Ja, ben erg benieuwd...quote:Op woensdag 11 juli 2012 04:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vertel eens. Doe maar alsof je tegen kleine kinderen praat, dan begrijpen we het misschien.
Mijn idee idd. Maar ik heb in zin geheel geen moeite met de afleveringen gehad. Snap de negatieve recensies ook niet echt, behalve dan misschien het belerende. Maar goed...dat lijkt me de stijl van Sorkin. Hadden ze in West Wing ook wel eens last van.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 06:40 schreef Breuls het volgende:
Hm, ik vond 'm juist erg prettig om te zien.
Dat vond ik juist dan weer het sterkste van deze afleveringen, iedere keer die plens drank in zn gezicht vond ik niet echt nodig.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:37 schreef Svyatagor het volgende:
Nou, die Grey's Anatomy-achtige montage met Coldplay op de achtergrond kon mij bepaald niet bekoren. Desalniettemin blijf ik wel kijken, er zitten genoeg toffe dialogen in.
Hoewel de trailer me niet echt aansprak toch de download maar aangezet na de reacties hier. Straks eens kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:36 schreef darktower het volgende:
OH MY GOD!!
Allemaal naar de nieuwe miniserie Political Animals kijken!!! Sigourney Weaver als Secretary of State... lees... als Hillary Clinton in feite... Ellen Burstyn als haar moeder... tal van andere bekende acteurs... en ik heb nu het eerste half uur gezien en het is gewoon GOED. Het is wat je had verwacht van Sorkin zeg maar. Ik geloof dat het 5 afleveringen worden, maar dat moet ik nog even uitzoeken. Eerst even alf 1 afkijken... echt heerlijk... ze hadden het alleen 'Hillary' moeten noemen, haha. Maar dat zie je wel als je het kijkt...
Willekeurige quote uit afl 1 over gijzelingssituatie in het Midden-Oosten:
Political Animals: "It's the Middle East! It's the diplomatic equivalent of instructions from IKEA: None of it makes any sense."
quote:Aaron Sorkin shedding 'Newsroom' writing staff
Aaron Sorkin’s HBO drama The Newsroom is shaking up its writing staff for season 2. The series is getting rid of some of its scribes, HBO confirms. One report said Sorkin fired most of the writers on the show except his “ex-girlfriend [Corinne Kinsbury].” One source close to the show, however, says the Newsroom layoff body count isn’t quite that high.
“Every year each show reassesses the needs of its writing staffs,” HBO said in a statement. “This process is nothing out of the ordinary.” In other words, the network is telling us news writers that The Newsroom firings are not newsworthy. As a critique of the media by a writer as esteemed as Sorkin, however, HBO has to know that what’s going on behind the scenes at The Newsroom is going to draw heavy media interest. Sorkin has also recently been defending the show against critics.
So far, The Newsroom has performed fair in the ratings, averaging around 2 million viewers for its premiere episodes.
Bron
Ik vind het ook wel wat hebben. Een beetje een oh ja gevoel.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
Aflevering 5 gezien. Goeie aflevering en eigenlijk vind ik het concept van het reeds bestaande nieuws gebruiken wel ok. Het geeft een mooie herkenning bij wat mensen al gezien hebben.
Ben ik helemaal met je eens. Sowieso vind ik het plotlijntje van hem en Maggie het meest vervelende van de serie. Terwijl ik zijn personage juist best ok vind. Dat van haar is dan weer erg slecht uitgewerkt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:11 schreef Buster91 het volgende:
Het idee om met bestaand nieuws te werken is inderdaad wel oké, maar die quasi flauwe humor ben ik nu we echt wel zat. Die Jim die overal z'n hoofd aan stoot... echt tergend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |