Jan van Beverenquote:
Ik zou echt niet weten waarom PSV Gomes zal contracteren. Echt, geen enkele redenquote:Op zondag 1 april 2012 22:47 schreef Evertjan het volgende:
PSV moet Zoet gewoon terug halen van RKC stuk goedkoper
Echt speciaal is het daar ook niet meer. Middelmatig keepertje.quote:
Dit. Met Tyton hebben ze een goede 1e keeper, Zoet is dan een talentvolle 2e keeper. Nadeel is alleen dat Zoet dan weinig speelt en dus geen ervaring opdoet.quote:Op zondag 1 april 2012 22:47 schreef Evertjan het volgende:
PSV moet Zoet gewoon terug halen van RKC stuk goedkoper
Zo, naar binnen gewerkt. Heerlijk.quote:Op zondag 1 april 2012 22:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Stuur haar eens even heel snel terug de keuken in
Dat snap ik nog uit het Feyenoorder oogpunt alleen waarom Vorm er ook boven wordt gezet snap ik niet.quote:Op zondag 1 april 2012 22:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt speciaal is het daar ook niet meer. Middelmatig keepertje.
Krul basis bij oranje
Zoet gewoon 1e keeper makenquote:Op zondag 1 april 2012 22:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit. Met Tyton hebben ze een goede 1e keeper, Zoet is dan een talentvolle 2e keeper. Nadeel is alleen dat Zoet dan weinig speelt en dus geen ervaring opdoet.
Huh, Feyenoorder oogpunt?quote:Op zondag 1 april 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat snap ik nog uit het Feyenoorder oogpunt alleen waarom Vorm er ook boven wordt gezet snap ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |