ik ook niet.quote:
Fuck dat. Zombies zijn wel gaaf, maar ze moeten gewoon buiten blijven. Die bitches kunnen toch geen deuren openen?quote:
Kennelijk wel. Misschien een nieuwe upgrade in 1.2.4?quote:Op zondag 1 april 2012 23:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Fuck dat. Zombies zijn wel gaaf, maar ze moeten gewoon buiten blijven. Die bitches kunnen toch geen deuren openen?
Geen idee, ik volg de updates niet zo.quote:Op zondag 1 april 2012 23:19 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Kennelijk wel. Misschien een nieuwe upgrade in 1.2.4?
Maar als ik lekker wil bouwen wil ik geen zombies of weet ik wat in de buurt hebben.
quote:Op maandag 2 april 2012 11:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Pocket Edition is gewoon kut. No worries, het is zelfs kutter dan je moeder. Speel het dan fatsoenlijk op PC.
wanneby?quote:Op maandag 2 april 2012 14:22 schreef youmadbro het volgende:
[..]
Dat is echt zo spel voor de wanneby gamer
quote:Op maandag 2 april 2012 14:22 schreef youmadbro het volgende:
[..]
Dat is echt zo spel voor de wanneby gamer
quote:
Hey billetjesquote:Op maandag 2 april 2012 14:23 schreef Twiitch het volgende:
Minecraft
Beter ga je Modern War Battlefields spelen ofzo.
Dat begreep ik. De context is echter volledig in nevelen gehuld.quote:
Stond ook nog iets over een telefoon in.quote:Op maandag 2 april 2012 14:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat begreep ik. De context is echter volledig in nevelen gehuld.
Ik lees 'smartphone' en 'dikke wereld'. Wat is een dikke wereld? En wat heeft dat met zombies van doen?quote:Op maandag 2 april 2012 14:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Stond ook nog iets over een telefoon in.
Ik ben het nog allemaal aan het onderzoeken, ik kom terug met m'n conclusies.quote:Op maandag 2 april 2012 14:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik lees 'smartphone' en 'dikke wereld'. Wat is een dikke wereld? En wat heeft dat met zombies van doen?
Ik wacht in spanning af. Probeer vooral te letten op de 'flikkers in het kasteel'. Het komt mij nogal Xena meets darkroom meets plants versus zombies over. Alleen de dikke wereld is wat vreemd.quote:Op maandag 2 april 2012 14:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik ben het nog allemaal aan het onderzoeken, ik kom terug met m'n conclusies.
KOM DAN.quote:Op maandag 2 april 2012 14:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik ben het nog allemaal aan het onderzoeken, ik kom terug met m'n conclusies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |