Heb al een fullstack en 2 H&K versterkersquote:Op maandag 2 april 2012 09:57 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog een fullstack voor 400 euro? Voor 150 extra krijg je er naar keuze ook nog een Hughes & Kettner Vortex of Warp7 bij.
[ afbeelding ]
Iets met zuinig aan leven, buren en gebruik thuis eigenlijk vooral mijn interface met m'n computer.quote:
Zeker als parttimewerkende/student.quote:
Jup, en als ze toch nodig zijn, maar men wil van het inhuur personeel af, ken dat alsnog zomaar...quote:Op maandag 2 april 2012 10:21 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die marges zijn belachelijk. Maar meeste bazen betalen dat graag, kan je ze zo aan de kant gooien als ze niet nodig zijn. Geen opzegtermijnen en shit.
Kijk uit voor een kut gitaarquote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef SpauldingPF het volgende:
Zit er aan te denken om ook te beginnen met de gitaar, dan wil ik uiteraard niet met een te dure set starten, heeft iemand tips waar ik op moet letten ?
Budget?quote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef SpauldingPF het volgende:
Zit er aan te denken om ook te beginnen met de gitaar, dan wil ik uiteraard niet met een te dure set starten, heeft iemand tips waar ik op moet letten ?
Dan is de beste tip: Doorsparen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:29 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik zou dan oude rock willen spelen, en m`n budget, eerst 200 euro max denk ik.
(of kan ik daar niks voor krijgen ?)
Wellicht dat je van je gitaar leraar tegen een kleine vergoeding een gitaar kan lenen totdat je het geld wel kan opbrengen? Zo heb ik het ook gedaan.quote:Op maandag 2 april 2012 17:29 schreef SpauldingPF het volgende:
Ik zou dan oude rock willen spelen, en m`n budget, eerst 200 euro max denk ik.
(of kan ik daar niks voor krijgen ?)
Wil je alles nieuw of vind je 2e hands ook prima?quote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef SpauldingPF het volgende:
Wat raden jullie dan aan als startersbudget?
Ja 2de hands is in het begin prima zat! Als het me ligt en ik vind het echt leuk dan kan ik altijd verder kijken toch ?quote:Op maandag 2 april 2012 17:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wil je alles nieuw of vind je 2e hands ook prima?
Alles nieuw zit je al snel op 450 euro. 2e hands kun je voor 300 klaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |