daar, we bestormen die SC danquote:
geen uur mn boeken open gehadquote:Op zondag 1 april 2012 23:49 schreef Ezell het volgende:
Heb vorig jaar veel te veel tijd aan EXA besteed. Was wel leuk, maar toch.
wat moet ie daar nouquote:Op zondag 1 april 2012 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie hem weer veel posten daar.
Ik wel eventjes. Ging voor een 8 gemiddeld, maar dat heb ik door uitstelgedrag en EXA verkloot.quote:
Is toch niets waard.quote:Op zondag 1 april 2012 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wel eventjes. Ging voor een 8 gemiddeld, maar dat heb ik door uitstelgedrag en EXA verkloot.
stond overal 8en voor,quote:Op zondag 1 april 2012 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wel eventjes. Ging voor een 8 gemiddeld, maar dat heb ik door uitstelgedrag en EXA verkloot.
OCD to the bonequote:Op zondag 1 april 2012 23:53 schreef Ezell het volgende:
Baal stiekem nog steeds van mijn gemiddelde van 7,4.
Dat is dan ook wel magertjes met als streven een achtquote:Op zondag 1 april 2012 23:53 schreef Ezell het volgende:
Baal stiekem nog steeds van mijn gemiddelde van 7,4.
danku :Squote:
hahaha hahahavoquote:Op zondag 1 april 2012 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
stond overal 8en voor,
niks geleerd en 1 5 gehaald, 2 6en, 2 7's een 8 en een 9 voor mn CE's
omdat 58.5 punt ipv 59quote:
terechte hahahaquote:
Wilde niet leren. Zat in een dipje vanwege de uitslag van de decentrale selectie.quote:Op zondag 1 april 2012 23:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel magertjes met als streven een acht
mhmhmhmhquote:Op zondag 1 april 2012 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, dacht ook Toegepaste Psychologie net als Jordy.
[..]
fok besliste voor je?
Nein. Doet hij nu die studie?quote:Op zondag 1 april 2012 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, dacht ook Toegepaste Psychologie net als Jordy.
o goede tentquote:Op maandag 2 april 2012 00:03 schreef leeell het volgende:
ik was lunchen met juud en toen was living on a dead end street op de cdspelert en daarna bob met like a rolling stone
top restaurant
sws¡quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |