nee dat ruik je nietquote:
Stukken beter zoquote:Op woensdag 4 april 2012 11:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde:
De Phrasing van May is hartstikke goed, luister de Bohemian Rhapsody solo maar eens, of de You Dont Fool Me solo, zitten hartstikke goed in elkaar, om maar te zwijgen van Somebody To Love, zijn Phrasing is waanzinnig als je het mij vraagt.
Snelheid, goed voorbeeld is de gitaar solo van Live At Wembley, laat goed zien wat de man in huis heeft, het is geen shredder, maar hij zit qua snelheid ongeveer op 1 lijn met clapton en dat is iets wat voor mij dan, snel zat is.
En neem je daarbij dan mijn favoriete gitarist(edge), en je gaat dat combineren, dan kan je daar uit best wel prettig een eigen stijltje creèren.
Wat May doet is niet extraordinary lastig (Majeur/Mineur/Dorisch) en wat Edge doet (Pentatonisch/Majeur) ook niet, dat met de snelheid van May, en de effecten/intervallen van Edge, kan je best een prettige stijl ontwikkelen voor jezelf, denk ik zo
Genoeg uitleg?
Ik vind het ook wel een leuk nummer, zet hem nog wel eens vrijwillig op.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:44 schreef The_Dean het volgende:
Iets kan toch best een goed nummer zijn zonder dat je het mooi moet vinden?
Kan prima. Goed en mooi staat ook los van elkaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:44 schreef The_Dean het volgende:
Iets kan toch best een goed nummer zijn zonder dat je het mooi moet vinden?
Dat.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:52 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een leuk nummer, zet hem nog wel eens vrijwillig op.
Maar ik heb dan ook geen radio opstaan bij werk/school ofzo, want dan kan ik me voorstellen dat je het helemaal beu bent!
D'r zijn iets van 200 van die aluminium Veleno's gemaakt maar het lijkt wel of elke gitarist eind jaren zeventig zo'n ding had. In deze clip speelt Ed Kuepper er ook op.quote:
Dat is een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hahaha
Sommige nummers zijn best te pruimen(Zeker hun niet commerciele dingen)
Dat kutgeluid komt denk ik voor 90% uit de versterker... die beginners dingen zijn ènorm bagger als je het mij vraagt(Althans, die van SX die ik had was heel slecht, die distortion was net een bij in een jampot)quote:Op woensdag 4 april 2012 15:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb nu al spijt van het startersetje wat ik 2 maanden geleden heb gekocht![]()
Wat een kutgeluid zeg
Snel wat beters kopen dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb nu al spijt van het startersetje wat ik 2 maanden geleden heb gekocht![]()
Wat een kutgeluid zeg
Wat is een degelijke versterker dan, niet al te duur?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat kutgeluid komt denk ik voor 90% uit de versterker... die beginners dingen zijn ènorm bagger als je het mij vraagt(Althans, die van SX die ik had was heel slecht, die distortion was net een bij in een jampot)
Roland Cube, Line6 Spider, Fender Mustang om maar een maar betaalbare te noemen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat is een degelijke versterker dan, niet al te duur?
Vox Valvetronix voeg ik daar aan toequote:Op woensdag 4 april 2012 15:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Roland Cube, Line6 Spider, Fender Mustang om maar een maar betaalbare te noemen.
Junior is best een leuk dingetje inderdaad, de 30 is helemaal een tof ding, alleen is deze meteen 200+ euro en nouja, 30 watt.. het is best veel, weet niet of dat de bedoeling is?.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ah genoeg keuze dus toch
Heb nu een G-dec junior, kan je alleen uit standaard instellingen kiezen en ze klinken allemaal hetzelfdeEnige leuke aan dat ding zijn de loops die erbij zitten.
Naja ik ga maar even wat geld opzij leggen want ik wil ook een akoestische gitaar halen.
Dan heb je zat aan die kleine versterkertjes!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
15 watt is genoeg, het is alleen om thuis te kutten.
Goede keusquote:Op woensdag 4 april 2012 15:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik denk dat ik zo'n Roland Cube ga halen
Nou, het is vast een upgrade voor mij!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik denk dat ik zo'n Roland Cube ga halen
Wl iemand hier een G-dec junior kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nou, het is vast een upgrade voor mij!Absoluut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Nou, het is vast een upgrade voor mij!Ik heb best wel intresse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ruilen tegen een broodrooster?, zit nog in de folie![]()
Oh, leuk voor thuis, ik ga er eens over nadenken.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:09 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb nog een Marshall 8040 (40 watt Valvestate) staan, voor niet te duur.
Symphonie, ergens uit de jaren '50quote:
Aan het uiterlijk te zien een kil, kaal, country geluid. Ben benieuwd, kun je er eens wat mee opnemen?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:49 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Symphonie, ergens uit de jaren '50Je vindt ze regelmatig op Marktplaats of Speurders. Was een submerk van Egmond (schijnbaar). Kan nog best een leuk geluidje uit komen, je moet er van houden iig
Daar heb je wel gelijk in haha, ik gebruik de gitaar voornamelijk als ik dingetjes van Johnny Cash speel. Met die nieuwe brug is de klank wel wat veranderd moet ik zeggen, dat is wel jammer. Heb helaas geen goed opname spul dus die hou je nog wel een keer tegoed van mequote:Op woensdag 4 april 2012 17:50 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Aan het uiterlijk te zien een kil, kaal, country geluid. Ben benieuwd, kun je er eens wat mee opnemen?Wat zijn ze waard?
Yamaha Audiogram 6?quote:Op woensdag 4 april 2012 17:55 schreef RoW_0 het volgende:
Dag heren, ik had nog een vraagje over het opnemen van gitaarspel.
Ik ben nu zelf vocalist en rythm vocalist bij een band. En ik heb geen zin om elke week mijn 30kilo versterker een aantal verdiepingen te sjouwen.. dus laat ik 'm daar staan.
Ofterwel, ik heb een nieuwe amp nodig in mijn kamer, ik dacht gelijk een schattige Roland Cube.
Maar aangezien ik ook vocals doe en graag ook wil opnemen. Kan ik net zo goed bij zo´n Line6 TonePort gedoe zijn. Ofterwel de eisen zijn. Spelen (live horen), opnemen, microfoon input.
Kan ik dan terecht bij een: Line6 Toneport UX2?
[ afbeelding ]
Of denk je ook dat het cheaper kan?
Ik hou wel van dat geluid.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:54 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in haha, ik gebruik de gitaar voornamelijk als ik dingetjes van Johnny Cash speel. Met die nieuwe brug is de klank wel wat veranderd moet ik zeggen, dat is wel jammer. Heb helaas geen goed opname spul dus die hou je nog wel een keer tegoed van me
Dan weet je niet hoe de versterker werktquote:Op woensdag 4 april 2012 15:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ah genoeg keuze dus toch
Heb nu een G-dec junior, kan je alleen uit standaard instellingen kiezen en ze klinken allemaal hetzelfdeEnige leuke aan dat ding zijn de loops die erbij zitten.
Naja ik ga maar even wat geld opzij leggen want ik wil ook een akoestische gitaar halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |