grrrr.... ik trapte er ook in al is het al 2 april, nog niet wakker enzo...... akelige! Hahaha!quote:Op zondag 1 april 2012 23:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja, het is iig gelukt om Moussy 'omg jebentzostomcraquenagellakFAIL'erin te laten lopen
Datt soort dingen geven toch juist extra karakter? Vind ik dan tenminste. Maarja, ik hou dan ook van vintage en Shabby Chic enzo.quote:Op maandag 2 april 2012 10:54 schreef Poppejans het volgende:
Poepzooisorry sorry Simmu, de kat hier heeft net aan 1 lintje zitten knagen van je boekje, ik had hem nog even op de verzend-envelop liggen.
Lint is niet door gelukkig, er kan nog wel gewoon een mooie strik in om het boekje dicht te doen
Nogmaals sorry
Ja knap lulligquote:Op maandag 2 april 2012 11:06 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Datt soort dingen geven toch juist extra karakter? Vind ik dan tenminste. Maarja, ik hou dan ook van vintage en Shabby Chic enzo.
Edit: ik snap nu dat het gaat om iets dat niet door jou is toegevoegd aan het boekje. Dan begrijp ik nog beter waarom je 'sorry' zegt.
Done!quote:Op maandag 2 april 2012 07:10 schreef Mevr_Mus het volgende:
Elmo, kan je mij je adres nog PM-en? Komt het boekje ab het Kleurdoos je kant op!
joh! ik heb meters en meters nog van dat lint, dat boeit toch nietquote:Op maandag 2 april 2012 10:54 schreef Poppejans het volgende:
Poepzooisorry sorry Simmu, de kat hier heeft net aan 1 lintje zitten knagen van je boekje, ik had hem nog even op de verzend-envelop liggen.
Lint is niet door gelukkig, er kan nog wel gewoon een mooie strik in om het boekje dicht te doen
Nogmaals sorry
ow, en foto's van wat je morgen gaat krijgen bedoel ikquote:Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Poppejans het volgende:
Envelop is net al onderweg gegaan Simmu! sorry
Was het ook de bedoeling van je eigen pagina's ook foto's te maken dan? Dat heb ik ook niet gedaan bij die van mezelf
.Wel van de bladzijdes die ik gemaakt heb voor jou, mocht het hele boekje uiteindelijk nooit meer bij je terugkomen, maar we gaan er niet vanuit dat die foto's nodig zijn
quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef simmu het volgende:
[..]
ik vind het wel geinig dat de kat van poppejans ook meegeholpen heeft
Pff *zucht van verlichting slaakt* je reageerde niet op mn post dacht ik, dus ik dacht echt dat je boos was...quote:Op maandag 2 april 2012 11:41 schreef simmu het volgende:
[..]
joh! ik heb meters en meters nog van dat lint, dat boeit toch niet
als het niet meer past doet iemand er heus wel een ander lintje doorheen. hoeft niet hoor, zolang het past! ik vind het wel geinig dat de kat van poppejans ook meegeholpen heeft
ik was gewoon ff ravi van de psz afhalenquote:Op maandag 2 april 2012 11:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Pff *zucht van verlichting slaakt* je reageerde niet op mn post dacht ik, dus ik dacht echt dat je boos was...
en Duvel (de kat) is nu aan de paaseieren aan de paastak begonnen, daar zitten zaten ook van die mooie lintjes aan![]()
En ik zal jouw bladzijdes voor Kyara meteen effe op de foto zetten als ik boekje ontvang
ik ben de enige die er filmpjes van gemaakt heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |