er vrolijk om zijn, geef alleen aan dat dat tegenvalt
Dat is dan zijn probleem, hoeft hij hier nog niet de verzuurde vrijgezel uit te hangenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ie bedoelt is dat het opzich wel leuk is dat je aangestaard wordt om positieve redenen. Maar uiteindelijk wanneer het alleen bij beetje kijken blijft heb je er weinig aan. Als in, er komt verder niets uit blabla.
Hij zette in 1 van z'n post het naar hem toe. Dus toen welquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
Dat is dan zijn probleem, hoeft hij hier nog niet de verzuurde vrijgezel uit te hangen
Volgens mij ging het niet eens over hem.
Ah zo ok..quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ie bedoelt is dat het opzich wel leuk is dat je aangestaard wordt om positieve redenen. Maar uiteindelijk wanneer het alleen bij beetje kijken blijft heb je er weinig aan. Als in, er komt verder niets uit blabla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |