abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109792748
Last hebben, nee dat zeker niet. Maar ik erger me er wel de laatste tijd aan. Meisjes komen half bloot naar school, gedragen zich als sletten, maar in werkelijkheid zijn ze zo lief dat ze niet eens nr. 3 miljard bereiken bij een bangalijst ( nee, daar doe ik niet aan ). Kijk, ik als jonge heb er geen last van :P Maar erger me wel aan die wannabe sletjes. Waarom zou je nou een "onbekend" persoon van je school de grootte van je aars laten zien ? Ik snap het niet, vooral als ze ook nog een vriend hebben.
Je moeder
pi_109792764
ts is moslim
pi_109792768
Onterechte klacht
pi_109792874
onterechte klacht

als ze kleding aan hebben is het ook nooit goed
wees blij dat je eindelijk wat te zien krijgt, hoef je het niet meer te zoeken op internet
niemand is waardeloos.je kan altijd nog als slecht voorbeeld dienen
  maandag 2 april 2012 @ 07:48:06 #5
333374 Lithia
Too serious
pi_109792883
Ik geniet er juist van om dat te zien.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  maandag 2 april 2012 @ 07:50:46 #6
225619 BELASTING
Nu nóg makkelijker
pi_109792897
quote:
5s.gif Op maandag 2 april 2012 07:48 schreef Lithia het volgende:
Ik geniet er juist van om dat te zien.
Jij ook al?
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'
  maandag 2 april 2012 @ 07:53:53 #7
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_109792926
:9~
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_109793287
In de zomer gaan de meisjes niet in een boerka naar school 8)7
En hun vriend vinden het juist leuk joh.
Zoek zelf een vriendin man.
pi_109793340
TS kijkt liever naar burka's.
TS kijkt liever naar blote mannen.
TS zijn klacht is ongegrond; je moet toch nog iets te zien hebben als je bezig bent met een kansloze opleiding.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  maandag 2 april 2012 @ 08:37:48 #10
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_109793352
Is TS homo ofzo? niks mooier dan halfblote meisjes :9~
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 2 april 2012 @ 08:40:53 #11
333374 Lithia
Too serious
pi_109793380
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 07:50 schreef BELASTING het volgende:

[..]

Jij ook al?
Tuurlijk. Enorme korte, zwarte rokjes. O+ Al die beeldschone dames die zo naakt mogelijk willen zijn, maar niet te naakt. Anders zouden ze problemen op school krijgen.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_109793389
Dat deden ze in mijn tijd nooit ;(
pi_109793473
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:42 schreef STING het volgende:
Dat deden ze in mijn tijd nooit ;(
een van de lichtpuntjes ten opzichte van vroeger :9~
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 2 april 2012 @ 09:22:29 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_109793984
Dit is misschien een goed clubje voor de TS.

http://en.wikipedia.org/wiki/Army_of_God_%28USA%29

Zij hebben ook een hekel aan sletten.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 2 april 2012 @ 09:33:27 #15
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_109794165
Ga eens naar Iran, dat land zal je zeker bevallen denk ik
pi_109795466
Ik heb er geen bezwaar tegen. Al moet dat niet bij 13jarige kinderen al zo zijn, maar vanaf een 16 mag dat gerust :)
  maandag 2 april 2012 @ 10:29:32 #17
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_109795556
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 07:23 schreef SpikedPsych het volgende:
Last hebben, nee dat zeker niet. Maar ik erger me er wel de laatste tijd aan. Meisjes komen half bloot naar school, gedragen zich als sletten, maar in werkelijkheid zijn ze zo lief dat ze niet eens nr. 3 miljard bereiken bij een bangalijst ( nee, daar doe ik niet aan ). Kijk, ik als jonge heb er geen last van :P Maar erger me wel aan die wannabe sletjes. Waarom zou je nou een "onbekend" persoon van je school de grootte van je aars laten zien ? Ik snap het niet, vooral als ze ook nog een vriend hebben.
Je zegt steeds dat je er geen last van hebt en vervolgens ga je huilen als een klein kind. Slotje.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_109795705
Eens met TS. Ordinair bloot, te losjes, te veel make-up, luidruchtig en lomp.
  maandag 2 april 2012 @ 10:39:35 #19
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_109795824
Hoe minder kleren hoe beter, ik snap de klacht niet.

Behalve als het natuurlijk lelijke dikke mokkels zijn.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 2 april 2012 @ 12:46:41 #20
351780 Piye
King of Kush
pi_109800336
TS heeft gelijk, er zijn best veel meisjes die er gewoon ordinair bijlopen, maar daar mag je tegenwoordig niks van vinden want anders ben je een homo.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_109805912
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:39 schreef DroogDok het volgende:
Hoe minder kleren hoe beter, ik snap de klacht niet.

Behalve als het natuurlijk lelijke dikke mokkels zijn.
Die zitten er ook tussen is ook een reden dat ik hierover klaag
Je moeder
pi_109806018
Wannabe sletjes c_/
pi_109813125
quote:
14s.gif Op maandag 2 april 2012 08:40 schreef Lithia het volgende:

[..]

Tuurlijk. Enorme korte, zwarte rokjes. O+ Al die beeldschone dames die zo naakt mogelijk willen zijn, maar niet te naakt. Anders zouden ze problemen op school krijgen.
Ben jij lesbie ofzo ? Bij je profiel staat dat je een vrouw bent. Of ben je een van die kansloze gasten die zich voordoen als vrouw :') ?
Je moeder
pi_109813258
TS doet me denken aan een jongen uit een column van Martin Bril. Toch wel lekker, die wijven :P
quote:
Aanstoot

Op de hoek van de straat sprak ik Nahib. Hij heeft een probleem en hij durft er best wel eerlijk voor uit te komen. Hij heeft moeite met al die leuke meisjes die vijftig meter verderop op het terras zitten.
Nahib is een aardige jongen. Ik ken hem al jaren. Er zit geen kwaad bij. Hij bezorgt folders in de buurt. En hij is vroom, zoals hij zelf graag met een brede grijns beweert. Van mij mag het. Ik ben zelf ook vroom, zij het zonder geloof. En ik grijns er niet bij.
Wat is het probleem?
Enigszins hortend kwam het eruit. Nahib vindt dat die meisjes vijftig meter verderop te weinig rekening met hem houden. Punt is: zodra de temperatuur boven de twintig graden uitkomt, beginnen ze dingen uit te trekken.
Kledingstukken dus.
‘Lekker toch,’ zei ik tegen Nahib toen hij zijn probleem voor het eerst over het voetlicht bracht. Vijftig meter verderop was het een feest van bloot vlees, maar alles in het nette. Het was vrijdagmiddag, een zinderend weekend stond voor de deur. Wie nu geen verloofde had, moest aan de slag. Een aantal meisjes had alle zeilen al bijgezet.
Nahib schudde somber het hoofd.
‘Niet lekker dus,’ vatte ik samen. ‘Ook goed, hoor.’
Maar zo makkelijk gaat het niet met Nahib. Als hij ergens mee zit, zit hij ook echt ergens mee. Wat dat betreft is het een serieus type. Hij laat zich zijn problemen niet van het brood eten. Hij bleef het hoofd maar somber schudden.
O mijn god, dacht ik.
Wat bleek? Nahib voelt zich gekwetst door het terras. Ze houden daar geen rekening met zijn gevoelens, en al helemaal niet met zijn religieuze overtuiging. Het kan niet, dat vrouwen er zo uitzien op straat. Het is aanstootgevend.
‘Goh,’ zei ik, ‘wat nu?’
Nahib zweeg.
Het schoot mij te binnen dat wij hier in ons stadsdeel (Amsterdam Oud-West) een wethouder hebben die van de rechte lijn houdt. Hij moedigt zijn onderdanen aan met hun mobieltjes foto’s te maken van hondenbezitters die de drol van hun viervoeter niet opruimen. Stuur de foto naar de wethouder en hij zet hem op zijn weblog. Daarna gaat hij al die hondenbezitters zonder zakje persoonlijk bezoeken voor een goed gesprek. Wat het tuig vooral zal leren, is dat ze met hun foto op zijn weblog staan – de politiek van de schandpaal.
‘Je moet foto’s maken van het terras,’ zei ik dus tegen Nahib. ‘En die stuur je naar het stadsdeel. Met een lange brief erbij, over je gevoelens en je overtuiging en aanstoot. Dan zul je zien dat het snel voorbij is met de terrasvergunning van die kroeg.’
‘Denk je?’ vroeg Nahib.
‘Tuurlijk,’ zei ik. ‘En anders kun je altijd nog verhuizen. Naar een ander stadsdeel. Of naar een gebergte waar alleen maar geiten wonen.’
Nahib keek mij aan alsof ik hem ineens tot in het diepst van zijn wezen had beledigd. Ik was me gelukkig van geen kwaad bewust en wees naar de reclame die aan de tramhalte hing: een schaars gekleed meisje dat namens de firma Zeeman in lotuszit poseerde om een lingeriesetje aan de man te brengen – voor 3,99. ‘En dat dan?’ vroeg ik.
Nahib keek verlegen naar de grond.
‘Ik vind het wel een leuke meid, kijk nou,’ stootte ik hem aan. Altijd moed houden, dat is mijn filosofie.
Nahib keek moeizaam op. Hij glimlachte. ‘Lekker wijf,’ zei hij toen met zachte stem, maar het klonk intens droevig. Alsof hij echt iets anders zag dan ik.
pi_109814599
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 18:15 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Ben jij lesbie ofzo ?
|:(

quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:18 schreef Thomas B. het volgende:
TS doet me denken aan een jongen uit een column van Martin Bril. Toch wel lekker, die wijven :P

[..]

Hehe garpig :)
Soms
pi_109848019
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 07:23 schreef SpikedPsych het volgende:
simpel,meisjes zijn aandachtsh..... en weten dit en spelen graag spelletjes alleen maar om nog meer aandacht te genereren en hun sexuele geaardheid verder te exploiteren.
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:54:44 #27
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_109848245
Sletjes ^O^ :9 :9~

Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_109850295
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:37 schreef Metro2005 het volgende:
Is TS homo ofzo? niks mooier dan halfblote meisjes :9~
Jawel, blote meisjes.
pi_109851659
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:40 schreef krokdown het volgende:

[..]

Jawel, blote meisjes.
Niet echt. Halfblood is mooier dan blood omdat je het dan niet ziet. Bloot is gewoon te heilig want god schiep ons blood dus iets wat alleen in je eigen domein mag(je bed)
We're slowly approaching inevitable death.
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:19:59 #30
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_109852024
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:11 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Niet echt. Halfblood is mooier dan blood omdat je het dan niet ziet. Bloot is gewoon te heilig want god schiep ons blood dus iets wat alleen in je eigen domein mag(je bed)
Blood :')
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
pi_109852622
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:11 schreef dustbrain het volgende:

[..]

Blood :')
pi_109853708
Ik snap neit dat je er zo bij wil lopen, maar ik ben blij dat ze het doen.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_109855974
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
eensch.
pi_109858660
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zoeits is het bij mij ook.
Je moeder
pi_109858854
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:18 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik heb een rothekel aan homo's ( ik discrimineer ze niet, ze mogen homo zijn maar ik wil er niks van horen of zien ), en ik ben geen moslim extremist die het als zonde ziet om een lekker wijf te zien, integendeel, maar ik kan me niet voorstellen waarom je aan een of andere viezerik je kont laat zien. Ik ben blij dat ze het doen, maar zou nooit kunnen begrijpen waarom.
Je moeder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')