Denk 't ook ja. Vindt t niet eens zo lelijk ookquote:Op woensdag 4 april 2012 00:59 schreef Braddie het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een zelfbouw ding waar iemand toevallig een Squier neck op geschroeft heeft...
Precies, voor 100 euro kan je je er geen buil aan vallen...quote:Op woensdag 4 april 2012 01:00 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Denk 't ook ja. Vindt t niet eens zo lelijk ookSerienummer is niet goed leesbaar dus kan t ook niet echt natrekken. Als de pickups ed nog origineel zijn is het het geld sowieso al aardig waard.
Denk 't ook, kan er echter niks over vinden op Google.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:01 schreef Braddie het volgende:
Serienummer lijkt mij iets van
CN411891 ?
Heb net ook zitten zoeken, maar er is niks over te vinden.... hmmquote:Op woensdag 4 april 2012 01:04 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Denk 't ook, kan er echter niks over vinden op Google.
Ik durf 't niet te zeggen.... Het kan evt. wel een grappig projectje worden en kan wel wat afwisselen met mijn rammelstrat met een paar onderdelenquote:Op woensdag 4 april 2012 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb net ook zitten zoeken, maar er is niks over te vinden.... hmm
Maar goed, dat serienummer laat dus in elk geval al weten dat het een neck van 2004 is?.... CN4?...
Wat loop je nu weer te bazelen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
een beetje snelheid(Denk aan Brian May qua snelheid ongeveer) is wel prettig, denk daarbij een fijne Phrasing, en een eigen stijl, en je hebt gewoon een goede combi.
Al is dat voor iedere gitarist anders natuurlijk
Nou dat is gewoon een goed nummer hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
En dit is succesvol![]()
Gotye scoort grootste hit ooit in Top 40
Ik ga mijn gitaren maar in den fik steken
Eens. Het is geen favoriet van mij ofzo, maar als zoiets populair kan worden tegenwoordig is dat een positief teken. Al heb ik het idee dat je niet helemaal serieus reageerdequote:Op woensdag 4 april 2012 10:06 schreef genakt het volgende:
[..]
Nou dat is gewoon een goed nummer hoor
Ruik ik hier sarcasme?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:06 schreef genakt het volgende:
[..]
Nou dat is gewoon een goed nummer hoor
Je zegt eigenlijk helemaal niks. Het enige wat je aangeeft is dat je de snelheid van Brian May ongeveer wel prettig vindt (ook al zit er zoveel verschil tussen de snelheden, dus eigenlijk zeg je hier nog niks).quote:Op woensdag 4 april 2012 10:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik bazel niet ik zei puur wat IK een goede combi vind
Dat mag die natuurlijk van mij met alle plezier. Ik wil alleen graag weten dat, als hij gaat vertellen waarom hij iets mooi, leuk, prettig of stom vindt, hij dat op een manier doet dat ik er iets mee kan. Op die manier kan je het er dan ook over hebben, want het blijft een forum natuurlijk en het idee is toch om ergens over te kunnen praten, maar dan moet je wel begrijpen wat de ander bedoeltquote:Op woensdag 4 april 2012 11:32 schreef Daantke het volgende:
Nou, dit is wel een beetje schoppen om het schoppen hoor... laat die jongen lekker naar naar dhr May luisteren
Wat ik bedoelde:quote:Op woensdag 4 april 2012 11:31 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je zegt eigenlijk helemaal niks. Het enige wat je aangeeft is dat je de snelheid van Brian May ongeveer wel prettig vindt (ook al zit er zoveel verschil tussen de snelheden, dus eigenlijk zeg je hier nog niks).
Daarnaast zeg je dat je, om te parafraseren, lekker eten lekker vindt. Dat vinden we allemaal toch?
Een eigen stijl? Nee, we willen natuurlijk dat iedereen dezelfde stijl heeft...
Je noemt een aantal heel erg ruimte, subjectieve, niet te interpreteren begrippen op en zegt dan dat je die combi goed vindt. Het zegt helemaal niks.
nee dat ruik je nietquote:
Stukken beter zoquote:Op woensdag 4 april 2012 11:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde:
De Phrasing van May is hartstikke goed, luister de Bohemian Rhapsody solo maar eens, of de You Dont Fool Me solo, zitten hartstikke goed in elkaar, om maar te zwijgen van Somebody To Love, zijn Phrasing is waanzinnig als je het mij vraagt.
Snelheid, goed voorbeeld is de gitaar solo van Live At Wembley, laat goed zien wat de man in huis heeft, het is geen shredder, maar hij zit qua snelheid ongeveer op 1 lijn met clapton en dat is iets wat voor mij dan, snel zat is.
En neem je daarbij dan mijn favoriete gitarist(edge), en je gaat dat combineren, dan kan je daar uit best wel prettig een eigen stijltje creèren.
Wat May doet is niet extraordinary lastig (Majeur/Mineur/Dorisch) en wat Edge doet (Pentatonisch/Majeur) ook niet, dat met de snelheid van May, en de effecten/intervallen van Edge, kan je best een prettige stijl ontwikkelen voor jezelf, denk ik zo
Genoeg uitleg?
Ik vind het ook wel een leuk nummer, zet hem nog wel eens vrijwillig op.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:44 schreef The_Dean het volgende:
Iets kan toch best een goed nummer zijn zonder dat je het mooi moet vinden?
Kan prima. Goed en mooi staat ook los van elkaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:44 schreef The_Dean het volgende:
Iets kan toch best een goed nummer zijn zonder dat je het mooi moet vinden?
Dat.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:52 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een leuk nummer, zet hem nog wel eens vrijwillig op.
Maar ik heb dan ook geen radio opstaan bij werk/school ofzo, want dan kan ik me voorstellen dat je het helemaal beu bent!
D'r zijn iets van 200 van die aluminium Veleno's gemaakt maar het lijkt wel of elke gitarist eind jaren zeventig zo'n ding had. In deze clip speelt Ed Kuepper er ook op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |