Enorm goede solo, dat laat ook zien dat snelheid niet alles is, hij speelt niet heel snel, maar legt toch heel goed emotie vast, dat moet je een Malmsteem niet vragen om te doen(Vanuit mijn oogpunt danquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:50 schreef starla het volgende:
Ben nu eindelijk een keer de solo der solo's aan het leren: comfortably numb.
Technisch niet moeilijk maar de timing is hier en daar tricky.
Wel kicken solo
een beetje snelheid(Denk aan Brian May qua snelheid ongeveer) is wel prettig, denk daarbij een fijne Phrasing, en een eigen stijl, en je hebt gewoon een goede combi.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:27 schreef starla het volgende:
Snelheid is zeker niet een must, het gaat vind ik om phrasing. En daar is Gilmour meester in.
Dat is een gevaarlijke uitspraak he?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:21 schreef BoerBert het volgende:
Pink Floyd heeft dan ook helemaal geen snelle solo's nodig, dus dat heeft hij goed aangevoeld(Al denk ik eerlijk gezegd dat hij ook niet heel snel kán spelen).
Ja, het is zojuist weer begonnen over die houten instrumentjes.. dat zijn toch die dingen met Snaren?quote:
Nee, da's een harp.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, het is zojuist weer begonnen over die houten instrumentjes.. dat zijn toch die dingen met Snaren?
Hout? Ze zijn toch van aluminium?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, het is zojuist weer begonnen over die houten instrumentjes.. dat zijn toch die dingen met Snaren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:05 schreef Cynic het volgende:
Dit topic heeft echt een enorm Groundhog Day gehalte. Zal ongetwijfeld gitarist eigen zijn, maar toch...
Bill Murray is dan ook een begenadigd gitarist.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:05 schreef Cynic het volgende:
Dit topic heeft echt een enorm Groundhog Day gehalte. Zal ongetwijfeld gitarist eigen zijn, maar toch...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bill Murray is dan ook een begenadigd gitarist.
Nou ja, sort of dan...
Gilmour kan volgens mij echt wel shredden, alleen vindt ie dat niet mooi.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is een gevaarlijke uitspraak he?
Kijk maar naar The Edge, mensen zeggen ook dat die gast niet snel kan spelen, maar de Bullet The Blue Sky solo, En de Until The End Of The World solo bewijzen wel anders...
Sorry om hem er weer bij te halen btw, maar puur op basis van wat mensen horen van iemand, wil niet zeggen dat die persoon ook daadwerkelijk niks anders kan.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hout? Ze zijn toch van aluminium?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.old sgool punk
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
Dit topic heeft echt een enorm Groundhog Day gehalte. Zal ongetwijfeld gitarist eigen zijn, maar toch...quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:05 schreef Cynic het volgende:
Neenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:59 schreef brother52 het volgende:
Doe ik er verstandig aan door op die laatste te klikken?
Ok, dan doe ik dat ook niet.quote:
die clipquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
En dit is succesvol![]()
Gotye scoort grootste hit ooit in Top 40
Ik ga mijn gitaren maar in den fik steken
Denk 't ook ja. Vindt t niet eens zo lelijk ookquote:Op woensdag 4 april 2012 00:59 schreef Braddie het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een zelfbouw ding waar iemand toevallig een Squier neck op geschroeft heeft...
Precies, voor 100 euro kan je je er geen buil aan vallen...quote:Op woensdag 4 april 2012 01:00 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Denk 't ook ja. Vindt t niet eens zo lelijk ookSerienummer is niet goed leesbaar dus kan t ook niet echt natrekken. Als de pickups ed nog origineel zijn is het het geld sowieso al aardig waard.
Denk 't ook, kan er echter niks over vinden op Google.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:01 schreef Braddie het volgende:
Serienummer lijkt mij iets van
CN411891 ?
Heb net ook zitten zoeken, maar er is niks over te vinden.... hmmquote:Op woensdag 4 april 2012 01:04 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Denk 't ook, kan er echter niks over vinden op Google.
Ik durf 't niet te zeggen.... Het kan evt. wel een grappig projectje worden en kan wel wat afwisselen met mijn rammelstrat met een paar onderdelenquote:Op woensdag 4 april 2012 01:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb net ook zitten zoeken, maar er is niks over te vinden.... hmm
Maar goed, dat serienummer laat dus in elk geval al weten dat het een neck van 2004 is?.... CN4?...
Wat loop je nu weer te bazelen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
een beetje snelheid(Denk aan Brian May qua snelheid ongeveer) is wel prettig, denk daarbij een fijne Phrasing, en een eigen stijl, en je hebt gewoon een goede combi.
Al is dat voor iedere gitarist anders natuurlijk
Nou dat is gewoon een goed nummer hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:54 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
En dit is succesvol![]()
Gotye scoort grootste hit ooit in Top 40
Ik ga mijn gitaren maar in den fik steken
Eens. Het is geen favoriet van mij ofzo, maar als zoiets populair kan worden tegenwoordig is dat een positief teken. Al heb ik het idee dat je niet helemaal serieus reageerdequote:Op woensdag 4 april 2012 10:06 schreef genakt het volgende:
[..]
Nou dat is gewoon een goed nummer hoor
Ruik ik hier sarcasme?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:06 schreef genakt het volgende:
[..]
Nou dat is gewoon een goed nummer hoor
Je zegt eigenlijk helemaal niks. Het enige wat je aangeeft is dat je de snelheid van Brian May ongeveer wel prettig vindt (ook al zit er zoveel verschil tussen de snelheden, dus eigenlijk zeg je hier nog niks).quote:Op woensdag 4 april 2012 10:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik bazel niet ik zei puur wat IK een goede combi vind
Dat mag die natuurlijk van mij met alle plezier. Ik wil alleen graag weten dat, als hij gaat vertellen waarom hij iets mooi, leuk, prettig of stom vindt, hij dat op een manier doet dat ik er iets mee kan. Op die manier kan je het er dan ook over hebben, want het blijft een forum natuurlijk en het idee is toch om ergens over te kunnen praten, maar dan moet je wel begrijpen wat de ander bedoeltquote:Op woensdag 4 april 2012 11:32 schreef Daantke het volgende:
Nou, dit is wel een beetje schoppen om het schoppen hoor... laat die jongen lekker naar naar dhr May luisteren
Wat ik bedoelde:quote:Op woensdag 4 april 2012 11:31 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je zegt eigenlijk helemaal niks. Het enige wat je aangeeft is dat je de snelheid van Brian May ongeveer wel prettig vindt (ook al zit er zoveel verschil tussen de snelheden, dus eigenlijk zeg je hier nog niks).
Daarnaast zeg je dat je, om te parafraseren, lekker eten lekker vindt. Dat vinden we allemaal toch?
Een eigen stijl? Nee, we willen natuurlijk dat iedereen dezelfde stijl heeft...
Je noemt een aantal heel erg ruimte, subjectieve, niet te interpreteren begrippen op en zegt dan dat je die combi goed vindt. Het zegt helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |