abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109788309
haai! *inlezen gaat *
  maandag 2 april 2012 @ 07:10:52 #27
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_109792688
Elmo, kan je mij je adres nog PM-en? Komt het boekje ab het Kleurdoos je kant op!
Oude (on)bekende.
  maandag 2 april 2012 @ 07:46:48 #28
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_109792871
Gesso ligt ook bij Xenos :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_109792881
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja, het is iig gelukt om Moussy 'omg jebentzostomcraquenagellakFAIL'erin te laten lopen

:+
grrrr.... ik trapte er ook in al is het al 2 april, nog niet wakker enzo...... akelige! Hahaha!
pi_109792894
Kleurdoos wil je nog ff je adres PMen, kan het briefje niet vinden. Bij PM hoef ik het over 2 weken niet nog een keer te vragen.......
pi_109795958
Het boekje van BE is weer onderweg naar de volgende, paste net door de brievenbus dus wellicht dat die de volgende keer open verstuurd moet worden :)
pi_109796228
Poepzooi :X sorry sorry Simmu, de kat hier heeft net aan 1 lintje zitten knagen van je boekje, ik had hem nog even op de verzend-envelop liggen.
Lint is niet door gelukkig, er kan nog wel gewoon een mooie strik in om het boekje dicht te doen
Nogmaals sorry ;(
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109796619
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:54 schreef Poppejans het volgende:
Poepzooi :X sorry sorry Simmu, de kat hier heeft net aan 1 lintje zitten knagen van je boekje, ik had hem nog even op de verzend-envelop liggen.
Lint is niet door gelukkig, er kan nog wel gewoon een mooie strik in om het boekje dicht te doen
Nogmaals sorry ;(
Datt soort dingen geven toch juist extra karakter? Vind ik dan tenminste. Maarja, ik hou dan ook van vintage en Shabby Chic enzo.

Edit: ik snap nu dat het gaat om iets dat niet door jou is toegevoegd aan het boekje. Dan begrijp ik nog beter waarom je 'sorry' zegt.
pi_109796710

poppejans, zou jij nog een keertje foto's kunnen trekken. ik had hier een woopsie die ik pas merkte toen ik de boel al op de post had gedaan (iets met foto is geen filmpje :@ ik heb wel screenshots kunnen trekken, maar die zijn niet zo scherp blijkt )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_109796851
Envelop is net al onderweg gegaan Simmu! sorry
Was het ook de bedoeling van je eigen pagina's ook foto's te maken dan? Dat heb ik ook niet gedaan bij die van mezelf
.Wel van de bladzijdes die ik gemaakt heb voor jou, mocht het hele boekje uiteindelijk nooit meer bij je terugkomen, maar we gaan er niet vanuit dat die foto's nodig zijn :)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_109796917
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:06 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Datt soort dingen geven toch juist extra karakter? Vind ik dan tenminste. Maarja, ik hou dan ook van vintage en Shabby Chic enzo.

Edit: ik snap nu dat het gaat om iets dat niet door jou is toegevoegd aan het boekje. Dan begrijp ik nog beter waarom je 'sorry' zegt.
Ja knap lullig :@ had ik het echt de volle 2 weken heel hoog achter gesloten deuren weggelegd verdorie
  maandag 2 april 2012 @ 11:38:53 #37
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_109797849
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 07:10 schreef Mevr_Mus het volgende:
Elmo, kan je mij je adres nog PM-en? Komt het boekje ab het Kleurdoos je kant op!
Done!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_109797949
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:54 schreef Poppejans het volgende:
Nogmaals sorry ;(
joh! ik heb meters en meters nog van dat lint, dat boeit toch niet :*
als het niet meer past doet iemand er heus wel een ander lintje doorheen. hoeft niet hoor, zolang het past! ik vind het wel geinig dat de kat van poppejans ook meegeholpen heeft :P
pi_109797993
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Poppejans het volgende:
Envelop is net al onderweg gegaan Simmu! sorry
Was het ook de bedoeling van je eigen pagina's ook foto's te maken dan? Dat heb ik ook niet gedaan bij die van mezelf
.Wel van de bladzijdes die ik gemaakt heb voor jou, mocht het hele boekje uiteindelijk nooit meer bij je terugkomen, maar we gaan er niet vanuit dat die foto's nodig zijn :)
ow, en foto's van wat je morgen gaat krijgen bedoel ik ;)
ik heb filmpjes, we moeten foto's :')
pi_109798001
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef simmu het volgende:

[..]
ik vind het wel geinig dat de kat van poppejans ook meegeholpen heeft :P
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_109798051
Ik heb wat vertraging opgelopen door zwangere acties. Afgestemd met Mignonne en 't was geen enkel probleem gelukkig. Elmo weet 't ook en die houdt de sneakpeeks nog even tegoed.
pi_109798205
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef simmu het volgende:

[..]

joh! ik heb meters en meters nog van dat lint, dat boeit toch niet :*
als het niet meer past doet iemand er heus wel een ander lintje doorheen. hoeft niet hoor, zolang het past! ik vind het wel geinig dat de kat van poppejans ook meegeholpen heeft :P
Pff *zucht van verlichting slaakt* je reageerde niet op mn post dacht ik, dus ik dacht echt dat je boos was...
en Duvel (de kat) is nu aan de paaseieren aan de paastak begonnen, daar zitten zaten ook van die mooie lintjes aan :(

En ik zal jouw bladzijdes voor Kyara meteen effe op de foto zetten als ik boekje ontvang ^O^
pi_109798389
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 11:47 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Pff *zucht van verlichting slaakt* je reageerde niet op mn post dacht ik, dus ik dacht echt dat je boos was...
en Duvel (de kat) is nu aan de paaseieren aan de paastak begonnen, daar zitten zaten ook van die mooie lintjes aan :(

En ik zal jouw bladzijdes voor Kyara meteen effe op de foto zetten als ik boekje ontvang ^O^
ik was gewoon ff ravi van de psz afhalen :) dus maar half half mijn aandacht erbij, want ff spitsuur hier, sorrie :*

tis dat ik tot nu toe geen succes geboekt heb bij het klutselen van een lintjesspeelstok voor de onzen, anders had je hem gekregen :P maar het was geen succes. mijnessen wisten het ding op te vreten :')

en thanx voor het maken van de foto's, hopelijk morgen grmbl post!!!

[ Bericht 7% gewijzigd door simmu op 02-04-2012 12:07:59 ]
pi_109798662
Waar kun je dat masking tape (? heet dat zo) kopen en/of bestellen.
Ik mis echt een hoop frutsels om er iets leuks van te maken.
Nu gaat het om mijn eigen pagina's, maar die van een ander wil ik toch wel wat leuker maken zeg maar...
pi_109800022
Ymme, ik heb deze gisteravond gevonden... daar ga ik zo wat van die zut bestellen... Er zit hier helaas geen action in de buurt, vandaar dat ik het zo doe denk ik.
http://www.zilte.nl/masking-tape.html
  Moderator maandag 2 april 2012 @ 13:06:05 #46
5428 crew  miss_sly
pi_109801026
hier ook een oeps-momentje :@
Alles mooi op tijd af, sneak-foto's gemaakt en op de post. Het is dus al weg, maar ik ben vergeten de foto's van de pagina's te maken. wickie, kun jij die foto's maken, please?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 april 2012 @ 13:11:56 #47
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_109801213
oh k*t! :o ik wist dat ik iets vergeten was! Kyara, kan jij nog foto's maken van de bladzijdes? Just in case?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator maandag 2 april 2012 @ 13:13:57 #48
5428 crew  miss_sly
pi_109801280
wat fijn dat ik niet de enige ben :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_109801622
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:13 schreef miss_sly het volgende:
wat fijn dat ik niet de enige ben :D
ik ben de enige die er filmpjes van gemaakt heeft :P
pi_109801648
Het boekje is klaar om verzonden te worden.
Niet mooi en lang niet zo creatief als wat ik hier voorbij hem zien komen.
Het moest even snel ;( . Maar voor de boekjes van andere neem ik uiteraard de tijd en zorg ik dat ik andere lijm heb! Niet de goedkope kinderlijm die ik nu gebruikt hebt. Zooi!
En ik ga even op zoek naar leuke frutsels en masking tape!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')