Ik dacht dat jij een geschikte baan had gevonden een tijdje terug? What happened?quote:Op donderdag 12 april 2012 11:30 schreef Janena het volgende:
Ik woon op de grens van overijssel en drenthe en zoek iets voor 6 tot 12 uur per week. Liefst op kantoor of in de detailhandel.
Groningen stad is eigenlijk wat te ver, jammer!
Ja ben hun telefoon nummer aan het zoeken, om te vragen als ik nu toch echt aangenomen benquote:Op donderdag 12 april 2012 12:09 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk dat ik rond 13.00 zelf contact zou opnemen... Want stel dat ze je idd vergeten zijn...
En?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:09 schreef Aloria het volgende:
[..]
Ja ben hun telefoon nummer aan het zoeken, om te vragen als ik nu toch echt aangenomen ben
Potje potje, ze nemen niet op, het zal toch niet he dat ze mij vergeten zijn.......![]()
Ja ik moet zeker rust in mijn hoofd hebben, maar ik moet wel wat geld verdienen voor mijn kosten etc.quote:Op donderdag 12 april 2012 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ferry, jij moet eerst rust in je hoofd zien te vinden, geld verdienen kan altijd, desnoods folders/kranten of post rondbrengen.
Dat kan helemaal niet. Alle diploma's staan geregistreerd bij zowel het IB-groep als je oude school. Als je hem kwijt bent kun je tegen een vergoeding een nieuwe aanvragen.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ja ik moet zeker rust in mijn hoofd hebben, maar ik moet wel wat geld verdienen voor mijn kosten etc.
Kijk het hoef niet perse 40 uur, het kan 20 uur zijn als het maar wat is.
Maar ja nu heb ik weer een nieuw probleem.
Ik moet kunnen aantonen dat ik een MBO3 diploma heb, maar wat is nou het geval.
3 jaar geleden is mijn vorige werkgever mijn diploma kwijtgeraakt, en raar genoeg kon die het niet meer vinden. Hij wou echt de originele zien om het te geloven of zo, maar ja ik dacht ''ok is goed even snel een kopie maken en dan weer terug geven''. Maar vervolgens zag ik hem nooit meer en zijn ze hem kwijt geraakt. En de IB groep kon hem ook niet meer vinden dus ik vind het al super kut dat ik geen fysieke MBO3 diploma meer heb.
Maarja kort gezegd: kan ik het niet aantonen, dan kan ik daar al niet werken omdat ze mensen zoeken die minimaal MBO3 denk niveau hebben.
Klopt dat heb ik allang gedaan, ze konden alleen maar een cijferlijst vinden van het VMBO. Maar van het MBO hebben ze niks meer kunnen vinden raar genoeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet. Alle diploma's staan geregistreerd bij zowel het IB-groep als je oude school. Als je hem kwijt bent kun je tegen een vergoeding een nieuwe aanvragen.
Met alle respect maar dit verhaal geloof ik gewoon niet. Dat soort dingen staan gewoon geregistreerd. Bij je school en bij de IB-groep. Ik denk eerder dat je officieel niet alles afgerond hebt en dat er daardoor geen diploma geregistreerd staat.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:29 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Klopt dat heb ik allang gedaan, ze konden alleen maar een cijferlijst vinden van het VMBO. Maar van het MBO hebben ze niks meer kunnen vinden raar genoeg.
Oh dat is kort gezegt kut. Het is prima dat mensen kopie's willen maken van mijn diploma's en cijferlijsten, maar wil ze direct weer terug hebben. Zo heb ik alle belangrijke papieren in 1 rode map met allemaal vakjesquote:Op donderdag 12 april 2012 13:29 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Klopt dat heb ik allang gedaan, ze konden alleen maar een cijferlijst vinden van het VMBO. Maar van het MBO hebben ze niks meer kunnen vinden raar genoeg.
Dan geloof je het nietquote:Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Met alle respect maar dit verhaal geloof ik gewoon niet. Dat soort dingen staan gewoon geregistreerd. Bij je school en bij de IB-groep. Ik denk eerder dat je officieel niet alles afgerond hebt en dat er daardoor geen diploma geregistreerd staat.
Je hoeft je niet te bewijzen maar leg mij het dan eens uit hoe je studiefinanciering stop gezet is? Als het kwijtgescholden is dan heb je het diploma behaald, heb je het terug moeten betalen dan heb je het niet behaald. De IB-groep kan zien of ze het kwijtgescholden hebben of dat je het terugbetaald hebt. Als het eerste het geval is dan heb jij je diploma behaald. Als ze dan gaan kijken met wat voor een opleiding je ingeschreven hebt gestaan dan is één plus één 2.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Dan geloof je het nietIk hoef me niet tegenover jou te bewijzen zeg.
![]()
Ik heb gewoon die opleiding afgerond en echt een diploma mogen ontvangen. Ik baal er ook echt van hoor dat ik hem niet meer kan aantonen, want het zijn wel belangrijke documenten.
Ik heb nooit stufi gekregen omdat ik het via een BBL traject heb gedaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:39 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te bewijzen maar leg mij het dan eens uit hoe je studiefinanciering stop gezet is? Als het kwijtgescholden is dan heb je het diploma behaald, heb je het terug moeten betalen dan heb je het niet behaald. De IB-groep kan zien of ze het kwijtgescholden hebben of dat je het terugbetaald hebt. Als het eerste het geval is dan heb jij je diploma behaald. Als ze dan gaan kijken met wat voor een opleiding je ingeschreven hebt gestaan dan is één plus één 2.
Dan nog staat je studie geregistreerd bij de IB-groep.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ik heb nooit stufi gekregen omdat ik het via een BBL traject heb gedaan.
Ja dat heb ik wel nog steeds dat ik het leuk vind om naar die kookprogramma's te kijken. Maar ik heb nu al 7 jaar alleen in de keuken gestaan en begeven moment wordt je dat ook wel een beetje zat.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:51 schreef StephanL het volgende:
Hmm. Ik zat net te kijken om mij om te laten scholen tot kokBij twee van der Valk vestigingen vragen ze leerling koks BBL. Ben alleen nog niet iemand die dagelijks in de keuken sta, maar vind bijvoorbeeld wel heel leuk om naar zo'n zender als 24 kitchen te kijken en dan voornamelijk Rudolphs Bakery
![]()
Dinsdag is er een soort opleidingen informatie dag bij een ROC. Ga ik even informeren.
Die baan heb ik ook maar ik wil graag wat meer uren werken, ik heb er daar op contract slechts 8 uur per week (in de praktijk vaak wel meer trouwens).quote:Op donderdag 12 april 2012 11:35 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een geschikte baan had gevonden een tijdje terug? What happened?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |