Heb al een fullstack en 2 H&K versterkersquote:Op maandag 2 april 2012 09:57 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog een fullstack voor 400 euro? Voor 150 extra krijg je er naar keuze ook nog een Hughes & Kettner Vortex of Warp7 bij.
[ afbeelding ]
Iets met zuinig aan leven, buren en gebruik thuis eigenlijk vooral mijn interface met m'n computer.quote:
Zeker als parttimewerkende/student.quote:
Jup, en als ze toch nodig zijn, maar men wil van het inhuur personeel af, ken dat alsnog zomaar...quote:Op maandag 2 april 2012 10:21 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die marges zijn belachelijk. Maar meeste bazen betalen dat graag, kan je ze zo aan de kant gooien als ze niet nodig zijn. Geen opzegtermijnen en shit.
Kijk uit voor een kut gitaarquote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef SpauldingPF het volgende:
Zit er aan te denken om ook te beginnen met de gitaar, dan wil ik uiteraard niet met een te dure set starten, heeft iemand tips waar ik op moet letten ?
Budget?quote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef SpauldingPF het volgende:
Zit er aan te denken om ook te beginnen met de gitaar, dan wil ik uiteraard niet met een te dure set starten, heeft iemand tips waar ik op moet letten ?
Dan is de beste tip: Doorsparen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:29 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik zou dan oude rock willen spelen, en m`n budget, eerst 200 euro max denk ik.
(of kan ik daar niks voor krijgen ?)
Wellicht dat je van je gitaar leraar tegen een kleine vergoeding een gitaar kan lenen totdat je het geld wel kan opbrengen? Zo heb ik het ook gedaan.quote:Op maandag 2 april 2012 17:29 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik zou dan oude rock willen spelen, en m`n budget, eerst 200 euro max denk ik.
(of kan ik daar niks voor krijgen ?)
Wil je alles nieuw of vind je 2e hands ook prima?quote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef SpauldingPF het volgende:
Wat raden jullie dan aan als startersbudget?
Ja 2de hands is in het begin prima zat! Als het me ligt en ik vind het echt leuk dan kan ik altijd verder kijken toch ?quote:Op maandag 2 april 2012 17:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wil je alles nieuw of vind je 2e hands ook prima?
Alles nieuw zit je al snel op 450 euro. 2e hands kun je voor 300 klaar zijn.
Precies.quote:Op maandag 2 april 2012 18:00 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ja 2de hands is in het begin prima zat! Als het me ligt en ik vind het echt leuk dan kan ik altijd verder kijken toch ?
Ik moet de strontbelasting etc. deze maand betalen, dus ik denk dat het over 2,5 week wordt dan.quote:Op maandag 2 april 2012 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Precies.
http://link.marktplaats.nl/536266659
Deze gast mailen en 250/275 bieden voor die Vintage SG en versterker.
Dan moet je ze voor max 300 wel over kunnen nemen. Dan nog een kabel, wat plecra, een strap en een standaard erbij en je bent klaar voor 350 euro.
Er staan er meer te koop.quote:Op maandag 2 april 2012 18:14 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik moet de strontbelasting etc. deze maand betalen, dus ik denk dat het over 2,5 week wordt dan.
gelukkig had ik vanochtend niet zo heel veel te doenquote:Op maandag 2 april 2012 19:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Excuses voor het lame ass niet openen van een nieuw topic![]()
* ik moest naar de loonslavernij toe zag ik ineens op de klok.
quote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gelukkig had ik vanochtend niet zo heel veel te doen
Ga eenschg wat doen voor je stufiequote:Op maandag 2 april 2012 20:12 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Luie student op de maandag morgen...
Stop daar eens heel snel mee dan.quote:
Ja, 300 voor een Mexicaanse strat is een mooie prijs en ze zijn best ok.quote:Op maandag 2 april 2012 20:36 schreef xSouL het volgende:
Ey jongens, mijn versterker die ik ga halen word dus een Roland Cube, nu heb ik nog een gitaar nodig.
Ik kwam deze toevallig tegen op Marktplaats:
http://muziek.marktplaats(...)-2011-als-nieuw.html
Zal ik hier een bodje op plegen en is dit een goede keus?
Ik vind Strats zelf heel vet en die is precies het model/kleur wat ik zoek.
Late dienst, 15-23.30quote:Op maandag 2 april 2012 20:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Stop daar eens heel snel mee dan.
Ik vond het vandaag na 10 uurtjes ook wel genoeg...
Ga dan nog maar even doorquote:
Ambtenaarquote:
Waar is de tijd gebleven dat de programmeurs tot de nacht uit regels aan het inkloppen waren, wakker werden met de afdruk van een toetsenbord in hun wang en dan na een blikje Jolt weer vrolijk verder gingen met tikken.quote:
Normaal werk ik ook overquote:Op maandag 2 april 2012 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat de programmeurs tot de nacht uit regels aan het inkloppen waren, wakker werden met de afdruk van een toetsenbord in hun wang en dan na een blikje Jolt weer vrolijk verder gingen met tikken.
Morgen om 8 uur weerquote:Op maandag 2 april 2012 20:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ga eenschg wat doen voor je stufie![]()
Ik zou er door iemand naar laten kijken die er verstand van heeft, niet je laten leiden door mensen die je van alles op je mouw kunnen spelden.quote:Op maandag 2 april 2012 21:50 schreef Braddie het volgende:
Ok, mensen, er werd mij op Gitaarnet verteld dat mijn Les Paul waarschijnlijk uit `72 komt... hier stonden de foto`s ook, dus ik weet niet wat julie er van denken?
Kan dat uberhaubt? een Pre-Lawsuit van `72? Lawsuit liep toch pas in `73 ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |